ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
یهترین افزونه های ریدایرکت آدرس
نقد و بررسی

معرفی بهترین افزونه های رایگان ریدایرکت

گاهی مواقع نیاز به تغییر مسیر یک آدرس یا ریدایرکت داریم. این موضوع برای فروشگاه هایی که محصول ناموجود و یا توقف فروش دارند از اهمیت بالاتری برخوردار است. برای ریدایرکت کردن در وردپرس افزونه های زیادی وجود دارند و در همین مقاله بهترین افزونه های ریدایرکت را به همراه لینک دانلود آن ها را بری شما قرار داده ایم.

0
02 آذر 1401
آخرین بروزرسانی: 11 فروردین 1403

ریدایرکت یا “Redirection” به معنای تغییر مسیر است به طوری که کاربر با کلیک کردن روی لینک به آدرس جدید منتقل شود. در وردپرس تعداد زیادی افزونه برای ریدایرکت وجود دارند. در این مقاله کار با 2 افزونه رایگان ریدایرکت را به شما یاد می دهیم و بعد از آن تعدادی از بهترین افزونه های ریدایرکت به همراه لینک دانلود آن ها را به شما معرفی می کنیم.

ویدئو ریدایرکت کردن با افزونه Rank Math را در این بخش مشاهده کنید و برای معرفی افزونه های بیشتر به خواندن مقاله ادامه دهید.

قبل از کار با افزونه رایگان ریدایرکت بدانید که

قبل از ریدایرکت لازم است که درباره انواع ریدایرکت بدانید. ریدایرکت آدرس به دو طریق ریدایرکت با افزونه و ریدایرکت 301 با فایل htaccess هاست قابل انجام است.

افزونه هایی که برای این کار وجود دارند، اکثراً فقط یک کار را انجام میدهند و آن هم ریدایرکت آدرس است. از لحاظ فنی نصب اینگونه افزونه ها توجیه پذیر نیست زیرا یکی از عامل های هک در وردپرس نصب افزونه های زیاد است. جدا از این موضوع، تاثیر افزونه وردپرس روی سرعت سایت بر همگان واضح و روشن است.

پس پیشنهاد ما استفاده از افزونه های مهم و کاربردی است که وجود آن برای سایت های وردپرسی الزامی است و در کنار فعالیت خود، قابلیت ریدایرکت کردن آدرس URL را دارند. در ادامه یک افزونه با این مشخصات را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین افزونه های ریدایرکت وردپرس رایگان

بهترین افزونه های رایگان ریدایرکت را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

1. لینک دانلود افزونه رایگان Rank Math

به احتمال بسیار زیاد نام افزونه محبوب و معروف رنک مث را شنیده اید. این افزونه مخصوص بهینه سازی محتوای سایت است و در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس همگان قرار دارد. نسخه رایگان این افزونه بیش از 1 ملیون نصب فعال دارد و به جرات می توان گفت که یکی از مهم ترین افزونه هایی است که باید بر روی وبسایت های وردپرسی نصب باشد.

دانلود رایگان افزونه رنک مث برای ریدایرکت کردن ادرس ها

نسخه رایگان این افزونه بر خلاف نسخه رایگان Yoast قابلیت ریدایرکت کردن آدرس را دارد. به همین دلیل است که این افزونه بهترین انتخاب شما برای بهبود سئو و ریدایرکت آدرس های سایتتان است.

برای دانلود، نصب و ریدایرکت آدرس با افزونه رنک مث:

  • به مسیر پیشخوان> افزونه ها> افزودن رفته و در فیلد جستجو نام افزونه Rank Math را جستجو کنید. افزونه رنک مث را دانلود و نصب کنید.
  • برای فعال کردن قابلیت ریدایرکت کردن آدرس در رنک مث به مسیر پیشخوان> Rank Math> پیشخوان بروید. در تب ماژول ها به پایین اسکرول کرده و قابلیت تغییر مسیرها را فعال کنید.

فعال کردن ماژول ریدایرکت در رنک مث

  • بعد از فعال سازی ریدایرکت در افزونه رنک مث، یک گزینه با نام تغییر مسیرها به عنوان زیر مجموعه رنک مث اضافه می شود. روی آن کلیک کنید و برای اضافه کردن یک ریدایرکت جدید، روی گزینه افزودن جدید کلیک کنید.
  • حالا وارد بخش “افزودن تغییر مسیر ها” می شوید.

در بخش  URLهای مبدا، آدرس صفحه مبدا را بنویسید و برای در نظر نگرفتن بزرگ یا کوچک بودن حروف در URL تیک “نادیده گرفتن مورد” را بزنید.

برای اضافه کردن یک URL مبدا دیگر، گزینه “افزودن یکی دیگر” را بزنید و در قسمت URL مقصد آدرس لینکی که قصد دارید کاربر به آن هدایت شود را وارد کنید. بعد از آن نوع تغییر مسیر را انتخاب کنید و در نهایت برای ذخیره تغییرات روی گزینه “افزودن تغییر مسیر” کلیک کنید.

2. لینک دانلود رایگان افزونه ریدایرکت “Redirection”

آموزش ویدئویی ریدایرکت با افزونه Redirection را در پایین مشاهده کنید.


افزونه Redirection با بیش از 2 میلیون نصب فعال یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که بصورت تخصصی در زمینه ریدایرکت آدرس از آن استفاده می شود.

لینک دانلود و آموزش کار با افزونه ریدایرکت Redirection

برای نصب و کار با این افزونه:

  • به مسیر پیشخوان> افزونه ها> افزودن رفته و در باکس جستجو نام آن را (Redirection ) جستجو کنید. روی گزینه نصب و بعد از آن فعال نمایید، کلیک کنید.
  • بعد از نصب افزونه ریدایرکت وردپرس، گزینه Redirection به بخش “ابزار ها” اضافه می شود. برای رفتن به تنظیمات روی آن کلیک کنید. در اینجا چندین تب با عنوان های تغییر مسیر ها، گروه ها، Site، گزارش ها و … وجود دارد. برای اضافه کردن یک تغییر مسیر جدید، روی “تغییر مسیر ها” کلیک کنید.

3. لینک دانلود افزونه رایگان ریدایرکت “Quick Redirects”

افزونه Quick Redirects یکی دیگر از بهترین افزونه های ریدایرکت وردپرس با بیش از 100,000 نصب فعال است. این افزونه به شما کمک می کند تا با استفاده از رابط کاربری آسان، URL های قدیمی را به URL های جدید هدایت کنید. همچنین می توانید ریدایرکت های 301 و 302 را برای این تغییر آدرس ها در نظر بگیرید.

 

یکی از مزیت های این افزونه نسبت به دیگر افزونه های تغییر آدرس وردپرس این است که به شما امکان تغییر آدرس صفحاتی که هنوز وجود ندارند را می دهد. پس اگر در حال تولید و توسعه یک محتوا هستید و می خواهید قبل از انتشار آن تغییر آدرس ها را انجام دهید این افزونه بهترین افزونه تغییر آدرس URL برای شما است. همچنین این افزونه تغییر مقدار زیادی آدرس را به یک باره برای شما میسر می سازد.

4. لینک دانلود رایگان افزونه ریدایرکت “Simple 301 Redirects”

لینک دانلود افزونه رایگان ریدایرکت Simple 301 Redirects

چهارمین مورد از افزونه ریدایرکت برای وردپرس، افزونه Simple 301 است. همانطور که از نام این افزونه مشخص است، امکان ریدایرکت 301 را برای شما فراهم می کند. بعد از نصب این افزونه به مسیر پیشخوان> تنظیمات> 301 Redirects بروید و آدرس جدید ریدایرکت را وارد کنید.

تنها عیب این افزونه سرعت پایین انتقال کاربر به آدرس جدید است.

5. لینک دانلود افزونه ریدایرکت رایگان “Safe Redirect Manager”

لینک دانلود رایگان افزونه ریدایرکت Safe Redirect Manager

آخرین افزونه رایگان ریدایرکت آدرس، افزونه رایگان ریدایرکت Safe Redirect Manager است. این افزونه از لحاظ رابط کاربری نسبت به سایر افزونه های دیگر بسیار ساده تر است و انواع ریدایرکت های:301، 302، 303، 307 را انجام میدهد. یکی دیگر از قابلیت های این افزونه رایگان ریدایرکت، پشتیبانی از ریدایرکت در wildcard است. به یاد داشته باشید که کمتر افزونه ای از تغییر مسیر های wildcard پشتیبانی می کند. wildcard  چیه؟ ی توضیح کوتاه بدید

آخرین کلام درباره افزونه های رایگان ریدایرکت در ورپرس

همزمان با رشد و گسترش سایت، نیاز شما به تغییر مسیر لینک ها افزایش پیدا می کند تا مطمئن شوید که همه کاربران به صفحه مورد نظر خود می رسند. برای رفع خطای 404 ریدایرکت کردن آدرس الزامی است تا تعداد کاربران از دست رفته و بانس ریت سایت به حداقل میزان خود برسند.

افزونه های رایگان بسیار زیادی برای ریدایرکت کردن آدرس در وردپرس وجود دارند که در همین مقاله به معرفی افزونه های رایگان ریدایرکت محبوب پرداختیم. اما به این موضوع دقت کنید که در 90% موارد، بهترین انتخاب برای دانلود رایگان افزونه ریدایرکت افزونه رنک مث می باشد.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه رنک مث پرو، افزونه Rank Math
دسته بندی : افزونه سئو
12813
فروش
90%
رضایت
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.