ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
یلدای 1402 راست چین
اخبار

جشنواره شگفت انگیز یلدای راست چین

جشنواره یلــــدای 1402 از بامداد آخرین روز پاییز شروع می‌شود و تا پایان دومین روز زمستان ادامه دارد. به مدت 3 روز و 3 شب هیجـــان انگیــز با تخفیف‌ها و جوایز شگفت‌انگیز در کنار شما هستیم و مژده می‌دهیم که خبرهای جذاب دیگری هم در راه است!

2
28 آذر 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

نیاکان و بزرگان ما آیین زیبای شب یلدا را برای ما به یادگار گذاشتند تا همواره به یاد داشته باشیم، 1 دقیقه بیشتر باید بهانه‌ای باشد برای دور هم جمع شدن و قدر لحظه‌ها را دانستن. ما هم به پاس این جشن و آیین باستانی با جشنواره یلدای شگفت انگیز راست چین، 3 روز و 3 شب مهمان شما هستیم تا افزونه و قالب‌های محبوب وردپرسی را با تخفیف باور نکردنی تهیه کنید.

علاوه بر تخفیف‌های شگفت انگیز، 3 محصول ویژه و جذاب ارائه شده را می‌توانید به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

تخفیف فوق‌ العـاده تا سقف 60%

هر 6 ساعت 4 محصول اختصاصی و داغ را تا سقف 60% تخفیف خریداری کنید. پیشنهادات شگفت انگیزی که تنها در جشنواره یلدای راست چین می‌ببینید! علاوه بر این هر 8 ساعت می‌توانید، محصولات منتخب یلدا رو با 60 درصد تخفیف خریداری کنید.

روی تصویر زیر کلیک کن که یلدای شگفت انگیز وردپرس در راهه 🍉

در این یلدا همه برنـــده هستند

بازی کنید و تخفیف بگیرید؛ در جشنواره یلدای راست چین، 15 ثانیه فرصت دارید تا دانه‌های انار را جمع کنید و تا 50% تخفیف روی محصول دلخواهت بگیرید. هر چه انار بیشتری دانه کنید تخفیف بالاتری می‌گیرید!

سرویس‌ها و بخش‌های جذاب دیگری در این جشنواره در نظر گرفته شده و رونمایی خواهد شد که برای شما بسیار غافلگیرانه خواهد بود زیرا این یلدا متفاوت است.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
علیرضا غلامپور
علیرضا غلامپور
03 دی 1401 12:34

خیلی ممنون واقعا ، به شخصه خیلی استفاده کردم (8 خرید داشتم )و خیلی از دوستانم رو تشویق به خرید توی این جشنواره کردم،‌مخصوصا دوستانی که دنبال یک قالب خوب بودن ، توی این جشنواره اون قالب هم دوبار تخفیف خورد و تعدادی از دوستانم خرید کردن
لطفا همیشه ازاین جشنواره ها بذارید تا همه بتونن استفاده کنن

آیا مفید بود ؟
1
mehrab12
mehrab12
01 دی 1402 10:07

سلام ببخشید چطوری قال رو در لوکال هاست قرار دادید

آیا مفید بود ؟