ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
محصولات گروهی در ووکامرس
مجموعه مقالات وردپرس

افزودن محصولات گروهی به ووکامرس

محصولات گروهی امکان ارائه محصول در نسخه های فیزیکی و دانلودی و یا محصولاتی با چند فروشنده را در سایت فراهم می کند در این مقاله با نحوه اضافه کردن محصولات گروهی در ووکامرس آشنا می شوید.

4
20 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 20 فروردین 1403

اگر برای خرید کتاب وارد سایت دیجی کالا شده باشید احتمالا دیده اید که در برخی صفحات هم نسخه الکترونیک برای فروش موجود است و هم نسخه چاپی. یا اگر وارد سایت ترب شده باشید می توانید تمام فروشنده های آن محصول را در همان صفحه مشاهده کنید. فروش نسخه دانلودی و فیزیکی محصول یا نمایش چند فروشنده از طریق افزودن محصولات گروهی به ووکامرس امکان پذیر است. در این جلسه نحوه اضافه کردن محصولات گروهی به ووکامرس را آموزش می دهیم.

برای طراحی یک سایت حرفه‌ای باید یک قالب حرفه‌ای هم انتخاب کنید در دسته قالب فروشگاهی می‌توانید انواع قالب‌ها با امکانات متنوع را با مشاهده دمو آنها برگزینید.

آموزش تصویری افزودن محصولات گروهی

در اولین قدم برای افزودن محصولات گروهی به ووکامرس باید از قسمت افزودن محصول جدید محصولات مورد نظر خود (محصولاتی که می خواهید گروه شوند را به صورتی تکی)  را ایجاد کنید. نحوه اضافه کردن محصول را می توانید در مقاله افزودن محصولات در ووکامرس مشاهده کنید.

پیشخوان وردپرس> محصولات> افزودن محصول جدید

آموزش تصویری افزودن محصولات گروهی

بعد از ایجاد همه محصولات به صورت تکی باید برای قرار دادن گروهی آن ها دوباره از مسیر افزودن محصول جدید یک محصول اضافه کنید و در قسمت اطلاعات محصول، محصولات گروه بندی شده را انتخاب کنید.

آموزش ایجاد محصولات گروهی
بعد از انتخاب نوع محصولات باید محصولات گروهی خود را انتخاب کنید و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.

تنظیمات اطلاعات محصول در ایجاد محصولات گروهی
قسمت 1: فهرست موجودی محصولات گروهی خود را می توانید مشخص کنید.

قسمت2: مهم ترین قسمت در ایجاد محصولات گروهی در ووکامرس محصولات مرتبط است، از اینجا می توانید محصولات را انتخاب کنید.

قسمت3: در این قسمت می توانید افزودن محصولات گروهی در ووکامرس را انجام دهید و با وارد کردن نام یا شناسه محصولات آن ها به صفحه محصولات گروهی خود اضافه کنید.

قسمت4: قسمت تشویق برای خرید بیشتر هم برای افزودن محصولات گروهی در ووکامرس است که پرفروش تر است و برای شما سود بهتری دارد.

قسمت 5: قسمت ویژگی برای سفارشی سازی یزگی های محصول بر اساس برند و رنگ و… است.

به همین سادگی می توانید اضافه کردن محصولات گروهی در ووکامرس را انجام دهید.

چنانچه قصد دارید محصولات فیزیکی و دانلودی را وارد سایت کنید می توانید به مقاله انواع محصولات فیزیکی و دانلودی در ووکامرس سر بزنید.

توجه

شما می توانید تمام صفحات تکی که در مرحله اول برای هر محصولات گروهی ایجاد کردید را در قسمت ویرایش محصول> انتشار در حالت خصوصی قرار دهید. این کار برای سئو سایت هم مشکلی ایجاد نمی کند و فقط محصول گروهی شما در سایت نمایش داده می شود.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
قالب وودمارت یک راه حل قدرتمند برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی است. این قالب با انعطاف پذیری بالا، مجموعه ویژگی‌های غنی و رابط کاربری بصری، به شما این امکان را می‌دهد تا فروشگاه رویایی خود را به راحتی راه اندازی کنید. در این مقاله، آموزش قالب وودمارت را شروع و شما را با جنبه های مختلف این قالب ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
4 دیدگاه
kazem khosravi
kazem khosravi
24 دی 1401 11:03

روز بخیر
برای محصولاتی که ایجاد میشن هر کدوم صفحه جداگانه تو سایت هست که ما فقط میخایم گروهی نمایش داده بشه من الان یه گروهی دارم و سه تا محصول تکی که سرچ مس کنم تئو سایت هر 4 تا لیست میشه باید چکارشون کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
24 دی 1401 14:03

سلام ممنون کاظم عزیز
برای اینکه محصولات به صورت تکی نمایش داده نشن می تونید از قسمت انتشار محصول اون را رو حالت خصوصی قرار بدید.

آیا مفید بود ؟
behnam naderi
behnam naderi
24 دی 1401 10:21

سلام وقت شما بخیر
برای قرار دادن محصولات با چند تا فروشنده که هر محصول ویژگی های متفاوتی داره مثل رنگ و سایز مختلف باید از قسمت ویژگی ها این کار را انجام داد؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
24 دی 1401 10:26

سلام بهنام عزیز
پیشنهاد می کنم برای این کار از افزونه چند فروشندگی دکان استفاده کنید.

آیا مفید بود ؟