ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
رفع مشکل justify وردپرس
مجموعه مقالات وردپرس

رفع مشکل justify وردپرس

برای خیلی از افراد مبتدی ممکن است هنگام نوشتن در وردپرس مشکل عدم تراز بودن نوشته ها یا جاستیفای به وجود بیاید. در این مقاله به بررسی ساده ترین راه ها برای رفع مشکل justify وردپرس می پردازیم.

0
27 اردیبهشت 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

زمانی که در وردپرس شروع به نوشتن مطلب می کنید در حالت عادی نوشتن فارسی از راست به چپ و نوشتن متون انگلیسی از چپ به راست است. اما وقتی روی وردپرس قالب نصب می کنید و می خواهید مطلب بنویسید ممکن است دچار مشکل شوید، مثلا اینکه نوشته های شما خیلی به هم می چسبند یا خیلی فاصله می گیرند. ساده ترین کاری که برای رفع مشکل justify وردپرس، می توانید انجام دهید گرفتن سه کلید shift+alt+j است. اگر این روش پاسخ نداد می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

آموزش ویدئویی تراز کردن نوشته ها در وردپرس

در این ویدیو می توانید رفع این مشکل را از طریق فعال سازی افزونه Re-add text underline and justify مشاهده کنید:

برای حل مشکل justify وردپرس از طریق افزونه مطابق ویدئوی بالا، در ابتدا افزونه رایگان Re-add text underline and justify را از مخزن وردپرس دانلود کنید.

برای این کار وارد قسمت پیشخوان وردپرس می شویم:

پیشخوان وردپرس> افزونه ها> افزودن

حالا افزونه را نصب و فعال سازی می کنیم:

رفع مشکل justify وردپرس از طریق افزونه

بعد از اینکه افزونه فعال شد نوشته خود را ذخیره کنید و سپس صفحه را رفرش کنید. قسمت جاستیفای یا تراز مندی به ادیتور شما اضافه شده است و می توانید از این طریق نوشته های خود را جاستیفای کنید.

حل مشکل جاستیفای وردپرس

رفع مشکل جاستیفای وردپرس از طریق کد css

روش دوم برای تراز کردن متون در وردپرس استفاده از کد css است.

برای این کار در قسمت پیشخوان وردپرس وارد تب نمایش شوید و سپس ویرایشگر پوسته را انتخاب کنید.


حالا وارد فایل style.css شوید و کد زیر را در انتهای آن قرار دهید:

p{text-align:justify}

در نهایت گزینه ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

مفاله پیشنهادی: اگر از کدهای css استفاده می کنید برای مرتب کردن متن می توانبد از کدهای تراز بندی افقی و عمودی در css استفاده کنید.

در این مقاله به حل مشکل تراز کردن نوشته های وردپرس از طریق فعالسازی افزونه و استفاده از کد css پرداختیم. امیدواریم برای شما کاربردی باشد.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.