ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

یک میلیون رضایت از خرید محصولات راست چین

راست چین توانست با ارائه محصولات با کیفیت و همراهی مشتریان خود یک میلیون رضایت از خرید محصولات را از کاربران به دست آورد.

0
15 تیر 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

کیفیت بالای محصولات وردپرس که قابل رقابت نیست به همراه پشتیبانی قوی و مشتری مداری، رکورد تازه ای را برای مجموعه راست چین رقم زد.

در تیر 1400؛ رضایت از خرید محصولات به بیش از 1،000،000 رسید.

⭐ این آمار نشان دهنده استقبال روز افزون کاربران از محصولات با کیفیت راست چین است ⭐

به پاس قدردانی از همراهی مشتریان عزیز، جشن میلیونی شدن راست چین برگزار شد. در این جشنواره به تمام کاربرانی که دانش وردپرسی خود را در بازی طراحی شده محک زدند تا سقف 50% کد تخفیف بر روی محصول دلخواه اهدا شد!

در طی 4 روز؛ 8430 نفر از کاربران راست چین در این مسابقه شرکت کرده و کد تخفیف خود را دریافت کردند.

علاوه بر این برای دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام راست چین نیز چالشی ترتیب داده شد؛ در این چالش کاربران با صفحه جشنواره یک میلیونی یک عکس سلفی گرفته و در قرعه کشی 5 جایزه نقدی به ارزش 1،000،000 تومان شرکت کردند. در کنار این هدیه به تمامی شرکت کنندگان در این چالش 100،000 تومان اعتبار خرید از راست چین نیز اهدا شد.

به مناسبت این رکورد جذاب، اعضای تیم راست چین نیز جشن میلیونی برگزار کردند.

 

شعبه تبریز راست چین

اولویت خانواده راست چین کسب رضایت مشتریان عزیز است.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.