ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

آکادمی راست چین راه اندازی شد!

در راستای ارتقای دانش، مهارت و انتقال تجربه افراد توانمند در فضای کسب و کارهای اینترنتی، آکادمی راست چین راه اندازی شد.

2
17 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

مجموعه راست چین با تجربه 10 ساله در حوزه وب سایت های اینترنتی بهترین خدمات آموزشی خود را در پلتفرم راست چین آکادمی ارایه می کند.

“شما می توانید تمام دوره ها را به صورت نقد و اقساطی خریداری کنید.”

ما در راست چین آکادمی قصد داریم برترین خدمات آموزشی را توسط مجرب‌ترین متخصصین و با هدف ارتقای کیفیت، افزایش مهارت و رفع چالش های کاربران در زمینه کسب و کار های اینترنتی ارائه دهیم.

خدمات ارایه شده در راست چین آکادمی

هدف آکادمی ارائه بهترین خدمات به کاربران است تا در راحتترین شرایط بتوانید آموزش های مورد نظر خود را مشاهده کنید، از این رو می توانید همه دوره های موجود در راست چین آکادمی را با مزایای ویژه تهیه کنید:

  • خرید قسطی دوره ها
  • مشاوره آنلاین با مدرس دوره
  • مشاوره با برترین متخصصان راست چین
  • ارائه پلن درآمد زایی از طریق دوره ها
  • معرفی نیازهای بازار و بهترین بازار کار
  • حمایت از برترین دانشجویان دوره
  • ارائه گواهی پایان دوره

بهترین دوره های ارایه شده در راست چین آکادمی

در این قسمت به معرفی بهترین دوره های ارایه شده می پردازیم، به مناسبت راه اندازی آکادمی شما می توانید کلیه دوره ها رابا 50% تخفیف خریداری کنید.

دوره مستر کلاس؛ دوره برنامه نویسی وردپرس

برنامه نویسی وردپرس یکی از حرفه های پولساز و آینده دار در حوزه وب است. ما فرصت یادگیری و درآمد زایی را برای شما فراهم کرده ایم تا بعد از دیدن این دوره بصورت کاملاً تضمینی وارد بازار کار شوید.  در دوره برنامه نویسی وردپرس تمام سرفصل‌های کلیدی در زمینه طراحی و توسعه قالب ها و پلاگین های اختصاصی آموزش داده می‌شود و به طور کلی شامل دو بخش مهم زیر است:

  • آموزش طراحی قالب وردپرس
  • آموزش پلاگین نویسی وردپرس

خرید دوره مستر کلاس  

فروشنده آلفا؛ دوره فارسی سازی قالب و افزونه

فارسی سازی قالب و افزونه وردپرسی را از یکی از بهترین طراحان و برنامه نویس های راست چین یاد بگیرید تا شما هم بتوانید بعد از دیدن این آموزش ها به یک طراح و فروشنده موفق در راست چین تبدیل شوید و به یک درآمد دائمی و پایدار برسید. مهارت هایی که در این دوره می آموزید شامل:

  • ترجمه و فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرسی
  • توانایی شمسی سازی هرگونه تاریخ در وردپرس
  • لایسنس گذاری بر روی تمام محصولات وردپرسی
  • بررسی بازار و نیاز سنجی برای فارسی سازی قالب و افزونه‌های پر کاربرد وردپرسی
  • مهارت‌های نرم برای افزایش فروش محصولات وردپرسی
  • کار با انواع محیط‌های توسعه

خرید دوره فارسی سازی قالب و افزونه   

 

دوره کدکرفت؛ دوره آموزش برنامه نویسی php

یکی از جدیدترین دوره های منتشر شده در راست چین آکادمی، آموزش برنامه نویسی php است. با توجه به کاربرد گسترده زبان برنامه نویسی php و موقعیت‌های شغلی فراوان برای این زبان برنامه نویسی، دوره کدکرفت را آماده کردیم. در این دوره به صورت عملی از مباحث اولیه تا پیشرفته زبان برنامه نویسی php آموزش داده می‌شود.

خرید دوره برنامه نویسی php 

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
mikado-theme
mikado-theme
19 بهمن 1401 21:52

سلام
دوره برنامه نویسی وردپرس چقدر حرفه ای هست و میخوام بدونم چقدر برای ما کاربردیه؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
20 بهمن 1401 09:02

سلام فروشنده عزیز. دوره برنامه نویسی وردپرس توسط یکی از بهترین طراحان راست چین ارایه شده و کاملا عملی و پروژه محور هست و شما هر جایی به چالش خوردید میتونید از مدرس دوره کمک بگیرید. به دوره برنامه نویسی وردپرس سر بزنید کلیه شرایط رو مطالعه کنید.

آیا مفید بود ؟