ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش پیدا کردن آدرس صفحه ورود وردپرس

چطور می توانم به پنل مدیریت سایت وردپرس وارد شوم؟ یکی از سوالات پرکاربرد کاربران تازه کار وردپرس این است که بعد از نصب قالب چطور به پنل مدیریت وارد شوند؟ در این مقاله یاد می گیریم که چطور آدرس پنل مدیریت وردپرس را پیدا کنیم. همراه ما باشید.

2
17 اردیبهشت 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

برای خیلی از کاربران مبتدی پس از راه اندازی سایت این سوال پیش می آید که چگونه می توانند وارد مدیریت سایت وردپرس و سپس انجام تنظیمات پیشخوان وردپرس شوند. ما در این مقاله قصد داریم برای کاربران مبتدی راه های پیدا کردن آدرس صفحه ورود را آموزش دهیم.

نحوه پیدا کردن آدرس صفحه ورود وردپرس

برای دسترسی به بخش پیشخوان وردپرس باید در قسمت سرچ بعد از آدرس سایت wp-admin/ یا login/ را وارد کنید.

www.yoursite.com/login

www.yoursite.com/wp-admin 

به احتمال قوی این دو آدرس شما را به صفحه لاگین وردپرس می رساند ولی اگر به صفحه ورود هدایت نشدید می توانید مسیر زیر را هم امتحان کنید.

www.yoursite.com/wp-login.php

هم چنین اگر سایت خود را روی سابدامین نصب کرده اید باید آدرس سابدامین خود را به جای آدرس سایت وارد کنید.

www.subdomain.yoursite.com/wp-login.php

www.subdomain.yoursite.com/login

حالا به صفحه ورود زیر منتقل می شوید:

ورود به پیشخوان وردپرس

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس دکمه ورود را بزنید.

در صورت فراموشی رمز عبور؛ اگر ایمیل خود را بخاطر دارید با وارد کردن آن رمز مجدد برای شما ارسال می شود. ولی اگر آدرس ایمیل خود را هم فراموش کرده اید برای بازیابی رمز عبور مقاله تغییر رمز عبور در وردپرس را مطالعه کنید.

چطور صفحه ورود وردپرس را در دسترس قرار دهیم؟

اگر برایتان سخت است که نام کاربری و رمز عبور را به خاطر بسپارید، روش های راحت تری هم هست. دو راه حل زیر بسیار ساده هستند.

  • این url ها را به نوار بوک مارک مروگرتان اضافه کنید. بعد از اینکه آدرس موردنظرتان را زدید، دکمه ستاره که در انتهای آدرس بار وجود دارد را کلیک کنید.

صفحه لاگین وردپرس | صفحه ورود سایت وردپرس

  • گزینه دیگر، این است که لینک ورود وردپرس را در فوتر، سایدبار یا در منو اضافه کنید. برای این کار، به بخش مدیریت سایت وردپرستان لاگین کنید. حالا مسیر زیر را کلیک کنید.

نمایش > فهرست ها> پیوندهای دلخواه

آدرس لاگین به وردپرس را ثبت کنید. دکمه افزودن به فهرست را هم بزنید و در نهایت ذخیره فهرست را کلیک کنید.

تغییر صفحه لاگین وردپرس | تغییر ظاهر صفحه لاگین وردپرس

استفاده از “مرا به خاطر بسپار” در لاگین وردپرس

در صفحه ورود وردپرس گزینه ای با نام  “مرا به خاطر بسپار” می بینید. وقتی این چک باکس را پیش از ورود به وردپرس وارد می کنید، در دفعات بعد مراجعه (بسته به تنظیمات کوکی شما)، به صورت مستقیم به پنل مدیریت سایت هدایت خواهید شد.

صفحه لاگین وردپرس

علت تغییر صفحه لاگین وردپرس

یکی از راه هایی که می توانید برای سایت و تجارتتان شخصیت و برند ایجاد کنید، صفحه ورود اختصاصی است. به عنوان یک برند اصلا جالب نیست وقتی کاربر به صفحه ورود سایت شما می آید، دیفالت لاگین به وردپرس را ببیند.

فکر می کنید چرا؟ اگر صفحه ورود سایت شما شخصی باشد، برای کاربر مورد مشکوکی وجود ندارد. اما تصور کنید این شخص وردپرس را هم نمی شناسد. به سایتی برای خرید کالا وارد میشود؛ به قصد خرید ثبت نام می کند. اما نشان و آرمی که در این جا می بیند با سایتی که می خواهد ثبت نام کند متفاوت است. به اعتبار سایت مشکوک می شود و در ساده ترین حالت، سایت را می بندد و به سراغ رقبای شما می رود.

پس به این جنبه فکر کنید و آن را جدی بگیرید. اما برای آنکه بدانیم با چه روش هایی این کار را انجام دهیم، همراه ما باشید.

در این مقاله پیدا کردن آدرس صفحه ورود وردپرس و نحوه به خاطر سپاری رمز ها را آموزش دادیم. امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
2 دیدگاه
r_sharifi
r_sharifi
12 آذر 1401 07:39

سلام،
نام کاربری و رمز عبور را از کجا میشه گرفت؟
جائی در مراحل کار، نام کاربری و رمز عبور، ثبت نکردم.

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
12 آذر 1401 10:02

سلام
وارد دیتابیس اتون بشید و جدول user را باز کنید می تونید نام کاربری که دارید را ببینید

در اینجا می تونید پسورد را تغییر بدید فقط حالت را روی md5 بذارید و رمز جدید را وارد کنبد حالا با نام کاربری و رمز عبور جدیدی که تعریف می کنید وارد شوید

اگر هم اطلاعات دیتابیس را ندارید در فایل wp-config چک کنید که نام کاربری و رمز عبور دیتابیس را می تونید مشاهده کنید

آیا مفید بود ؟