ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
حل مشکل بردکرامپ در رنک مث
آموزش سئو

رفع مشکل برد کرامپ در رنک مث

بردکرامپ یک منوی ثانویه است که موقعیت کاربر در قسمت سایت را نشان می دهد، اگر سایت شما وردپرسی است و مشکل عدم نمایش برد کرامپ در سایت را دارید این مقاله راهنمای کامل رفع مشکل breadcrumb در رنک مث را بررسی می کنیم.

0
12 اردیبهشت 1403
آخرین بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1403

Breadcrumbs به کاربران کمک می کند تا به راحتی در سایت شما حرکت کنند و صفحات مرتبط را پیدا کنند که این موضوع منجر به بهبود تجربه کاربری رضایت بیشتر کاربر می شو و یکی از راه‌های ساده برای درک موتورهای جستجو از ساختار وب سایت برد کرامپ است و می‌تواند به بهبود رتبه جستجو (SEO) شما کمک کند.

نحوه‌ی فعال کردن بردکرامپ

کدنویسی دستی: اگر دانش برنامه نویسی دارید، می توانید breadcrumbs را به صورت دستی به کد HTML وب سایت خود اضافه کنید.

استفاده از افزونه های وردپرس: بسیاری از پلاگین‌های وردپرس مانند افزونه رنک مث و Yoast SEO وجود دارند که به شما امکان می‌دهند به راحتی breadcrumbs را در وب سایت خود اضافه کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه رنک مث پرو، افزونه Rank Math
دسته بندی : افزونه سئو
12991
فروش
90%
رضایت

چگونه breadcrumbs را با Rank Math SEO فعال کنیم؟

 برای فعال کردن breadcrumbs به داشبورد Rank Math SEO بروید و از قسمت ماژول‌ها مسیر راهنما را فعال کنید.

سپس وارد قسمت تنظیمات عمومی > مسیر راهنما شوید تنظیمات breadcrumbs موجود 2 گزینه های ویرایش breadcrumbs از تصویر بالا، می توانید چندین گزینه ویرایش را در زیر تنظیمات breadcrumbs مشاهده کنید. حالا بیایید به تک تک گزینه ها نگاه کنیم.

چگونه breadcrumbs را با Rank Math SEO فعال کنیم؟

  • فعالسازی عملکرد مسیر راهنما: شما در ابتدا باید دکمه فعالسازی مسیر راهنما را روشن کنید.
  • کارکتر جدا کننده: در این قسمت باید نوع کاراکتر جدا کننده مسیر را انتخاب کنید.
  • نمایش پیوند صفحه اصلی: می توانید این گزینه را فعال کنید تا صفحه اصلی شما در breadcrumbs گنجانده شود. هنگامی که این گزینه را فعال می کنید، دو گزینه جدید، ‘برچسب صفحه اصلی’ و ‘لینک صفحه اصلی’ روی صفحه شما ظاهر می شود، بهتر است خاموش باشد.
  • پیشوند مسیر راهنما: می توانید یک پیشوند به مسیر breadcrumb خود اضافه کنید.
  • فرمت بایگانی: این گزینه به شما این امکان را می دهد که فرمتی برای صفحات آرشیو تنظیم کنید. %s نشان دهنده طبقه بندی است و توصیه می‌کنیم آن را حذف نکنید.
  • فرمت نتایج جستجو: به شما این امکان را می دهد که قالبی برای صفحات نتایج جستجو تنظیم کنید. %s نشان‌دهنده عبارت جستجو است و توصیه می‌کنیم آن را حذف نکنید. برخی از فرمت های محبوب عبارتند از: «عبارتی شما جستجو کردید»، «اینجا چیزی است که من پیدا کردم» و غیره.
  • برچسب 404: این گزینه به شما این امکان را می دهد که برای صفحات 404 خود یک برچسب تنظیم کنید.
  • پنهان کردن عنوان پست: اگر نمی‌خواهید عنوان پست فعلی در خرده‌پاشی گنجانده شود، می‌توانید این گزینه را فعال کنید. معمولاً عنوان صفحه ای که مشاهده می کنید به عنوان آخرین عنصر خرده نان درج می شود. وقتی این گزینه را فعال می کنید، breadcrumb شامل عنوان پست نمی شود.
  • نمایش دسته: با فعال کردن این کلید دسته های پست شما را در خرده نان نشان می دهد. توصیه می‌کنیم این گزینه را غیرفعال نگه دارید.
  • پنهان کردن نام طبقه بندی:هنگامی که این گزینه را فعال می کنید، Rank Math نام طبقه بندی را از بردکرامپ صفحات آرشیو حذف می کند،بهتر است خاموش باشد.
  • نمایش صفحه وبلاگ: وقتی این گزینه را فعال می کنید، صفحه وبلاگ شما در کنار صفحه اصلی در breadcrumb قرار می گیرد، بهتر است خاموش باشد.

توجه: اگر با تنظمیات بالا مشکل بردکرامپ سایت شما حل نشد، بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنید:

تنظیمات برد کرامپ از قسمت متاعمومی

برای تنظیم از قسمت متاعمومی وارد قسمت نوشته‌ها شوید و قسمت دسته‌ها را انتخاب کنید، سپس تنظیمات را ذخیره کنید.

تنظیمات برد کرامپ از قسمت متاعمومی 

در این مقاله از سری آموزش رنک مث به تنظیمات بردکرامپ در رنک مث پرداختیم، بعد از همه این تنظیمات کش وردپرس خود را از طریق افزونه کشی که در سایت دارید پاک کنید، با همه این اقدامات مشکل بردکرامپ افزونه رنک مث حل می‌شود.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش رایگان سئو وردپرس
در این مقاله با آموزش وردپرس رایگان مواردی مانند تنظیمات پیشخوان وردپرس، نصب افزونه‌های وردپرس، سئو داخلی، خارجی و تکنیکال را آموزش می‌دهیم تا با هزینه کم و انجام تمام اقدامات برای سئو سایت به رتبه های برتر نتایج گوگل دست پیدا کنید.
بنر
چک لیست سئو وردپرس؛ نکات عملی برای رسیدن به رتبه 1
برای رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل باید یک سایت بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید. در این مقاله چک لیست سئو 2023 برای سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال را آماده کرده ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
بنر
آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو Moz Pro
به کمک اکانت MOZ Pro می توانید از آخرین تغییرات قوانین و نکات سئو خبر دار شوید، کمپین های کنترل استراتژی سئو تعیین کنید، عملکرد رقبای خود را رصد کنید، نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر بشناسید و جایگاه بهتری در موتور جستجو بدست آورید. در ادامه با آموزش ساخت اکانت Moz Pro با ما همراه باشید.
بنر
رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی
عوامل زیادی باعث کندی سرعت پیشخوان وردپرس می شوند که باید آنها را بررسی و رفع کنید. یکی از مشکلاتی که اخیرا باعث کاهش سرعت لود شده استفاده از هاست های ایرانی است. اگر شما هم از هاست ایرانی استفاده می کنید این مقاله را از دست ندهید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.