ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب ثبت آگهی خودرو

خرید خودرو یکی از کارهای زمانبر و حساس است به همین دلیل نمایشگاه ها و فروشگاه های خودرو می بایست وبسایتی را تهیه کنند که بتواند در کمترین زمان دقیق ترین و جامع ترین اطلاعات در مورد خودروها را به مشتریان خود ارائه دهند. انتخاب قالب که بتواند تمام نیازهای مشتری و مدیر سایت را مرتفع کند اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل قصد داریم به معرفی بهترین قالب ثبت آگهی خودرو بررسی ویژگی های آنها بپردازیم.

0
22 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 04 اسفند 1401

ویژگی های بهترین قالب ثبت آگهی خودرو

  • داشتن امکان دسته بندی خودروها بر اساس ویژگی های مختلف خودرو
  • امکان جستجوی آسان برای انتخاب خودرو مورد نظر
  • قابلیت انجام اعمال درج، حذف، ویرایش، مرتب سازی و ویژه کردن آگهی
  • امکان ارسال آگهی توسط مشتری ها و همکاران
  • ویژگی مقایسه خودروها از دیدگاههای مختلف
  • امکان افزودن تب های جدید برای اضافه کردن ویژگی های اختصاصی مربوط به خودروهای مختلف
  • بخش پروفایل کاربر پسند برای مشتری و فروشنده

سه قالب وردپرس ثبت آگهی زیر به عنوان بهترین قالب های منتشر شده در سایت توسط تیم راست چین انتخاب شده اند. در ادامه با ویژگی های آن آشنا می شویم:

قالب گالری خودرو اتوزون | Autozone

بهترین قالب ثبت آگهی خودرو

این قالب، قالبی خلاق و مدرن است که علاوه بر داشتن تمامی ویژگی هایی که در ابتدای مقاله ذکر شد دارای پشتیبانی بسیار قوی، بهینه شده برای موتورهای جستجو، سرعت لود بالا، حالات مختلف برای صفحه وبلاگ و ویجت نمایش سه بعدی خودرو برای مشاهده خودرو از زوایای مختلف است.

قالب وردپرس خودرو موتور | motors

بهترین قالب آگهی خودرو

این قالب نیز تمامی امکانات ضروری برای یک قالب ثبت آگهی خودرو را داراست و می توان به کمک آن یک سایت کامل و کاربرپسند را راه اندازی کرد. از ویژگی های مهم این قالب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترجمه کامل به زبان عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، هلندی، ترکی

سادگی پنل مدیریتی و ویرایش آسان

ارائه ویدئو آموزشی به همراه قالب

مدیریت آسان موجودی انبار

و…

قالب motors  پیشنمایش قالب ثبت آگهی موتور

قالب خرید و فروش خودرو اتودیلر | AutoDealer

بهترین آگهی خرید و فروش خودرو

این قالب که یکی از گزینه های بهترین قالب خرید و فروش خودرو می باشد با استفاده از امکانات خود می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای برای کاربران سایت شما به ارمغان بیاورد. قالب خرید و فروش خودرو اتودیلر دارای حالتهای نمایش متفاوت و متناسب با سلیقه های است. به کمک این قالب می توانید تمام ویژگی های یک خودرو اعم از ویژگی های درونی، بیرونی، سوخت، سال تولید، برند خودرو، ویژگی های ایمنی وسایل خودرو و… به صورت دسته بندی شده و در جداولی با ساختار اختصاصی در معرض دید مشتری قرار دهید.

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.