ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مقایسه وردفنس و سکیورتی
نقد و بررسی

مقایسه افزونه آیتم سکوریتی و وردفنس

امنیت یکی از الزمات هر وب سایتی است شما تلاش زیادی می کنید تا بتوانید اعتباری برای سایتتان به دست آوردید و دیتای زیادی را از مشتریانتان جمع آوری کنید اما در صورتی که به امنیت توجه نکنید ممکن است در عرض چند دقیقه زحمت چندساله شما هدر برود. افزونه وردفنس و آیتم سکوریتی هر دو افزونه قوی امنیتی است که هم دارای نسخه رایگان و هم پولی هستند. اگر بین انتخاب این دو افزونه مشکل دارید در این مقاله به مقایسه Wordfence Security با iThemes Security می پردازیم.

4
08 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

یکی از مهمترین نکات پس از طراحی سایت اقدامات برای امنیت سایت وردپرس است وردپرس همواره بر روی امنیت خود کار می کند و در آپدیت اخیر هم به رفع برخی از حفره های اقدامی خود پرداخته است اما حفاظت از حملات هکرها، فعالیت‌های پس از هک، اسکن فایل‌ها، تشخیص بدافزارها و فایروال‌ و سایر اقدامات امنیتی نیاز به نصب افزونه های امنیتی دارید. اما کدام افزونه امنیتی امنیت کامل سایت شما را تضمین می کند؟ افزونه Wordfence Security با iThemes Security؟

افزونه وردفنس و آیتم سکوریتی 2 تا از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس هستند که طرفداران زیادی دارند و هر دو بسیار قوی هستند به همین دلیل مقایسه دو افزونه که امکانات کاملی دارند کمی سخت است در این مقاله سعی کردیم نقاط مشترک و تفاوت Wordfence با iThemes Security نسخه پرو هر دو افزونه را به صورت بی طرفانه بررسی کنیم. در  دوره امنیت وردپرس، علاوه بر راهکارهای امنیتی، این افزونه‌ها را به تفصیل با هم مقایسه کرده تا کاربر بر اساس نیاز خود انتخاب را انجام دهد.

مقایسه Wordfence با iThemes Security

هر دو افزونه دارای امکانات هستند زیادی هستند که تعدادی از این امکانات مشترک است و تعدادی امکانات منحصر به فرد است ابتدا نقاط مشترک دو افزونه را بررسی کنیم:

  • جلوگیری از حملات بروت فورس

افزونه iThemes به شما امکان می دهد تعداد تلاش های کاربران برای ورود به سیستم را محدود کنید تا از حملات brute force به سایت خود جلوگیری کنید. اگر کاربران سعی در کشف رمز عبور شما دارند، افزونه پس از چند بار تلاش به طور خودکار آنها را قفل می کند. همچنین این امکان هم در افزونه وردفنس وجود دارد و خیالتان از حفاظت در برابر حملات بروت فورس راحت باشد.

  • احراز هویت دو مرحله ای

افزونه آیتم سکوریتی احراز هویت دو مرحله ای ارائه می دهد و رمز عبور به دستگاه تلفن همراهتان ارسال می‌شود افزونه وردفنس هم با احراز هویت دو مرحله ای به طوری که دیگر نگران حملات بروت فورس نخواهید بود.

  • امکان مسدود کردن IP

افزونه آیتم سکوریتی با قفل کردن آدرس IP می تواند از ورود به سایت جلوگیری کند، افزونه Wordfence هم این قابلیت را دارد که بر اساس IP خاص، کشور خاص یا یک رنج IP محدودیت در دسترسی به سایت ایجاد کند.

  • رابط کاربری

افزونه iThemes Security و Wordfence دارای یک رابط کاربری خوبی هستند و کاربران هر دو برای کار کردن با افزونه ها مشکل ندارند. آموزش افزونه آیتم سکوریتی و آموزش افزونه وردفنس در وبلاگ راست چین موجود است و به راحتی می توانید هر دو افزونه را نصب کنید و تنظمیات مورد نظر را انجام دهید.

  • درون ریزی و برون ریزی تنظیمات

هر دو افزونه امکان درون ریزی و برون ریزری از تنظیمات را دارند.

  • شناسایی 404

هر دو افزونه امکان شناسایی IP هایی که موجب ایجاد 404 می شود را شناسایی و مسدود می کند.

  • فعال کردن اعلان ها

در هر دو افزونه با فعال کردن نوتیفیکیشن ها می توانید زمانی که شخصی تلاش‌ های ناموفق برای ورود به سیستم دارد را قفل کنید و برای شما ایمیل ارسال کنند.

  • اجبار رمز عبورهای قوی

در افزونه آیتم سکوریتی امکان اجباری کردن استفاده از رمز عبور پیچیده برای همه کاربران و تنظیم تاریخ انقضا برای رمز عبور وجود دارد. در افزونه وردفنس هم اجبار رمز عبورهای قوی وجود دارد.

امکانات مخصوص افزونه وردفنس

این امکانات به صورت اختصاصی در افزونه وردفنس هستند البته به این معنا نیست که افزونه آیتم سکیوریتی با نداشتن این امکانات نتواند امنیت سایت شما را تضمین کند بله به عنوان یک مزیت برای افزونه وردفنس حساب می شوند.

  • تعمیر فایل های دستکاری شده

یکی از مزیت های افزونه وردفنس این است که افزونه و قالب نصب شده بر روی سایت شما را با نسخه مخزن مقایسه می کند و در صورتی که دستکاری شده باشند و شامل فایل های مخرب باشند آن را شناسایی و تعمیر می کند.

  • بررسی ترافیک زنده

افزونه وردفنس این امکان را دارد تا ترافیک زنده سایت را بررسی کند و این که کدام کاربر در حال حاضر در سایت فعال است و در حال انجام چه کاری است. این مزیت باعث می شود تا در صورتی هکرها قصد آسیب به سایت شما را داشته باشند سریع شناسایی شود.

بررسی ترافیک زنده این امکان را دارد تا در صورتی که خزنده های گوگل بیش از حد به سایت شما سر بزنند را شناسایی کنند چون این امکان وجود دارد که یک ربات بر روی سایت شما ایجاد شده باشد.

  • فایروال Endpoint

افزونه وردفنس دارای فایروال بسیار قدرتمند Endpoint Firewall است و در نقطه پایانی سرور شماست این امکان مانع از دور زدن فایروال شما می شود.

  • نصب بر روی کل دامنه

افزونه وردفنس بر روی کل دایرکتوری نصب می شود و اگر وردپرس شما در یک ساب دامین باشد کل دامنه را بررسی می کند.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه وردفنس، پلاگین wordfence به همراه کانفیگ رایگان
دسته بندی : افزونه امنیت وردپرس
6609
فروش
88%
رضایت

امکانات مخصوص افزونه آیتم سکوریتی

این امکانات به صورت اختصاصی در افزونه آیتم سکوریتی هستند البته به این معنا نیست که افزونه آیتم وردفنس با نداشتن این امکانات نتواند امنیت سایت شما را تضمین کند بله به عنوان یک مزیت برای افزونه آیتم سکوریتی حساب می شوند.

  • شناسایی تغییرات در سایت

افزونه iThemes Security شما را از هر گونه تغییر در سایت مطلع می کند تا تغییرات را تشخیص دهید و از مشکلات بعدی جلوگیی کنید.

  • بک آپ گیری از دیتابیس

افزونه آیتم سکورتی امکان پشتیبان گیری از پایگاه داده سایت را دارد و می توانید زمان این پشتیبان گیری را برنامه ریزی کنید و در صورت تمایل آنها را در ایمیل خود دریافت کنید.

  • پنهان کردن url ورود

افزونه  آیتم سکوریتی دارای ویژگی پنهان کردن ورود و مدیریت است که به شما امکان می‌دهد URL پیش‌فرض ناحیه ورود خود را تغییر دهید تا مهاجمان نتوانند به پیشخوان شما دسترس داشته باشند.

  • محدود کردن ورود کاربران

iThemes به شما اجازه می دهد تا تلاش های کاربر برای ورود به سیستم را محدود کنید. کاربران پس از چندین بار تلاش به طور خودکار توسط افزونه قفل می شوند. همچنین دارای حالت Away است و می توانید دسترسی به سایتتان را محدود کنید تا مانع از تغییر یا ورود افراد خارجی به سایتتان شوند. علاوه بر این این پلاگین به بلک لیست ربات ها نیز مجهز است وجلوی دسترسی ربات‌هایی که از قبل به عنوان خرابکار شناخته شده‌اند را می گیرد.

  •  قابلیت برنامه ریزی اسکن

افزونه وردفنس امکان برنامه ریزی زمان اسکن را دارد به این ترتیب می توانید تعیین کنید که سایت شما چه زمانی اسکن شود.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه آیتم سکیوریتی، IThemes Security Pro
دسته بندی : افزونه امنیت وردپرس
2298
فروش
84%
رضایت

در ادامه هم به صورت خلاصه مقایسه Wordfence با iThemes Security را به صورت خلاصه در جدول زیر آورده ایم:

 

فاکتور/ پلتفرم وردفنس آیتم سکوریتی
قیمت
نسخه رایگان
مسدود کردن کاربران Ban bad users
مخفی کردن آدرس ورود به پیشخوان Hide Login & Admin URL
تغییر salts & keys
بکاپ گرفتن از دیتابیس
شناسایی تغییر فایل ها
Remove Windows Live Write header information
تغییر پیشوند جداول
حذف Remove RSD header info
تغییر نام اکانت admin
تغییر مسیر wp-content
SSL
غیرفعال کردن امکان ویرایش در پیشخوان وردپرس
جلوگیری از حملات بروت فورس
امنیت لاگ
نوتیفیکیشن ایمیل
رمز عبور قوی
اسکن بدافزار
احراز هویت دو مرحله ای
بررسی پرمیشن(سطح دسترسی) فایل
Passwordless Login
اتقضای امنیت
Bypass Lockouts with Magic Links
 فایروال برنامه وب
مانیتور زنده ترافیک
بررسی سالم بودن محتوا
محدود کردن بر اسای کشور
تعمیر فایل ها
Checks your site for known security vulnerabilities
Rate Limiting
PassworFile Permission Checkd
Away حالت
404 Detection
پنهان کردن نسخه وردپرس

انتخاب شما کدام است؟ افزونه وردفنس یا آیتم سکوریتی؟ خوشحال می شویم شما هم تجربه تان را از استفاده از این افزونه های امنیتی با کاربران ما در اشتراک بگذارید تا کاربرانی که نمی دانند Wordfence یا ithemes را خریداری کنند بتوانند پلاگین مورد نیازشان را انتخاب کنند.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

هر دو افزونه بسیار قدرتمند هستند و برای جلوگیری از حملاتی مانند DDOS و بروت فورس بسیار قدرتمند عمل می کنند. اسکن فایل‌ها، فعال کردنSSL، تشخیص بدافزارها و فایروال‌ و سایر اقدامات امنیتی توسط این افزونه ها قابل انجام است.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
4 دیدگاه
meisamso
meisamso
31 تیر 1401 16:09

سلام ببخشید این بخشی که گفتید برای وردفنس که افزونه هارو بررسی میکنه و با حالت اصلی اگه فرق داشت اصلاح میکنه برای ما که بیشتر افزونه ها از راست چین و ... تهیه شده و معمولا با افزونه اصلی یه تفاوت هایی داره مشکل ساز نمیشه؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
01 مرداد 1401 15:39

سلام
وردفنس افزونه هایی که از مخزن وردپرس دانلود می شود را بررسی می کند که تغییری در فایلهای افزونه ها ایجاد نشده باشد

آیا مفید بود ؟
omid202002
omid202002
08 فروردین 1401 15:45

سلام میشه این دو تا افزونه رو با هم تو یک سایت استفاده کرد؟

آیا مفید بود ؟
1
زهرا غفاری
زهرا غفاری
09 فروردین 1401 08:14

سلام خیر امکان استفاده همزمان دو افزونه وجود ندارد

آیا مفید بود ؟