ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

بهترین سایت های وبلاگ وردپرسی دنیا

سایت های معروف بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که برای سایت بلاگ خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس را انتخاب کرده اند. وردرس بخاطر رابط کاربری ساده و دیداری که نیاز به یک خط نویسی هم ندارد، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. میتوان اصلی ترین دلیل استفاده سایت های معروف دنیا از وردپرس برای وبلاگ خود را آسانی بسیار زیاد آن دانست. این مقاله بهترین سایت های وبلاگ که با وردپرس ساخه شده را معرفی کرده و شما را در انتخاب قالب های بلاگ راهنمایی میکند.

0
26 آبان 1399
آخرین بروزرسانی: 25 فروردین 1403

سایت های بلاگ وردپرسی

سایت های بسیار زیادی در دنیا وجود دارد که با وبلاگ های خوبی که مینویسند شهرت زیادی پیدا کرده اند. بسیاری از سایت ها با گذاشتن وبلاگ های مفید و ارزشمند بازدید خود را بسیار بالا بردند. با همین بازدید بالا، رتبه و سئو سایت را بهبود داده اند.

به بیان دیگر شما با نوشتن وبلاگ های مفید و جذاب میتوانید بسته به خواسته خود بدر کسب کارتان برسید.

چرا باید از بلاگ در وب سایت خود استفاده کنیم؟

  • جذب کاربر برای وب سایت خود
  • معرفی خدمات و محصولات خود
  • تبلیغات و درامد زایی از وبسایت
  • آموزش مطالب مهم و تاثیر گزار
  • برند سازی
  • بیان افکار و سبک زندگی به دیگران

معرفی وبلاگ های معروف دنیا که با وردپرس ساخته شده اند.

سایت های وبلاگ بسیاری وجود دارد که با وردپرس ساخته شده است. ما در اینجا سعی کردیم سایت های معروف که شما احتمالا نام آنها را شنیده اید را معرفی کنیم.

این تمایل رتبه بندی در فضای آنلاین نیز در بین صاحبان وب سایت های دنیا نیز بوده است. یکی از این ابزارهای رتبه بندی، سرویسی است که توسط سایت الکسا متعلق به شرکت آمازون ارائه می‌شود.

1: وبلاگ شرکت بلک‌بری
شرکت بلک بری در  زمینه محصولات موبایل و تکنولوژی فعالیت دارد. شرکت بلک بری دارای یک سیستم عامل اختصاصی برای محصولات موبایلی خودش هست، وبلاگ این شرکت با استفاده از وردپرس راه‌اندازی شده است.  که اقدام به درج آخرین اخبار و رویدادهای مربوط به شرکت می‌کند. رتبه الکسا جهانی این شرکت 8812 است که نشان از یازدید بالای این وبلاگ میدهد.

تصویر از بلگ سایت بلک بری

مشاهده وبلاگ بلک بری

2:وبلاگ ناسا
ناسا که در زمینه هوا و فضا فعالیت دارد نیز وبلاگ خود را با وردپرس طراحی کرده است. سایت شرکت ناسا دارای رتبه جهانی در الکسا 930 میباشد . همانطور که قابل مشاهده است شرکت و مجموعه‌ای به بزرگی ناسا هم از وردپرس استفاده میکنه که نشان دهنده قدرت بالای وردپرس و راحتی کار با این سیستم خواهد بود.

تصویر از بلاگ سایت ناسا

مشاهده وبلاگ سایت

3:سی پنل
یکی دیگر از بهترین سایت های وبلاگ دنیا در  وبسایت سی پنل دیده می شود. سی پنل به عنوان یک کنترل پنل برای بسیاری از هاست های موجود در جهان مورد استفاده قرار میگیرد. حدود 80 درصد از صاحبان وبسایت های جهان ممکن است کنترل پنل مورد استفاده آنها سی پنل باشد. وبسایت سی پنل با رتبه جهانی 28975  می‌باشد که در بخش‌های خبری و وبلاگی خود وردپرس را انتخاب کرده است  اخبار محصولات  و ویژگی‌ها  می‌پردازد.

تصویر از بلاگ سایت سی پنل

مشاهده وبلاگ سایت

4:پلی استیشن
کمتر کسی است که تا به حال با پلی استیشن خاطره بازی نکرده باشد. یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد. بله شاید برای شما این مضوع جالب باشد که پلی ایتیشن هم برای انتخااب وبلاگ خود وردپرس را انتخاب کرده. این وبسایت دارای رنک جهانی 500 میباشد. که با مراجعه به وبلاگ پلی استیشن قادر خواهید بود به جدیدترین اخبار این شرکت دسترسی داشته باشید.

تصویر از وبلاگ سایت پلی استیشن

مشاهده وبلاگ سایت

5:وبلاگ شرکت موزیلا
شرکت موزیلا هم نیر  که دارای محصولات بسیار پر مخاطی مانند مرور گر فایر فاکس هست. برای وبلاگ خود وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت انتخاب است. که در آن  اقدام به درج اخبار شرکت و جدیدترین اطلاعیه‌های مرتبط با شرکت می‌کند. این سایت دارای رتبه جهانی الکسا 124 است.

تصویر از بلاگ سایت موزیبا

مشاهده وبلاگ سایت

6:یاهو
یاهو هم قبل از نقل و انتقالاتی که داشت برای وبلاگ خود وردپرس را انتخاب کرده بود اما پس از اتفاقاتی که افتاد دیگر در این بخش فعالیت آنچنانی انجام نداد. الکسا جهانی  یاهو 3 میلیون می‌باشد.

مشاده وبلاگ سایت

متاسفانه در هنگام نوشتن این مقاله این وب سایت به ما اجازه ی دسترسی نداد و امکان تهیه عکس از صفحه اصلی آن وجود نداشت.

7:دیجی کالا مگ
تقریبا دو سالی میشه که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به ساخت بخشی برای مجله اینترنتی با عنوان دیجی‌کالا مگ کرد. این وبسایت با رتبه الکسا 3 در زمینه‌های تکنولوژی، اخبار شرکت، نقد و بررسی و اخبار روز در زمینه‌های گوناگون توانست خیلی خوب عمل کند. وردپرس کمک بسیار زیادی در این انتخاب داشته است.

رتبه جهانی الکسا: 573000تصویر از بلاگ سایت دی جی کالا

آدرس دیجی کالا مگ 

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی ارائه شد. میتوان بهترین پیشنهاد برای بلاگ نویسی و وبسایت های شما باشد.

همان طور که تا این قسمت از مقاله مشاهده کرده اید شرکت های بزرگی برای مدیریت سایت خودشان از وردپرس استفاده می کنند که این نشان از قدرت و امنیت بسیار بالای وردپرس دارد.شما هم اگر قصد راه‌اندازی یک وبلاگ برای شرکت خودتون هستید میتونید تا با اطمینان خاطر وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خودتون انتخاب کنید.

مراحل راه اندازی یک بلاگ 

اگر شما هم به دنبال پیشرفت کسب و کار خود هستید میتوانید مانند وب سایت های بالا از بلاگ استفاده کنید. بنده سیع می کنیم راه های ساخت وب سایت را با کوتاه ترین و آسان ترین راه ممکن بیان کنم.

مراحل ساخت یک سایت وبلاگ با وردپرس 

1:انتخاب یک نام دامنه: انتخاب نام دامنه از مهم قسمت های آغاز فعالیت خواهد بود.

2:خرید هاست و دامنه: شما باید بسته به نیاز خود یک هاست خریداری کنید. با مطالعه مقاله ای که در این باره است میتوانید یک هاست مناسب خریداری نمایید.

3:خرید قالب مناسب: انتخاب قالب مناسب و کار بردی کار بسیار آسانی است و شما فقط باید یک قالب به سلیقه و بسته بر کاربرد سایت، خریداری نمایید.

1: قالب وردپرس وبلاگ Veen

2:قالب Magsy

3:قالب Yolox

4:قالب Pixwell

4:شروع به نوشتن:  پس از نصب قالب دیگر  کار شما نسبتا به اتمام رسیده است. فقط باید به دنبال مضوع برای نوشتن باشید. هرچقدر مقالات شما در وبسات شما روان تر و قابل درک تر باشد باز خورد  مثبت کاربران بیشتر خواهد بود. و طبیعتا رتبه شما در گوگل و الکسا بالا تر خواهد رفت.

وقتی شما در وب سایت خود حجم زیاد از کاربران را با مطالب مفید جاداده باشید. طبیعتا بسیاری از افراد برای تبلیقاب به سوی شما روانه میشوند.

در این مقله به موضوع بهترین سایت های وبلاگ وردپرسی دنیا و پس از آن یک راهنمایی جرئی برای ساخت وبلاگ وردپرسی پرداخته ایم. تمامی وب سایت های موفق که در اول مقاله به برخی از آنان اشاره شد. برای جذب کاربر و رضابت کاربران دست به نوشتن اطلاعات مفیدی برای مردم میکنند.  طبیعتا شما برای بهبود کسب و کار خود به افرای نیاز دارید که به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند. شمابا استفاده از وبلاگ میتوانید به راحتی محصولات و آموزشها خود را به کاربران خود ارائه دهید.

در دوره آموزش وردپرس ما به موارد و تکنیک های مهمی پرداختیم که هر متخصص وردپرس بعد از چند سال تجربه به آن پی برده و شما می توانید در کوتاهترین زمان آنها را یاد بگیرید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.