ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بلک فرایدی راست چین
اخبار

تا 99% تخفیف در داغ‌ترین جمعه راست چین

به رسم هر سال تخفیف‌های شگفت انگیزی تا سقف 99% در آخرین جمعه سال میلادی در راه است. جمعه سیـــــاه راست چیـــن فرصتی طلایی برای پر کردن سبد خرید شما از قالب و افزونه‌های مورد نیاز جهت راه اندازی و توسعه سایت است.

3
30 آبان 1402
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه یک اصطلاح عامیانه برای اشاره به آخرین جمعه ماه نوامبر در ایالات متحده است. در واقع طبق رسم و رسوم آمریکایی‌ها، اولین روز پس از شکرگزاری به عنوان روز خرید برای کریسمس و تحت عنوان بلک فرایدی شهرت جهانی یافته است.

در روز حراج جمعه سیاه تمامی فروشگاه‌ها در سراسر ایالت متحده آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی، کالا‌های خود را با تخفیف بسیار بالایی به فروش می‌رسانند. این روز به بزرگترین حراج دنیا معروف شده است به طوریکه حتی در ایران هم فروشگاه‌های آنلاین اقدام به حراج کالاهای خود می‌کنند.
ما هم به رسم هر سال، در بلک فرایدی 1402 تصمیم داریم شما کاربران راست چین را با تخفیف‌های شگفت انگیز تا سقف 99٪ غافلگیر کنیم.

تخفیف خرید قالب و افزونه تا 90% در بلک فرایدی و حراجمعه راست چین

جایزه 5 میلیون تومانی ویژه برندگان ماراتن

تمامی خریداران می‌توانند در ماراتن راست چین شرکت کرده و در رقابت با یکدیگر یکی از برندگان 10 جایزه 5 میلیون تومانی ما باشند و به عبارتی بخشی از خرید خود را رایگان کنند.

پیشنهاد ویژه بلک‌فرایدی از داغ‌ترین محصولات

تجربه طراحی سایت با محصولات پرطرفدار و با کیفیت همیشه لذت بخش بوده و خبر خوش اینکه در بخش داغ‌ترین محصولات بلک فرایدی می‌توانید از لیست پرطرفدارترین قالب‌ و افزونه‌های وردپرسی کد تخفیف‌های باور نکردنی دریافت کرده و سایت خود را با کمترین هزینه توسعه دهید.

شکار تخفیف فوق‌العاده برای ماجراجوها

با جک پات راست چین هر 4 ساعت یکبار می‌توانید بازی کنید و شانس خود را در دریافت یک کد تخفیف ویـــژه 60 درصدی برای خرید محصول دلخواه امتحان کنید.

تخفیف 70% جک پات در جمعه سیاه راست چین

سایر تخفیف‌های داغ بلک فرایدی را از لندینگ جشنواره دنبال کنید. کافیست روی تصویر زیر کلیک کرده و شماره همراه خود را ثبت کنید تا جزو اولین نفراتی باشید که از تخفیف‌های جذاب ما مطلع می‌شوید.

ورود به جشنواره جهت خرید قالب و افزونه با تخفیف 90% در بلک فرایدی راست چین

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
3 دیدگاه
داوود اربابی
داوود اربابی
05 آذر 1400 09:11

تخفیف امسال را میتونید از آدرس زیر پیگیر باشید
https://www.rtl-theme.com/landings/blackfriday/

آیا مفید بود ؟
1
Mahdi0013
Mahdi0013
05 آذر 1400 13:35

تخفیف های ۹۵ درصد عمل نمیکنه زمانی ک خرید میزنیم قیمت اصلی بدونه تخفیف میاد

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
05 آذر 1400 14:46

اگر از زمان تخفیف نگذشته باشه مشکلی نداره و درست کار می کنه

آیا مفید بود ؟