ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

راست چین 10 ساله شد؛ تجربه بی‌نظیر همراهی با شما

راست چین اولین و بزرگترین مارکت پلیس محصولات وردپرسی 10 ساله شد. همراهی همیشگی شما کاربران گرامی بزرگترین سرمایه ماست.

12
29 فروردین 1402
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

راست چین به عنوان اولین مارکت پلیس محصولات وردپرسی که همواره با شناخت نیاز کاربران، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارایه کرده، 10 ساله شد. رسالت راست چین از همان ابتدا تا سال 1402 ارایه محصولات با کیفیت متمایز برای جلب رضایت کاربران بوده است. حاصل این فعالیت 10 ساله رفع نیاز بازار با ارایه بیش از 6600 افزونه و قالب وردپرس و Html، اسکریپت، اپلیکیشن‌های متنوع و در اختیار گرفتن بیش از 50 درصد بازار طراحی سایت ایران است.

داستان تولد راست چین

آیا تابحال دیده اید که دو نفر یک استارت اپ را از راه دور (دو شهر مختلف) راه اندازی کنند، بدون اینکه حتی همدیگر را ببینند؟

داستان راست چین دقیقا از همینجا شروع شد! در سال 1392 پیمان نعیمی به عنوان بنیانگذار در شهر تبریز و کامران یزدانی نیا به عنوان هم بنیانگذار در شهرکرد استارت آپ راست چین را راه اندازی کردند. جالب ترین قسمت ماجرا این است که این دو نفر از سال 92 تا 98 یک جلسه حضوری نداشتند و همیشه از طریق اینترنت جلسات و هماهنگی های خود را بدون هیچگونه مشکل و چالش انجام می‌دادند، تا در سال 1398 در الکامپ 25 برای اولین بار به صورت حضوری هم را ملاقات کردند.داستان تولد راست چین

راست چین با راه اندازی 2 دفتر در شهرکرد و تبریز و با استخدام 5 کارمند و 47 محصول فعالیت خود را آغاز کرد و سپس شروع به توسعه منابع انسانی نمود، بطوریکه در حال حاضر 70 کارمند مشغول به کار هستند و حتی در شرایط تعدیل نیرو های کاری نه تنها تعدیل نیرو نداشته بلکه در پوزیشن های مختلف جذب نیرو هم دارد. دفتر سوم راست چین نیز در سال 1400 در تهران افتتاح شد و هم اکنون تیم های مختلف در این سه شهر در حال فعالیتند.

 

دفاتر راست چین

چالش توسعه استارت آپ در شهرستان

همانطور که می‌دانید راست چین یک استارت آپ شهرستانی است، این موضوع برای همه استارت آپ های شهرستان می‌تواند مثل چراغی روشن باشد تا خود را محدود به مکان ندانند و برای پیشرفت خود منتظر معجزه ننشینند.

طی کردن این مسیر 10 ساله در شهرستان به سادگی هم نبوده، چون در شهرستان ها همواره چالش توسعه منابع انسانی متخصص وجود داشته و این موضوع در شهر های کوچکتر هم پررنگ تر بوده است، اما راست چین این چالش را با استخدام نیرو های دورکار و هم چنین سرمایه گذاری و آموزش روی منابع انسانی بومی حل کرد.

کارنامه 10 ساله راست چین

ما در این 10سال با حمایت شما کاربران عزیز همواره سعی کردیم هرآن چیزی که نیاز بازار را رفع می‌کند در بهترین کیفیت ارایه دهیم، مهمترین دستاورد های ما عبارتند از:

  • همکاری با بیش از 5000 برنامه نویس
  • همکاری بیش از 1000 شرکت و برند زیر مجموعه
  • ارایه بیش از 1000 محصول ایرانی
  • دراختیار داشتن بیش از 50درصد سهم بازار طراحی سایت ایران

رکورد های راست چین

راست چین در این 10 سال رکورد های منحصر بفردی را ثبت کرده است.

🥇بیش از 2،600،000 دقیقه حضور در بلک فرایدی 

در بلک فرایدی 1399 بیش از 2،628،000 دقیقه معادل 5 سال و 10 ماه و 27 روز کاربران در صفحه جشنواره حضور داشتند و 14000 محصول خریداری شد. در جمعه سیاه  435% درآمد طراحان افزایش یافت و بیش از 450 محصول باکیفیت شامل قالب ها و افزونه های وردپرس و قالب های html عرضه شد.

🥇رکورد روزانه فروش محصولات

در آخرین روز کمپین جمعه سیاه 1399 از افزونه رنک مث پرو رو نمایی شد که با استقبال کم نظیر کاربران راست چین، رکورد فروش روزانه محصول با فروش 4178 از این افزونه شکسته شد.

🥇یک میلیون رضایت از خرید محصولات راست چین

یکی دیگر از جذاب ترین رکورد های راست چین در تیر 1400 شکسته شد؛ رضایت از خرید محصولات راست چین به بیش از 1،000،000 رسید. این رکورد گویای کیفیت بدون رقیب محصولات راست چین به همراه پشتیبانی قوی و مشتری مداری بوده است و خوشحالیم که مهم ترین رسالتمان یعنی رضایت مشتریان را جلب کردیم.

یک میلیون رضایت از خرید محصولات راست چین

🥇پشتیبانی زیر 2 ساعت

یکی دیگر از رکورد های راست چین ارایه پشتیبانی زیر 2 ساعت است؛ برخی از محصولات دارای نماد پشتیبانی سریع هستند و اگر کاربران در خواست پشتیبانی سریع داشته باشند، توسعه دهندگان موظند در کمتر از 2 ساعت به تیکت پاسخ دهند و اگر از این مدت درخواست پشتیبانی بیشتر شد، کاربر می‌تواند تقاضای بازگشت وجه کند. این کار نیز باعث افزایش رضایت کاربران است.

پشت پرده آمار و ارقام راست چین

جذاب ترین بخش از 10 سال فعالیت خالصانه راست چین درآمد زایی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان است. مزیت های که باعث شده توسعه دهندگان در راست چین محصولات خود را به فروش برسانند شامل:

  • حداقل کارمزد شامل 100 درصد سهم فروشنده برای محصولات ایرانی
  • معرفی و پروموت رایگان محصولات
  • کد گذاری و لایسنس گذاری رایگان
  • عدم انحصار محصول در راست چین

اگر قصد دارید به یک فروشنده حرفه ای در راست چین تبدیل شویدمی‌توانید از مشاوره اختصاصی بهره مند می‌شوید. هم چنین نظرات پر درآمدترین فروشنده های راست چین می‌تواند راهنمای شما باشد:

پر فروش ترین محصولات راست چین

پر فروش ترین محصولات مارکت پلیس راست چین به ترتیب شامل:

  • قالب شرکتی: اکسترا با 19,229 فروش
  • قالب فروشگاهی: وودمارت پلاس با 16,970 فروش
  • قالب آموزشی: استادیار با 4,215 فروش
  • افزونه ها:یواست سئو با 26,404 فروش
  • اسکریپت: اسکریپت Smart panel

پرطرفدارترین طرح های راست چین

طرح های مختلفی در راست چین با هدف افزایش رضایت کاربران پیاده سازی شد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

کارمزد هوشمند؛ رضایت شما اولویت ماست

تمام هدف ما تا بحال ارایه محصولات با کیفیت و افزایش رضایت کاربران بوده است. از این رو طرح هوشمند سازی کارمزد محصولات راست چین راه اندازی شد. با اجرای این طرح، ۷ روز پس از خرید محصول، پیامکی با لینک نظرسنجی برای خریداران ارسال می‌شود تا مشتری رضایت خود را از محصول خریداری شده ثبت کند. امتیاز ثبت شده توسط کاربر مستقیما کارمزد فروشنده را تعیین می کند. در صورت کسب رضایت بالای 90 % کارمزد فروشنده به 10 % تغییر می کند. بنابراین سود فروشنده در این شرایط 90 % است که در هیچ مارکت پلیسی دیده نشده است. ما هوای فروشنده های حرفه ای را داریم و هدف این طرح بطور کلی،ارایه محصولات با کیفیت و کسب رضایت حداکثری خریداران است.

دوشنبه های اختصاصی

یکی از پر طرفدارترین طرح های ارایه شده در راست چین دوشنبه های اختصاصی است، در این کمپین هر دوشنبه دسته خاصی از محصولات پر طرفدار تخفیف می‌خورند و کاربران می‌توانند محصولات مورد نیاز را خریداری کنید.

کش بک، کیف پول هوشمند

یکی دیگر از امکاناتی که راست چین برای کاربران خود در نظر گرفته است، قابلیت کش بک است. در این امکان با هر خرید بالای 1,000,000 تومان، تا 10% مبلغ پرداختی، بصورت آنی به کیف پول کاربران واریز خواهد شد و در خرید های بعدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

میلیونر شو؛ حمایت از برنامه نویسان ایرانی

در جهت حمایت از طراحان ایرانی طرح میلیونر شو در راست چین ارایه شد. در این طرح پیشنهاد های ویژه ای برای توسعه دهندگان مطرح شد که شامل:

  • 100% سهم فروش فروشنده جدید با محصولات ایرانی برای 1 ماه
  • 80% سهم فروش بعد ‌از1‌ماه در محصولات ایرانی
  • 60% سهم فروش بعد ‌از1‌ماه در محصولات فارسی شده
  • 10% سهم فروش مازاد در صورت رضایت کاربران

با این طرح در راست چین می‌توان به دو صورت طراح محصولات ایرانی و فارسی سازی محصولات اورجینال، فروشنده با درآمد متوسط ماهی 3.5 میلیون برای هر محصول شد.

خدمات متمایز راست چین

خدماتی که راست چین را از سایر مارکت ها متمایز کرده در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

خدمات راست چین سایر مارکت ها
سهم فروش محصولات ایرانی 80% 65%
سهم فروش غیر ایرانی 60% 45%
سهم فروش متغیر 10% 0
شروع همکاری ایرانی 100% 65%
شروع همکاری غیر ایرانی 80% 45%
لایسنس آنلاین آفلاین
کد گذاری رایگان با هزینه
درآمد نصب محصول برای فروشنده برای مارکت
  • جایگزینی محصولات

طراحان و توسعه دهندگان محصول می‌توانند درخواست جایگزینی محصولات متوقف شده، محصولات با خدمات پشتیبانی و ارائه ضعیف را به سایت راست چین بدهند و در صورت تایید تیم کنترل کیفی محصول مورد نظر جایگزین شود.

  • پشتیبانی دوم محصول

توسعه دهندگان در صورت نداشتن زمان کافی در پاسخ گویی به تیکت‌های کاربران می‌توانند در خواست پشتیبان دوم برای محصول را داشته باشند، با این کار کیفیت پاسخ گویی و رضایت مشتریان افزایش می‌یابد.

  • بروز رسانی خودکار

با ارایه قابلیت بروز رسانی خودکار، کاربران دیگر نگرانی بابت آپدیت افرونه‌ها و قالب سایت خود ندارند. با نصب افزونه بروز رسانی خودکار راست چین در هنگام نیاز به آپدیت محصولات پیغام آپدیت ظاهر شده و فقط با یک کلیک در کمترین زمان ممکن قالب و افزونه‌ها به روز می‌شوند.

ما در جشنواره 10 سالگی راست چین علاوه بر بازی و سرگرمی برای شما تخفیف‌های شگفت انگیزی روی محصولات محبوب و کاربردی ارائه کردیم. همچنین می‌توانید سیر تکامل سایت راست چین را در ده سال گذشته مشاهده کنید. 

جشن تولد ده سالگی راست چین

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
12 دیدگاه
Oss_vahid
Oss_vahid
11 خرداد 1402 00:59

بله حتما اگه راستچین خوب نبود انتخاب اول هر برنامه نویس حرفه ایی نمیشد ❤️

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
11 خرداد 1402 07:54

ممنون از همراهی شما 💚

آیا مفید بود ؟
علیرضا ساکتی
علیرضا ساکتی
02 اردیبهشت 1402 14:03

تولد یادآور این است که ما توانسته ایم رویایی را به حقیقت برسانیم. پس هر سال بمناسبت آن پیروزی جشن و پای‌کوبی می‌کنیم. راست چین عزیز، امیدوارم همیشه در خاطرت باشد که روزهای اول کودکی چه رویاهایی داشتی و هرگز فراموشی نکنی که در آینده چه سختی‌هایی را خواهی داشت. بدان که مثل همیشه، همه ما اینجا در کنارتیم و دوستت داریم.
در این جشن یادی هم بکنیم از دوستانی که دیگه در بین ما نیستن. ثانیه‌ها سرعتشان بسیار زیاد است پس قدر یکدیگر بدانیم. درود به همه

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
03 اردیبهشت 1402 13:07

درود بر شما علیرضای عزیز ، ممنون بابت کامنت زیباتون.

آیا مفید بود ؟
TN_PlugiN
TN_PlugiN
30 فروردین 1402 13:25

خدا قوت به تیم موفق راست چین از جمله جناب مهندس نعیمی عزیز
موفق و موید باشید

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 فروردین 1402 14:35

سلام ممنون از شما. پیروز باشید

آیا مفید بود ؟
محمد رضا آرپناهی
محمد رضا آرپناهی
30 فروردین 1402 08:09

خدا قوت به تیم پر تلاش راست چین

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 فروردین 1402 08:39

سلام محمد رضای عزیز. ممنون

آیا مفید بود ؟
علیرضا غلامپور
علیرضا غلامپور
29 فروردین 1402 21:49

مبارک باشه راست چین دوست داشتنی ، تنها مارکت پلیس حرفه ای توی ایران هستید واقعا
من 2 سالی هست که سایت فروشگاهمو راه اندازی کردم و تمام امکانات سایتمو از سایت خوب شما تهیه کردم و بسیار راضی هستم

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 فروردین 1402 07:56

ممنون علیرضای عزیز، خوشحالیم که راضی هستید

آیا مفید بود ؟
محمود دبستانی
محمود دبستانی
29 فروردین 1402 20:50

تولدت مبارک راست چین دوست داشتنی...

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 فروردین 1402 07:58

ممنون از شما جناب دبستانی

آیا مفید بود ؟