ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

برگزاری رویداد Refresh با حمایت راست چین

مدیریت محصول، طراحی و فرانت اند، مباحثی هستند که قرار است در رویدادی یک روزه، با نام Refresh به بحث گذاشته شود. 8 اسفند ماه 98 سخنرانان و افراد متخصص و با تجربه در این ایونت در پنل های تخصصی و ورکشاپ ها، تجربه خود را در اختیاران حضار قرار داده و مسائل به چالش کشیده می شود. راست چین به عنوان حامی ،کد تخفیف رویداد Refresh را به صورت اختصاصی برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است.

0
01 اسفند 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

رویداد Refresh ایونتی یک روزه است که پیرامون مدیریت محصول، طراحی و فرانت اند برگزار می شود. الهام بخشی طراحان و مدیران محصول، تبادل اطلاعات ، شبکه سازی و … بخشی از اهداف این رویداد است. افراد با تجربه و متخصص که در حوزه های مدیریت محصول کار کرده اند سخنرانی خواهند داشت.

همچنین برگزاری کارگاه در حوزه در حوزه فرانت اند، از دیگر برنامه های این ایونت است. ورکشاپ ها، زمینه مناسبی برای انتقال و اشتراک تجارب است. پنل های تخصصی هم برای تبادل نظر در مورد مسائل مرتبط با طراحی محصول و مدیریت در نظر گرفته شده. این شرایط کمک زیادی به آگاهی، تأمین مزیت رقابتی و داشتن محصولات کارآمد تر است.

تمام این کارگاه ها، سخنرانی ها، پنل ها و … برای آشنایی، تبادل نظر و شبکه سازی با افراد حرفه ای و با تجربه در حوزه مورد علاقه شماست. این مسأله قطعا تأثیر زیادی در آینده شغلی افراد در حوزه مدیریت محصول دارد.

کارگاه ها

رویداد Refresh

زمان و مکان برگزاری رویداد

زمان: 8 اسفند ماه 1398

مکان: تهران قیامدشت، خیابان حصار امیر، کارخانه نوآوری و شتابدهی دیهیم

پذیرش شرکت‌کنندگان از ساعت 8.30 الی 9.30 می‌باشد.

کد تخفیف رویداد Refresh

راست چین به عنوان حامی، 40 درصد کد تخفیف رویداد Refresh ، برای علاقمندان و کاربران گرامی راست چین فراهم کرده است. کافی است کد RTLTheme را در ثبت نام ایونت رفرش وارد کنید.

کد تخفیف رویداد Refresh

 

 

 

 

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.