ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

بهترین افزونه های پاپ آپ در وردپرس

با ما همراه باشید با آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس به وسیله افزونه Layered Popups و Elementor Popup Builder . به کمک این دو افزونه جعبه تبلیغاتی جذاب برای سایت خود بسازید

1
10 مهر 1399
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

فرقی نمی‌کند که هدفتان افزایش دنبال‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی، اعضای خبرنامه یا کسب اطلاعات در مورد مشتری‌هایتان باشد، همیشه یک جعبه پاپ‌ آپ متناسب با نیازهایتان وجود دارد که می‌ تواند مشکل شما را حل کند. اگر به شما بگویند استفاده از پاپ‌ آپ می‌تواند تقریبا تا 1358% تعداد اعضای لیست ایمیل و خبرنامه تان را افزایش می دهد، آیا درصدد استفاده از پاپ‌ آپ‌ ها در سایت خود برنمی‌آیید؟ اما با کدام افزونه ها پاپ آپ بسازیم؟ در اینجا به معرفی بهترین افزونه های پاپ آپ در وردپرس می پردازیم.

معرفی بهترین افزونه برای ساخت پاپ آپ

✔️ افزونه JetPopup

در ادامه آموزش گذاشتن پاپ آپ در سایت به معرفی افزونه جت پاپ‌ آپ المنتور می پردازیم.

افزونه وردپرس JetPopup سازگار با آخرین نسخه افزونه المنتور است و می توانید بر روی المنتور رایگان هم نصب کنید. با افزونه JetPopup می توانبد پاپ آپ های متنوع ایجاد کنید و پاپ شما محدود به یک صفحه نیست و آن را می توانید در صفحات مختلف نشان دهید و یا چندین پاپ آپ درست کنید و هر کدام را در یک صفحه خاص نمایش دهید، بر روی پاپ آپ ها شمارشگر معکوس قرار دهید،  نظر سنجی ایجاد کنید و خبرنامه خود را قرار دهید.

سفارشی سازی کامل، پشتیبانی از بینهایت رنگبندی، مشخص کردن موقعیت نمایش پاپ آپ در صفحه ودارا بودن انیمیشن های جذاب و از جمله ویژگی های افرونه جت پاپ آپ است. این ها همه قسمتی از امکانات افزونه JetPopup  است.

 

دانلود افزونه JetPopup  پیشنمایش افزونه Jet pop up 

با افزونه JetPopup  می توانید حالت های مختلفی برای نمایش پاپ آپ دشته باشید:

حات کلاسیک 

چگونه پاپ آپ بسازیم

حالت نمایش در بالا و پایین سایت

قرار دادن پنجره پاپ آپ در سایت وردپرس

حالت نمایش در کناره های سایت

ساخت پاپ آپ 

حالت سفارشیآموزش ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس

 حالت تمام عرض 

✔️ افزونه Layered Popups

 افزونه گرین پاپ به جرات بهترین افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس است. با این افزونه کاربردی وردپرس می‌توانید پاپ‌ آپ‌ هایی با انیمیشن‌ های زیبا بسازید که با وب سایتتان سازگاری دارد و جزئی از سایت به نظر می رسد و کاربران را اذیت نمی کند. با رابط‌ کاربری ساده‌ و امکانات زیاد افزونه Green Pop Up می توانید فرم‌های مختلفی بسازید و از آن‌ها در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و تعداد لیدهایتان را افزایش دهید.

در افزونه گرین پاپ آپ می توانید مکان و زمان نمایش پاپ‌ آپ و نمایش پاپ‌ آپ در بدو ورود یا خروج یا در زمان فعالیت نکردن بازدید‌کننده و یا کلیک در محلی خاص را تعیین کنید. نمایش پاپ آپ ها را در هنگام بارگذاری صفحه، هنگام تلاش کاربر برای خروج از صفحه، در پیمایش صفحه به پایین، هنگام عدم فعالیت کاربر در صفحه، هنگام شناسایی مسدود کننده تبلیغات یا هنگام کلیک کاربران روی چیزی به کاربران وجود دارد با این افزونه امکان پذیر است.

افزونه گرین پاپ آپ

دانلود افزونه گرین پاپ آپ  پیشنمایش افزونه گرین پاپ آپ 

افزونه Green Popups یکی از بهترین و سریع ترین افزونه برای ایجاد پاپ آپ در جهان  است. یکی از دلایل محبوبیت افزونه گرین پاپ آپ دارا بودن کتابخانه ای با بیش از 290 قالب آماده و حرفه ای پاپ آپ  و امکان ساخت پاپ آپ بر پایه AJAX است و آنها را به سیستم های مدیریت ایمیل و خبرنامه جهانی وصل کنید. افزونه گرین پاپ آپ کاملا با سایر افزونه ها و قالب های وردپرس سازگار است و هیچگونه تغییری بر روی سرعت سایت ایجاد نمی کند.

ساخت پاپ آپ  چگو آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس متنوع در افزونه Green Popups
کتابخانه متشکل از 290 پاپ آپ آماده فارسی در افزونه گرین پاپ آپ

 

مقاله ساخت پاپ آپ در وردپرس با layered popups را همراه با ویدئو آموزش آن از دست ندهید.

✔️ افزونه Ninja Popups

نمی توان از افزونه های ساخت پنجره پاپ آپ صحبت کرد و حرفی از افزونه Ninja Popups نزد. یکی دیگر از بهترین افزونه های پاپ آپ افزونه نینجای پاپ اپ است.

افزونه محبوب نینجا پاپ آپ دارای امکان درون ریزی دموها، دارای فونت های فارسی مانند یکان، ایران سنس، شنبم، وزیری، انجمن، کلمه و آوینی پشتیبانی است و می توانید پاپ آپ هایی با رنگ بندی نامحدود بسازید و برای هر صفحه پاپ آپ مجزا تعیین کنید. پاپ هایی که با افزونه نینجا ساخته می شود سازگاری کامل با سرویس های ارائه کننده ایمیل در سطح API دارند. افزونه نینیجا پاپ اپ دارای 70 انیمیشن متفاوت است. البته همواره کاربران یک مقایسه بین افزونه نینجا و لایر پاپ آپ را دارند که هر دو از بهترین افزونه های پاپ آپ هستند.

دانلود افزونه Ninja Popups  پیشنمایش افزونه Ninja Popups

همچنین در افزونه نینجا می توانید حالت های مختلف نمایش پاپ آپ هنگام لود شدن صفحه یا هنگام بستن صفحه را تعیین کنید، دکمه بستن پاپ آپ، امکان ارائه آمار و گزارشات دقیق، تنظیمات تاریخ و ساعت نمایش پاپ آپ و امکان بررسی و مشاهده لاگ ها و سازگاری با گوگل آنالیتیکس و دارای سیستم تجزیه و تحلیل داده ها قسمتی دیگر از امکانات افزونه Ninja popup است.

محل قرار دادن پاپ آپ در وردپرس با افزونه نینجا
محل قرار گرفتن پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه نینجا

✔️ افزونه ConvertPlus 

اگر به دنیال این هستید که چگونه پاپ آپ بسازیم  افزونه کارنورت پلاس یکی دیگر از  افزونه های ساخت پاپ آپ است که توسط آن می توانید پاپ آپ های بسیار زیبا و جذابی را برای سایت خود طراحی کنید. و این افزونه جز پرفروش ترین افزونه های ساخت پاپ آپ می باشد.  کار کردن با این اقزونه بسیار راحت است و در عرض چند دقیقه پاپ آپ های زیبایی ایجاد کنید

افزونه ConvertPlus  دارای از 10 نوع صفحه نمایش پاپ‌ آپ و 100 طرح آماده و 12 نوع رفتارهای مختلف برای بازدید کنندگان است و می توانید حالت های مختلف برای نمایش پاپ آپ انتخاب کنید. با افزونه کانورت پلاس این امکان وجود دارد که یک خبرنامه در وب سایت خود ایجاد کنید و این روش از بهترین روش ها برای جمع آوری اطلاعات کاربران می باشد.

افزونه ConvertPlus

افزونه ConvertPlus  پیشنمایش افزونه ConvertPlus

کسب درآمد از طریق پاپ‌ آپ‌ ها

پاپ‌ آپ‌ ها ابزار ساده‌ای برای کسب درآمد هستند و مانند یک پنجره پاپ آپ در سایت به نمایش در می آیند و از دو روش تبلیغ  و فروش محصولات می‌توانند باعث درآمدزایی شوند.

  • کسب درآمد از طریق تبلیغات

آسان‌ترین راه برای کسب درآمد از طریق پاپ‌ آپ‌ ها، نمایش تبلیغات محصولات مختلف است. بسته به نوع تبلیغات و شرکت یا سایتی که با آن‌ها قرار داد می‌بندید، روش پرداخت متفاوت است اما معمولا به ازای هر بار کلیک شدن روی تبلیغ، مبلغی به شما تعلق می‌گیرد.

در استفاده از تبلیغات اما باید محتاط بود چون گاهی باعث می‌شود که کاربر به دلیل تبلیغات زیاد، تمایلی به بازگشت به سایت نداشته باشد.

  • کسب درآمد از طریق تبدیل بازدیدکننده‌ها به مشتری

یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق پاپ‌ آپ‌ ها، تبدیل بازدید‌کننده‌ها به مشتری های دائمی محصولات شما است. البته این روش بیشتر برای سایت‌های فروشگاهی کاربرد دارد.

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید، پیشنهادات و تخفیف‌های خود را در پاپ‌ آپ‌ ها به نمایش بگذارید. معمولا هیچ بازدیدکننده‌ای روی خود را از یک پیشنهاد عالی و تکرار نشدنی برنمی گرداند.

در این مطلب 4 مورد از بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس را معرفی کردیم. شما تجربه کارکردن با کدام را دارید؟

zainab712
zainab712
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
1 دیدگاه
rahelehghasemi
rahelehghasemi
08 آبان 1401 08:25

کدام افزونه پاپ آپ قابلیت این رو دارد وقتی کاربر یکبار بستوقتی یکبار توسط کاربر بسته می شود در صفحات دیگر باز نشود

آیا مفید بود ؟
0