ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

آموزش افزونه سئوی ووکامرس

افزونه سئو ووکامرس به سئو حرفه ای سایت فروشگاهی شما از طریق برجسته تر کردن نتایج در سرچ گوگل کمک می کند. این افزونه تنظیمات ساده ای دارد که به راحتی به شما کمک میکند که اطلاعات کلیدی از محصول را به open graph و اسکیما اضافه کنید. اگر شما هم به دنبال بهبود رتبه محصولات خود هستید آموزش تنظیمات افزونه Woocommerce SEO را از دست ندهید.

0
28 آبان 1401
آخرین بروزرسانی: 11 فروردین 1403

افزونه سئو ووکامرس با ارائه چزئیات بیشتر از محصول به کاربر و موتو جست و جو کمک می کند تا در سئو محصولات نتیجه بهتری بگیرید. این افزونه قابلیت های بیشتری به افزونه یواست سئو اضافه می کند و مواردی مانند موجودی، قیمت، مارک، شرکت تولید کننده و غیره را در اسکیما و Open Gragh اراه می دهد تا گوگل درک بهتری از محصول شما داشته باشد و این منجر به بهبود سئو سایت شما می شود. امکانات دیگری که افزونه برای سئو سایت شما ارائه می دهد را در این آموزش توضیح می دهیم.

قبل از شروع آموزش سئو ووکامرس و نصب افزونه حتما باید افزونه یواست سئو پرمیوم را نصب کنید. آموزش افزونه یواست به شما کمک می کند تا ابتدا پیکربندی تنظیمات افزونه یواست سئو را انجام داده و سپس تنظیمات سئو ووکامرس را به کار ببرید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه سئو ووکامرس، Yoast Woocommerce Seo
دسته بندی : افزونه سئو
5399
فروش
88%
رضایت

نصب افزونه سئو ووکامرس

بعد از دانلود افزونه سئو ووکامرس، در پیشخوان وردپرس > افزونه ها، پلاگین را بارگذاری، نصب و سپس فعال کنید. بعد از نصب افزونه تنظیمات آن در پیشخوان وردپرس، به افزونه یواست سئو با زیر منوی سئوی ووکامرس اضافه می شود.

نصب افزونه سئو ووکامرس و افزودن آن به پیشخوان وردپرس

آموزش تنظیمات افزونه سئو ووکامرس

با ورود به تنظیمات افزونه سئو ووکامرس صفحه زیر به شما نمایش داده می شود که دارای بخش های زیر است.

تنظیمات افزونه سئو ووکامرس

1- طرح های Schema و OpenGraph

در بخش اول طرح های اسکیما و open graph مانند شرکت تولید کننده، برند، رنگ و Pattern را می بینید که این افزونه کمک می کند آنها توسط گوگل خوانده شوند یا در نتایج جست و جو نمایش داده شوند. این اطلاعات به درک بهتر گوگل از محصول کمک می کند.

ویژگی هایی که در بخش محصولات برای محصولات تعریف کرده اید را می توانید در لیست بازشو برای هر بخش ببینید. برای مثال شما یک ویژگی با نام شرکت یا کمپانی تعریف کنید سپس برای محصولی مانند تی شرت به آن مقدار بدهید مقادیری مانند آدیداس، نایک، پوما و غیره. بعد از آن ویژگی شرکت به لیست بازشو در تنظیمات سئوی ووکامرس اضافه می شود که می توانید از لیست باز شو برای موارد استفاده کنید.

2- تنظیمات برد کرامپ افزونه سئو ووکامرس

افزونه های ووکامرس و یواست سئو قابلیت برد کرامپ را دارند اما برد کرامپ یواست سئو برای موتورهای جست و جو موثرتر است. برای فعالسازی برد کرامپ ووکامرس، تیک جایگزینی برد کرامپ را بزنید و در غیر این صورت آن را بردارید.

نکته: تنظیمات برد کرامپ یواست سئو را می توانید در بخش تنظیمات ظاهر جست و جو > سربرگ مسیر راهنما برای یواست سئو انجام دهید.

تنظیمات ظاهر جست و جو در افزونه یواست سئو

3- مدیر

در این بخش می توانید مشخص کنید متاباکسی که افزونه سئو و افزونه ووکامرس در صفحه ویرایش محصول قرار می دهند با چه ترتیبی نسبت به هم قرار بگیرند.

سایر تنظیمات افزونه سئو ووکامرس

با نصب افزونه Woocommerce SEO در صفحه ویرایش محصول به بخش ووکامرس، موارد زیر اضافه می شوند. این مقادیر درباره شناسه محصولات هستند و یواست سئو آنها را به صورت open graph و اسکیما به محصولات شما اضافه می کند. اپن گراف برای نمایش بهتر صفحات در شبکه های اجتماعی است این افزونه مشخص می کند چه اطلاعاتی به اپن گراف اضافه شود. این موارد برای قرار دادن جزئیات بیشتر در اختیار کاربران و موتورهای جست و جو گذاشته می شود. این متا داده ها شامل GTIN،ISB،MPN می شوند که در داده های ساختیافته به صورت خودکار اضافه می شوند و کمک می کنند موتورهای جست و جو محصولاتتان را در نتایج برجسته تر کنند. در این بخش می توانید این اطلاعات را برای هر محصول اضافه کنید.

آموزش ارائه جزئیات بیشتر از محصول به مشتری با افزونه سئو ووکامرس

به علاوه در بخش تنظیمات افزونه یواست سئو در ویرایش محصول موارد زیر به محصول اضافه می شود و پیش نمایش آن را می توانید در این بخش ببینید. قیمت و موجودی محصول به عنوان اطلاعات اسکیما به کاربر در نتایج نمایش داده می شوند. توجه کنید که این اطلاعات بعد از فعالسازی افزونه و بدون نیاز به تنظیمات خاصی به صورت پیش فرض برای هر محصول نمایش داده می شوند

تنظیمات سئوی ووکامرس در یواست سئو

در این مطلب آموزش افزونه سئو ووکامرس را که مکمل افزونه یواست برای سئو در ووکامرس مشاهده کردید. تنظیمات این افزونه بسیار راحت بوده و با تنظیمات ساده به بهبود رتبه شما کمک می کند که البته باید نکات مهم برای سئو سایت خود را نیز رعایت کنید.

با آموزش سئو وردپرس، تمامی جنبه های سئو سایت را بررسی کرده و رتبه خود را در گوگل بهبود بدهید.
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
دانلود افزونه لایت اسپید کش به همراه آموزش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.