ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین افزونه اسلایدر
معرفی محصول

بهترین افزونه اسلایدر

استفاده از اسلایدر برای نمایش محصولات یک بخش جذاب از صفحه اصلی است که مورد توجه کاربران قرار می گیرد، افزونه های مختلفی برای ایجاد اسلایدر وجود دارند در این مقاله به معرفی بهترین افزونه های اسلایدر می پردازیم.

2
28 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 15 فروردین 1403

بخش اسلایدر یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های هر وبسایت است به همین دلیل چگونگی طراحی این قسمت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از ویژگی هایی که بهترین افزونه اسلایدر باید داشته باشد.

  • تغییر اندازه تصاویر و تصاویر بندانگشتی‌ها
  • کاملا واکنشگرا برای نمایش در دستگاه های مختلف
  • سئوی بسیار قدرتمند – حتی عکس های اسلایدشوها را باید در گوگل ایندکس کند
  • قابلیت تمام صفحه برای نمایش بهتر تصاویر
  • دارای پوسته ها و قالب های متفاوت برای انواع سلیقه ها و کاربردها
  • استفاده از انیمیشن‌های CSS و jQuery
  • لایه‌های کپشن نامحدود
  • ایجاد آسان کپشن‌هایی مانند ویدئو، تصویر و برچسب‌های HTML
  • همراه با افکت های جذاب

بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

در زیر لیستی از بهترین افزونه های اسلایدر را میبیند در ادامه به معرفی ویژگی های هر کدام می پردازیم:

قالب سایت شخصی Leta

افزونه اسلایدر رولوشن

افزونه حرفه ای رویال اسلایدر

افزونه لایر اسلایدر

افزونه اسلایدر رولوشن | slider revolution

بهترین افزونه اسلایدر slider revolution

افزونه اسلایدر رولوشن آخرین نسخه رسمی افزونه وردپرس اسلایدر رولوشن فارسی که محبوبترین افزونه اسلایدر وردپرس است. افزونه اسلایدر رولوشن به صورت کاملا فارسی و راستچین شده است .

این افزونه با همه مرورگرها سازگار و دارای پیشخوان بسیار ساده با انواع افکت و جلوه های مختلف است که به کمک آن می توانید جذاب ترین و پربازدید ترین اسلایدرها را برای سایت خود ایجاد کنید.

افزونه لایراسلایدر | Layer Slider

بهترین افزونه اسلایدر Touch Content Slider

در میان افزونه های ساخت اسلایدر وردپرس layerslider responsive wordpress slider plugin یا همان افزونه لایر اسلایدر دارای انعطاف بیشتری بوده و ابزارهای موجود در آن امکان ساخت اسلایدرهای بی نظیر و جذاب را به مدیر سایت می دهند. به جرات می توان گفت که با لایر اسلایدر می توان اسلایدرهای دیگر افزونه ها را ساخت اما برخی اسلایدرهای ساخته شده با layer slider را به هیچ افزونه دیگری نمی توان طراحی کرد.

افزونه لایراسلایدر پیشنمایش افزونه Layer Slider

افزونه حرفه ای رویال اسلایدر | Touch Content Slider

بهترین افزونه اسلایدر Touch Content Slider

RoyalSlider نام افزونه کاربردی و حرفه ای وردپرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید یک اسلایدر کارآمد و زیبا برای وبسایت خود ایجاد کنید. اسلایدرهای ایجاد شده توسط این افزونه به شما این قابلیت را می‌دهند تا بتوانید برای دستگاه های مختلف با سیستم عامل های متنوع، اسلایدرهای خود را بهینه سازی کنید. اسلایدها ایجاد شده کاملا واکنش گرا بوده و دارای قابلیت لمسی می‌باشند که کاربران دستگاه های همراه مانند موبایل و تبلت می‌توانند به راحتی از اسلایدها دیدن کنند. مهم ترین ویزگی این افزونه ساخت اسلایدرهای سه بعدی کاملا واقعی است

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
2 دیدگاه
behnamabbasi
behnamabbasi
06 فروردین 1398 00:11

باسلام بنده افزونه رویال اسلایدر رو خریداری کردم.
کلا محصولی که میخواستم به کنار، فقط پشتیبانی تیمشون عالیه، ساعت ۳ بامداد پیام دادیم جواب دادن!!!
یعنی واقعا دمشون گرم... سپاس فردادسیستم

آیا مفید بود ؟
0
nesa.kh
nesa.kh
06 فروردین 1398 09:31

درود بر شما
ممنون از حسن نظرتون
بله همینطوره فرداد سیستم پشتیبانی فوق العاده ای دارن

آیا مفید بود ؟