ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

چرا وردپرس را همیشه آپدیت نگه داریم؟

یکی از ویژگی‌های اصلی و اساسی سیستم مدیریت محتوا وردپرس، بروزرسانی‌های منظم و با برنامه آن است. اگر شما با این سیستم مدیریت محتوا کار کرده باشید، مطمئنا متوجه بروزرسانی‌های جدیدی که در دوره‌های کوتاه مدت برای آن منتشر می‌شود، شده اید. بسیاری از کاربرای مبتدی در مورد آپدیت ها سوالات گوناگون دارند؛ از جمله اینکه آیا باید به سرعت اقدام به دانلود آخرین نسخه وردپرس کنیم یا خیر؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا باید همیشه بلافاصله بعد از مشاهده اعلامیه های آپدیت به دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن بپردازیم.

0
16 تیر 1399
آخرین بروزرسانی: 26 فروردین 1403

سیستم مدیریت محتوا وردپرس رایگان است و جامعه‌ای از برنامه نویسان، آن را توسعه می‌دهند. این افراد همواره تلاش می‌کند تا وردپرس را در بهترین وضعیت خود نگه داشته و کاری کند تا کاربران این سیستم مدیریت محتوا همواره از آن راضی بوده و بهترین عملکرد را در وردپرس مشاهده کنند.

با هر بار بروزرسانی وردپرس ما شاهد ارائه ویژگی‌های جدید، رفع باگ‌ها و مشکلات قبلی، بهبود عملکرد، ارتقا ویژگی‌های فعلی، استانداردهای تازه و… هستیم که همه این موارد در کنار هم سبب می‌شود تا سایت شما بهتر از گذشته عمل کند.

شاید پیش خود فکر کنید که اگر نیازی به ویژگی‌های جدید موجود در وردپرس نداشته باشیم و نخواهیم تا این ویژگی‌ها را به سیستم مدیریت محتوا خود اضافه کنیم، پس نیازی نیست تا همیشه اقدام به دانلود وردپرس فارسی، آخرین ورژن کنیم. در پاسخ باید گفت که با دانلود آخرین نسخه وردپرس شما با یک لایه جدیدی از تغییرات نیز مواجه هستید که این تغیییرات بسیار حیاتی بوده و نباید از آن چشم‌پوشی کرد.

این تغییرات بهبودهای امنیتی است که جامعه توسعه‌دهندگان وردپرس آن را اعمال می‌کنند تا این سیستم مدیریت محتوا پایدارتر و امن‌تر از گذشته به کار خود ادامه بدهد. به دلیل همین بروزرسانی‌های امنیتی است که اگر شما اقدام به دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن نکنید، ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شده و امنیت سایت خود را کاهش دهید.

مزیت به روزرسانی وردپرس به آخرین نسخه

اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به مزایای دانلود آخرین نسخه وردپرس کنیم، باید به موارد زیر اشاره کرد.

1. امنیت و پایداری سایت با آپدیت وردپرس

امنیت یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا شما اقدام به دانلود آخرین نسخه وردپرس کنید. با توجه به محبوبیت وردپرس، هکرها همواره سعی می‌کنند تا با نفوذ به این سیستم مدیریت محتوا، تغییر کدهای آن و هک وردپرس، به سایت‌هایی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند، نفوذ کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کنند.

نکته مهم این است که سیستم مدیریت محتوا وردپرس متن باز است و همه افراد می‌توانند به کدهای آن دسترسی داشته باشند، به همین دلیل هکرها به راحتی می‌توانند کدهای وردپرس را مطالعه کرده و آن‌ها را بشکنند. به دلیل همین مسئله همواره شاهد حملات هکری و آسیب پذیری‌های امنیتی مختلفی در هسته وردپرس هستیم و تیم برنامه‌نویسان وردپرس با توجه به روش‌های جدید هک، اقدام به رفع مشکل سیستم خود کرده و سعی می‌کنند تا آن را بهبود ببخشند.

اگر شما اقدام به دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن نکرده باشید، ممکن است با مشکلات امنیتی بسیار زیادی مواجه شوید و سایت شما آسیب پذیر باشد. هکرها به راحتی می‌توانند سایت‌هایی که از وردپرس قدیمی‌تر استفاده می‌کنند را شناسایی کرده و با روش‌های نفوذ موجود در این نسخه ها، به سایت قربانی حمله کنند. علاوه بر آن، باید توجه داشته باشید که بروز نگه داشتن قالب وردپرس سایت و نیز افزونه هایی که روی آن نصب کرده اید نیز در کاهش آسیب پذیری بسیار مؤثر هستند و هکرها نتوانند دست به سرقت اطلاعات شما بزنند.

در کنار بروز نگه داشتن قالب سایت و پلاگین هایی که روی آن نصب کرده اید؛ استفاده از افزونه امنیت وردپرس نظیر وردفنس، ithemes security و … بسیار مؤثر هستند.

2. ویژگی‌های جدید در آپدیت وردپرس

وردپرس همواره با ارائه نسخه‌های جدید، ویژگی‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با اضافه شدن ویژگی‌های جدید، شاهد امکانات مختلفی خواهیم بود که می‌تواند به کاربران کمک کند تا به شکل حرفه‌ای‌تری فرآیندهای گذشته را انجام دهند.

این نکته نه تنها در وردپرس بلکه در آپدیت قالب ها و افزونه وردپرس نیز صادق است. با هر بروزرسانی ویژگی های جدیدی از محصول در اختیار شما قرار می گیرد.

3. افزایش سرعت با بروزرسانی نسخه وردپرس

توسعه دهندگان وردپرس همیشه سعی می‌کنند تا سیستم خود را سریع‌تر از گذشته کنند. با هر بروزرسانی وردپرس و دانلود آخرین نسخه وردپرس شاهد افزایش سرعت و کارآیی در وردپرس هستیم.

4. رفع مشکلات وردپرس

هر برنامه‌ای که توسعه داده می‌شود، در طی مدت زمان استفاده با مشکلات و باگ‌های مختلفی مواجه می‌شود. وردپرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد مشکلات مختلفی در هر نسخه وردپرس هستیم. با بروز این مشکلات، جامعه وردپرس سعی می‌کند تا به سرعت آن را برطرف کرده و با ارائه یک بروزرسانی جدید، این باگ‌ها را از بین ببرد. اگر شما نیز با مشکل یا باگ جدیدی مواجه شدید، می‌توانید با دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن مشکل خود را برطرف کنید.

آموزش دانلود آخرین نسخه وردپرس

برای آن که بتوانید آخرین نسخه وردپرس را دانلود کنید، لازم است تا وارد پیشخوان خود شوید. با ارائه نسخه جدید وردپرس برای شما پیامی ارسال خواهد شد که در آن از شما می‌خواهد، اقدام به بروزرسانی وردپرس کنید.

با کلیک بر روی دکمه لطفاً به روز کنید، وارد صفحه آپدیت وردپرس خواهید شد.

توجه: برای مشاهده تصویر در سایز بزرگ تر لطفا روی آن کلیک کنید.

 دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن

در این صفحه با کلیک بر روی دکمه بررسی دوباره، می‌توانید مشاهده کنید که آیا نسخه جدیدی از سیستم مدیریت محتوا وردپرس وجود دارد یا خیر. اگر برای هسته اصلی وردپرس بروزرسانی جدیدی منتشر شده باشد، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه اکنون بروزرسانی کن، اقدام به آپدیت سیستم مدیریت محتوا خود کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر دانلود وردپرس فارسی اخرین ورژن از پیشخوان سایت، می توانید آن را از سایت مرجع وردپرس فارسی نیز دانلود کنید.

دانلود وردپرس فارسی اخرین ورژن

نکته بسیار مهمی که پیش از دانلود آخرین نسخه وردپرس باید به آن توجه داشته باشید، پشتیبان‌گیری از اطلاعات‌تان است زیرا ممکن است در طی فرآیند بروزرسانی برخی از اطلاعات شما از دست برود.

پس از اتمام فرآیند بروزرسانی وردپرس و دانلود وردپرس فارسی آخرین ورژن شما از پیشخوان خارج شده و باید یک بار دیگر وارد پیشخوان خود شوید. پس از ورود دوباره به پیشخوان وردپرس سایت خود، می‌توانید بروز شدن سیستم مدیریت محتوا سایت خود را مشاهده کنید و از امکانات جدید آن بهره‌مند شوید.

آپدیت افزونه های وردپرس

در لیست بروز رسانی های پیشخوان شما می توانید به تمامی افزونه هایی که نیاز به آپدیت دارند دسترسی داشته باشید. بروز رسانی افزونه ها همانند وردپرس به سادگی و با کلیک بر روی دکمه “اکنون بروزرسانی نمائید” انجام میشود. مساله ای که در مورد آپدیت افزونه و قالب های وردپرس وجود دارد این است که اگر به صورت خودکار از پیشخوان این آپدیت انجام شود، تنظیمات و فارسی سازی آنها از دست می رود. برای این منظور راستچین افزونه بروز رسانی خودکار را برای محصولات خود ارائه کرده است. در نظر داشته باشید که با نصب افزونه بروزرسان خودکار راست چین، اطلاعیه آپدیت تمامی محصولاتی که از راست چین تهیه کردید را در پیشخوان سایت خود دریافت می کنید و با کلیک بر روی دکمه مورد نظر این آپدیت خودکار انجام می شود.

در این مطلب شما را با اهمیت دانلود آخرین نسخه وردپرس آشنا کرده و بیان کردیم که به چه دلیلی نیاز است تا همیشه هسته وردپرس خود را آپدیت و بروز نگه دارید. امیدواریم با مطالعه این مطلب به اهمیت آپدیت وردپرس پی برده باشید و سعی کنید تا همیشه سیستم مدیریت محتوا سایت خود را بروز نگه دارید.

راست چین بمنظور راحتی کاربران خود افزونه بروز رسان خودکار قالب و افزونه را در اختیار آنها قرار داده. بنابراین نیازی به اپدیت دستی وجود ندارد.

در دوره آموزش وردپرس ما به موارد و تکنیک های مهمی پرداختیم که هر متخصص وردپرس بعد از چند سال تجربه به آن پی برده و شما می توانید در کوتاهترین زمان آنها را یاد بگیرید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.