ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
الکامپ 1402
اخبار

حضور راست چین در الکامپ 1402

در الکامپ 1402 از تاریخ 4 الی 7 تیر ماه در سالن 8 و 9 منتظر حضور سبز شما کاربران عزیزمان هستیم.

0
03 تیر 1402
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

مفتخریم که در الکامپ 26 ام (4 ام تا 7 ام تیر ماه) بار دیگر با کاربران و همراهان همیشگی سایت راست چین دیدار می کنیم. برای فرصت پیش آمده تصمیم گرفتیم، به پاس همراهی شما عزیزان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر بگیریم.

برنامه‌های راست چین در الکامپ 2023

برنامه‌های راست چین برای حضور در نمایشگاه الکامپ به صورت زیر هستند:

  • حضور کارشناسان راست چین از روز یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 تا 15 در غرفه و ارایه خدمات مشاوره و پاسخ گویی به سوالات شما .
  • بازی و سرگرمی برای افرادی که در غرفه حضور دارند برای دریافت شانس تخفیف تا سقف 90 درصد؛  کافیست افراد بازی را انجام دهند تا تخفیف های عالی روی محصولات راست چین و دوره های آکادمی دریافت کنند.
  • حضور فروشندگان میلیاردی راست چین در غرفه برای راهنمایی افرادی که قصد درآمدزایی از وردپرس دارند.
  • تجلیل از برترین فروشندگان سایت راست چین
  • برنامه هایی برای جذب و استخدام در راست چین

خبر ویژه این است که به مناسبت برگزاری الکامپ برای افرادی که نمی توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند، کمپین الکامپ 1402 در نظر گرفته ایم تا بتوانند تخفیف های ویژه ای را دریافت کنند.

الکامپ سایت 1402

آدرس: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 8 و 9

منتظر حضور سبز شما عزیزان هستیم.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.