ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
قالب وردپرس انکلیسی رایگان
نقد و بررسی

بهترین قالب وردپرس انگلیسی رایگان

مخزن وردپرس شامل مجموعه ای از قالب های وردپرسی برای انواع کسب و کارها است. وجود قالب های متنوع، پروسه انتخاب قالب وردپرس رایگان را برای شما سخت می کنند. اگر نمی دانید کدام یک از قالب رایگان انگلیسی وردپرس را انتخاب کنید این مقاله را از دست ندهید.

4
19 خرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

اگر بدنبال راه اندازی یک وب سایت انگلیسی زبان برای ادسنس یا فعالیت در حوزه بین المللی هستید؛ ما در این مطلب بهترین قالب های رایگان انگلیسی که پارامتر سرعت و ظاهر مناسبی را دارند معرفی کرده ایم.

در همین ابتدا یک نکته مهم را به شما یاداوری می کنم گام اول کسب درامد از ادسنس انتخاب یک قالب استاندارد است که هیچ ردپایی از زبان فارسی در ترجمه و کدهای قالب و حتی افزونه های آن نباشد. بنابراین توصیه اکید می کنم همه قالب و افزونه های مورد نیاز را از سایت های مرجع و مخزن وردپرس دانلود کنید.

از پیشخوان وردپرس وارد بخش نمایش > پوسته ها شده و سپس از قسمت محبوب ترین، پوسته های محبوب وردپرسی را ببینید و هر کدام که بخواهید را استفاده کنید. قبلا بهترین قالب شرکتی وردپرس را معرفی کردیم. در این مقاله چند قالب رایگان انگلیسی وردپرس پر استفاده را معرفی می کنیم که با خواندن ویژگی های آنها می توانید انتخاب درستی بر اساس نیاز خود انجام دهید.

معیارهای انتخاب قالب وردپرس انگلیسی رایگان

اگر تصمیم گرفتید که یک سایت وردپرسی راه اندازی کنید و قصد انتخاب قالب رایگان وردپرسی را دارید نکات زیر را رعایت کنید.

  • رابط کاربری: رابط کاربری و ظاهر قالب اهمیت زیادی دارد و یکی از فاکتورهای مهم انتخاب قالب رایگان انگلیسی وردپرس است و نباید از سایر فاکتورها غافل شویم. رابط کاربری مناسب باعث می شود که مشتری به راحتی سایت را ترک نکند و نرخ ماندگاری او در سایت بالا رود.
  • واکنشگرایی: قالب وردپرس باید در همه دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و کامپیوتر قابل نمایش و ریسپانسیو باشد. اکثر قالب های امروزه این وِیژگی را دارند.
  • بهینه سازی و سئو فرندلی بودن قالب: یک قالب بهینه باید برای موتورهای جست و جو بهینه باشد و بر اساس اصول سئو طراحی شده باشد. به طوری که در سئو سایت وردپرس اگر قالب خوبی انتخاب کنید کارتان را راحت تر می کند.
  • سازگاری با افزونه های دیگر: در هنگام انتخاب قالب به ویژگی های آن و سازگاری قالب با سایر افزونه ها نیز دقت کنید.
  • سبک و کم حجم بودن: سرعت قالب روی رتبه آن در موتورهای جست و جو تاثیر دارد. به علاوه سبک بودن یک قالب باعث می شود که سریع بارگذاری شود و کاربر به راحتی بتواند اقداماتی مانند مشاهده وبلاگ، فروشگاه، خرید و غیره را بدون کلافگی انجام دهد.
  • امنیت قالب: قالب وردپرس می تواند مدخل ورود هکرها برای به وجود آوردن اشکالات در سایت شما باشد. در هنگام انتخاب قالب رایگان وردپرس به این نکته توجه کنید
  • تجربه کاربری: معیار خوب بودن یک قالب تنها طراحی بهینه و ظاهر آن نیست. باید کاربرپسند باشد تا کاربر بتواند به راحتی با آن کار کند. در واقع همه بخش های سایت به راحتی برای کاربر قابل دسترس باشند.
  • کدنویسی بهینه قالب: کدنویسی بهینه یک قالب روی سرعت قالب تاثیر دارد. کدنویسی بهینه روی رتبه سایت شما در گوگل نیز نقش دارد. مطمئن شوید که ایرادات کدنویسی قالب رفع شده و اصولی نوشته شده باشد.

در ادامه به معرفی بهترین قالب رایگان انگلیسی وردپرس می پردازیم.

بهترین قالب رایگان وردپرس

بهترین قالب انگلیسی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و آن را از لینک قرار داده شده در هر بخش دانلود کنید.

1. قالب Hello Elementor

قالب سلام المنتور بسیار سبک بوده و ظاهر جذابی دارد. اگر به دنبال یک قالب انگلیسی رایگان پر سرعت است که برای طراحی سایت با المنتور مناسب است این قالب انتخاب مناسبی می باشد. قالب Hello Elementor بیش از 400,000 نصب فعال دارد و با پلاگین هایی مانند ووکامرس و المنتور پرو و وردپرس فارسی نیز سازگار است.

دانلود قالب Hello Elementor

دانلود قالب Hello Elementor مشاهده دمو قالب Hello Elementor

2. قالب آسترا

نمی شود از بهترین قالب وردپرس صحبت کرد و آسترا رافراموش کرد! قالب Astra یک قالب چندمنظوره پر سرعت است که برای وبلاگ، نمونه کار، شخصی و فروشگاه ووکامرس مناسب است. این قالب سبک به سرعت در سمت فرانت اند بارگذاری می شود، سئو فرندلی بوده و با صفحه سازهای المنتور، ویژوال کامپوزر و غیره سازگار است.

دانلود قالب آسترا

دانلود قالب آسترا مشاهده دمو قالب آسترا

3. قالب Wimpie Lite

Wimpie Lite یک قالب وردپرس انگلیسی رایگان با قابلیت های متنوع است که دارای طراحی مدرن و منعطف بوده و با آن می توانید یک سایت کاربر پسند را راه اندازی کنید. قالب Wimpie Lite دارای سرعت مناسبی بوده که برای طراحی یک سایت خلاقانه به ویژه مجله اینترنتی مناسب است. این قالب با بسیاری از افزونه های کاربردی سازگاری و قابلیت نمایش ویدئو و استفاده از شورتکدهای کاربردی را دارد.

دانلود قالب رایگان انگلیسی وردپرس Wimpie Lite

 

دانلود قالب Wimpie Lite مشاهده دمو قالب Wimpie Lite

4. قالب RESPONSIVE BRIX

بسیاری از شما به دنبال یک قالب رایگان انگلیسی وردپرس بهینه شده برای گوگل و سایر موتورهای جست و جو هستید، شک نکنید که قالب RESPONSIVE BRIX بهترین گزینه است. با قابلیت درگ و دراپ می توانید قالب را ویرایش کنید و هر تغییری را روی پوسته انجام دهید. اگر در ابتدای کار با وردپرس هستید این قالب یک انتخاب مناسب برای شما است به علاوه به طرح های مختلفی برای صفحات، هدر و فوتر دسترسی خواهید داشت. برای دانلود این قالب وردپرس انگلیسی از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قالب قالب RESPONSIVE BRIX

دانلود قالب BRIX مشاهده دمو قالب BRIX

5. قالب Neve

قالب نیو یک پوسته چند منظوره برای انواع کسب و کار مانند استارتاپ، آژانس ها، فروشگاه تجارت الکترونیک و سایت های نمونه کار است. قالب Neve ریسپانسیو بوده و سایت شما با این قالب در عرض چند ثانیه بارگذاری می شود. طراحی مینیمال با امکان سفارشی سازی و سئو فرندلی بودن از امکانات دیگر این پوسه رایگان وردپرس است. با انواع صفحه سازهای محبوب مانند ویژوال کامپوزر، المنتور و گوتنبرگ سازگار است.

امکانات قالب رایگان وردپرس Neve

دانلود قالب Neve مشاهده دمو قالب Neve

6. قالب OceanWP

یکی دیگر از قالب رایگان انگلیسی وردپرس قالب اوشن است که یک قالب بسیار سبک است با قابلیت سفارشی سازی که برای هر نوع سایتی مانند وبلاگ، نمونه کار، فروشگاهی مناسب است. این قالب با ووکامرس سازگار است و با صفحه سازهای محبوبی مانند المنتور، ویژوال کامپوزر، دیوی بیلدر و غیره سازگار است. توسعه دهنگان می توانند با استفاده از کدنویسی تغییرات مورد نظر را روی قالب بدهند.

ویژگی های قالب رایگان انگلیسی وردپرس OceanWP

دانلود قالب OceanWP مشاهده دمو قالب OceanWP

7. قالب Hexa

قالب Hexa یک قالب رایگان وردپرس ساده، مینیمال، رنگی و واکنشگرا و دارای رنگ های متعدد است. این قالب یک وبلاگ شخصی سرگرم کننده برای کاربران شما است. با قالب Hexa شما می توانید هدر و منوهای سفارشی را ایجاد کنید.

دانلود قالب Hexa

 

دانلود قالب Hexa مشاهده دمو قالب Hexa

8. قالب Sparkling

قالب Sparkling یک قالب ریسپانسیو برای حوزه سلامت، نمونه کار، امور مالی، شخصی، طراحی، عکاسی و وبلاگ و مجله اینترنتی است. این قالب به دلیل داشتن کدهای استاندارد و بهینه سئو فرندلی بوده و امکان سفارشی سازی، تغییررنگ، طرح و غیره را دارد. این قالب رایگان انگلیسی وردپرس با افزونه WPML سازگار است و چند زبانه کردن سایت به هر زبانی که فکر کنید امکان پذیر است. با ووکامرس و بسیاری از پلاگین های دیگر سازگار است و می توانید سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید.

دانلود قالب رایگان انگلیسی وردپرس Sparkling

دانلود قالب Sparkling مشاهده دمو قالب Sparkling

9. قالب Hueman

قالب Hueman یکی دیگر از قالب های رایگان انگلیسی برای وردپرس است که قابلیت شخصی سازی برای سایت های وبلاگی و مجله ای مناسب است. این قالب سه ستونه کاملا ریسپانسیو بوده و به همراه قالب می توانید از پلاگین های متنوع رایگان استفاده کنید. سرعت بارگذاری این قالب در حد قابل قبول است و تا کنون بیش از 70 هزار وب سایت در جهان از این قالب استفاده کرده اند.

دانلود قالب رایگان Hueman

دانلود قالب Hueman مشاهده دمو قالب Hueman

10. قالب Evolve

قالب ایوالو یک قالب چندمنظوره است که با آن می توانید وبسایت انعطاف پذیر، مینیمال و سئو فرندلی طراحی کنید و امکان ایجاد وبلاگ، فروشگاه و یا هر سایت دیگری را به شما می دهد. این قالب رایگان انگلیسی وردپرس دارای 2 طرح هدر، 13 بخش ویجت و 3 اسلایدر می باشد.

دانلود قالب Evolve

دانلود قالب Evolve مشاهده دمو قالب Evolve

11. قالب Rowling

این قالب رایگان انگلیسی واکنشگرا دارای طراحی مناسب و تایپوگرافی عالی است که از ویرایشگر بلوکی و منوهای شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند. به علاوه با فرمت پست گالری و سبک های ویرایشگر نیز سازگار است. دانلود قالب وردپرس انگلیسی لینک زیر را بزنید.

دانلود قالب Rowling

دانلود قالب Rowling مشاهده دمو قالب Rowling

12. قالب Foodica

قالب فودیکا یک قالب رایگان وردپرس برای کسب و کارهای مرتبط با غذا است. اگر به دنبال ایجاد یک سایت وبلاگی غذا با دستور پخت هستید Foodica یک انتخاب عالی است. به علاوه با نصب ووکامرس یک سایت تمام عیار برای غذا و فروش آن خواهید داشت. این قالب دارای آیکن های شبکه اجتماعی، اسلایدر تصویر و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

امکانات قالب فودیکا

دانلود قالب Foodika مشاهده دمو قالب Foodika

مخزن وردپرس مرجع معتبری برای تمام قالب های انگلیسی رایگان است. اما سایت های دیگری نظیرwpexplorer.com ، colorlib.com ،fabthemes.com نیز وجود دارند که قالب رایگان انگلیسی وردپرس متنوعی را می توانید از آنها دانلود کنید.

بعد از دانلود قالب های اورجینال انگلیسی یا خرید آن از تم فارست با دوره فارسی سازی قالب و افزونه راست چین آکادمی راست چین سازی آن را یاد بگیرید.
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

اگر قصد راه اندازی یک سایت بین المللی یا طراحی یک سایت برای کسب درآمد از ادسنس را دارید فقط باید از قالب انگلیسی استفاده کنید.

  • سلام المنتور
  • آسترا
  • Neve
  • OceanWP
  • فودیکا

 

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
4 دیدگاه
محمود دبستانی
محمود دبستانی
20 خرداد 1401 14:42

سلام بر شما.
به نظر بنده ، دو تا قالب NewStore و Hestia جاشون تو این لیست خالیه.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
21 خرداد 1401 11:07

درود وقت بخیر
ممنون از فیدبک شما. این دو قالب هم در این لیست گنجانده خواهند شد.

آیا مفید بود ؟
rezaweb1
rezaweb1
12 آبان 1401 12:51

سلام خانم کاظمی پور ممنون بابت مقاله خوبتون من یک قالب پولی تمام انگلیسی جنه یا نیوزپیپر برای ادسنس لازم داشتم شما راست چین قالبی هست معرفی کنید من تهیه کنم ممنون چون قالب های مخزن یکم ساده هست ...
باتشکر

آیا مفید بود ؟
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
14 آبان 1401 08:22

سلام دوست گرامی
ممنون از حسن نظر شما
راست چین مرجعی برای قالب های راست چین شده و فارسی هست اما شما میتونید برای طراح این دو قالب دیدگاه بذارید تا در صورت امکان نسخه انگلیسی قالب ها رو در اختیارتون قرار بدن.

آیا مفید بود ؟