ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ویژگی جدید سرچ کنسول
اخبار

اضافه شدن ویژگی Achievements به سرچ کنسول

سرچ کنسول یکی از پرکاربردترین ابزارهایی است که وبمستران و صاحبان وب‌ سایت از آن استفاده می‌کنند.این ابزار به خاطر ویژگی هایی که دارد نزد کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است، Achievements یکی از بهترین ویژگی هایی است که اخیرا به سرچ کنسول اضافه شده است.

0
04 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

به نظر می‌رسد Google Search Console بخش جدیدی به نام «Achievements» را اضافه کرده است. با استفاده از ویژگی Achievements در سرچ کنسول ، می توانید از روش ها و راهنماهای یادگیری گوگل برای کسب «دستاوردهای کنسول» و افزایش امتیاز خود استفاده کنید. گمان می شد اطلاعات مربوط به دستاورد ها ایمیل شود، اما این ویژگی هم اکنون در قسمت پنل Overview و در بخش Insights، سایت Google Search Console Insights  قابل استفاده است.

ویژگی Achievements به سرچ کنسول

گوگل بخش Achievements را برای پیگیری پیشرفت وب سایت شما و همچنین ایجاد انگیزه در شما ایجاد کرد. گوگل اضافه کرد: «ما داده ‌های سایت شما را از سال 2019 تا به الان تجزیه و تحلیل می‌کنیم و این که چه زمانی سرچ کنسول گوگل برای شما تایید شده باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. سپس مرتبط‌ ترین دستاورد را بر اساس میزان کلیک ‌هایی که سایت شما از جستجوی Google دریافت کرده است، شناسایی می‌کنیم و آن را به سایت شما اختصاص می دهیم.»

حتماً بخوانید آموزش سرچ کنسول

اقداماتی که می توانند در دستیابی به ویژگی Achievements در سرچ کنسول به شما کمک کنند:

  • Find a desirable idea
  • Create good content
  • Help people discover your content
  • Create modern looking & visually appealing content

افزودن ویژگی Achievements به سرچ کنسول

با کلیک بر روی هر دستاورد، بخش سرچ کنسول تفاوت بین دستاورد ها و وضعیت فعلی را از طریق آمار مقایسه ای فیلتر می کند تا از وضعیت خود مطلع شوید و بتوانید در ماه جدید نتایج بهتری را کسب کنید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.