ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

این بار شما انتخاب کنید…

راست چین در اعیاد مختلف، برای برخی از محصولات تخفیف های دوره ای در نظر می گیرد. امسال در جشنواره عید فطر، محصولات تخفیفی طبق نظر کاربران انتخاب می شوند.

0
13 خرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

راست چین در اعیاد و جشنواره های مختلف، برای برخی از محصولات تخفیف های دوره ای در نظر می گیرد. امسال به مناسبت جشنواره عید فطر، راست چین در نظر دارد محصولات تخفیفی خود را طبق نظر کاربران انتخاب کند.

این بار به مناسبت جشنواره عید فطر، شما لیست محصولات تخفیفی را پیشنهاد دهید.

جشنواره عید فطر راست چین 98

برای این کار باید عضو صفحه ی اینستاگرام راست چین شوید و در زیر پست مربوطه، محصولات مورد نظر را به عنوان پیشنهاد ثبت کنید.

صفحه پست نظرسنجی محصولات تخفیفی

https://www.instagram.com/p/ByLOaY-g3Ra/

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.