ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آپدیت وردپرس
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش آپدیت وردپرس

احتمالا تا به حال در پیشخوان وردپرس با پیغام “وردپرس نسخه جدید در دسترس است. لطفا به روزرسانی کنید” مواجه شده اید. به محض مشاهده این پیغام باید وردپرس خود را به روز کنید زیرا عدم آپدیت به موقع قالب، افزونه ها و وردپرس ممکن است باعث ایجاد مشکلات و حفره های امنیتی در سایت شما شود و آن را در معرض هک قرار دهد بنابراین به روزرسانی مداوم وردپرس یک اقدام ضروری است.

0
11 اردیبهشت 1401
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

امنیت هر وب سایت مساله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که امنیت نسبتا خوبی دارد اما سایت هایی که از وردپرس و افزونه های قدیمی استفاده می کنند ممکن است دچار مشکلات شده و در معرض نفوذ هکرها قرار بگیرند. چرا که وردپرس در هر نسخه ای که ارائه می دهد بخشی از مشکلات یا باگ های امنیتی را برطرف و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند.

در آموزش افزایش امنیت در وردپرس راهکارهای متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها آپدیت وردپرس است. در این مقاله نحوه  بروزرسانی وردپرس از طریق پیشخوان وردپرس و هاست به صورت خودکار و دستی را آموزش می دهیم.

آموزش ویدیویی آپدیت وردپرس به صورت دستی و خودکار

برای راحتی کار شما نحوه بروزرسانی وردپرس را در ویدیوی زیر آورده ایم و در ادامه آموزش تصویری آن را ببینید.

آموزش آپدیت وردپرس از طریق پیشخوان وردپرس

بروزرسانی خودکار وردپرس رایج ترین روش کاربران برای به روزرسانی است تنها کافی است دو مرحله زیر را انجام دهید.

✔️ برای آپدیت خودکار وردپرس، ابتدا وارد پیشخوان وردپرس شوید و سپس با مشاهده پیغام زیر گزینه لطفا هم اکنون بروزرسانی کنید را بزنید.

نحوه آپدیت وردپرس

✔️ در این مرحله دکمه “بروزرسانی کنید” را بزنید تا وردپرس به صورت خودکار آپدیت شود.

به روزرسانی وردپرس

به همین راحتی و با چند کلیک می توانید وردپرس را از طریق پیشخوان آپدیت کنید.

آموزش آپدیت وردپرس به صورت دستی

آپدیت وردپرس به صورت خودکار روش بهتری است اما اگر به هر دلیلی موفق به این کار نشدید، باید به روزرسانی وردپرس را از طریق هاست با استفاده از مراحل زیر انجام دهید:

  1. از سایت wordpress.org نسخه وردپرس فارسی را دانلود کنید.
  2. از طریق نام کاربری و پسوردی که از شرکت هاستینگ دریافت کردید وارد سی پنل شوید.
  3. از File manager وارد پوشه Public_html  (مسیر نصب وردپرس) شوید.
  4. از گزینه های موجود در این بخش دکمه آپلود (upload) را بزنید و فایل وردپرس مرحله 1 را آپلود کنید.
  5. سپس بر روی فایل زیپ آپلود شده راست کلیک کرده، گزینه Extract را بزنید و مسیر اکسترکت را public_html انتخاب کنید.

در این مقاله آپدیت وردپرس دستی و خودکار را توضیح دادیم برای سایر دایرکت ادمین هم روال کار به همین صورت است. آپدیت قالب و افزونه یکی از روش های برقراری امنیت و صحت عملکرد سایت است. در دوره آموزش وردپرس ما به موارد و تکنیک های مهمی پرداختیم که هر متخصص وردپرس بعد از چند سال تجربه به آن پی برده و شما می توانید در کوتاهترین زمان آنها را یاد بگیرید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.