ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

چگونه تخفیفات زمان دار به محصولات فروشگاهی اضافه کنیم؟

احتمالا در سایت دیجی کالا و یا سایت های فروشگاهی دیگر تخفیف های زمان دار محصولات ویژه را دیده اید؛ اینکه تعدادی از محصولات در یک بازه زمانی مشخص مثلا جشنواره ها تخفیف می خورند و بعد از پایان بازه زمانی به قیمت اولیه برمی گردند برای بسیازی از کاربران جذاب است و این محصولات فروش بالایی خواهند داشت. اگر شما هم فروشگاه اینترنتی دارید  و قصد اضافه کردن تخفیفات ویژه روی محصولات را دارید در این مقاله روش اضافه کردن محصولات ویژه با تخفیفات زمان دار به فروشگاه را به ساده ترین روش آموزش می دهیم.

0
07 اردیبهشت 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

اگر برای تعدادی از محصولات فروشگاه خود به دنبال اضافه کردن تخفیف در بازه های زمانی خاص هستید می توانید این کار را با تنظیمات شمارشگر تخفیف ویژه ووکامرس انجام دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا تنظیمات شمارشگر تخفیفات ویژه را به دو روش تنظیمات با ووکامرس و افزونه Amazing Offer آموزش دهیم.

آموزش ویدئویی تخفیف زمان دار در ووکامرس

در این قسمت آموزش ویدئویی تنظیم تخفیف زمان دار روی محصولات فروشگاهی را مشاهده کنید:

تنظیم شمارش معکوس ووکامرس

برای تنظیمات تخفیفات زمان دار با ووکامرس وارد قسمت همه محصولات شوید محصول مورد نظر را انتخاب و ویرایش محصول را بزنید به پایین صفحه اسکرول کنید. برای تعیین فروش ویژه از قسمت تاریخ های فروش ویژه می توانید بازه زمانی و از قسمت قیمت فروش ویژه قیمتی که برای تخفیف محصول در نظر دارید وارد کنید.

پیشخوان وردپرس> محصولات> همه محصولات > ویرایش محصول مورد نظر

تخفیفات زمان دار با ووکامرس

حالا برای اینکه تعداد محصولات در انبار هم نمایش داده شود، وارد قسمت فهرست موجودی شوید.

  • قسمت 1: شناسه محصول خود را وارد کنید.
  • قسمت 2: مدیریت موجودی انبار را فعال کنید. با فعال کردن این تیک از موجودی انبار مطلع می شوید و گزینه های بعدی برای شما فعال می شوند.
  • قسمت 3: موجودی انبار را وارد کنید.
  • قسمت 4: اجازه پیش فروش محصولات ویژه را می دهید یا خیر؟
  • قسمت 5: آستانه کم بودن موجودی انبار را تعیین کنید.

تنظیمات انبار
تنظیمات تخفیف زمان دار با استفاده از افزونه Amazing Offer 

با تنظیمات محصولات زماندار در ووکامرس فقط می توانید قیمت و تاریخ را در صفحه محصولات نمایش دهید، اما اگر قصد دارید محصولات ویژه خود را در اسلایدر سایت و در قسمت پیشنهادهای منتخب و یا به عنوان آخرین فرصت خرید در سایت نمایش دهید باید از افزونه استفاده کنید.

افزونه پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس این کار را برای شما به سادگی انجام میدهد. نصب افزونه همانند سایر افزونه ها است. کافیست افزونه را از راست چین دانلود کنید سپس: پیشخوان وردپرس> افزونه ها> افزودن جدید را انتخاب کنید و بعد از آپلود و نصب، افزونه را فعال کنید.

برای استفاده از این افزونه تخفیف همانند تنظیم شمارش معکوس ووکامرس وارد ویرایش محصول مورد نظر شوید و در قسمت اطلاعات محصول بعد از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود (ساده یا متغیر) تب اسلایدر شگفت انگیز به تنظیمات افزونه اضافه می شود.

افزونه شمارشگر تخفیف ویژه

به سادگی می توانید تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید و تیک های مورد نظر مانند نمایش محصول در اسلایدر، پیشنهاد منتخب، پیشنهاد آخرین فرصت را فعال کنید و برای تخفیف ایجاد شده تاریخ شروع و پایان تخفیف را مشخص کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه پیشنهاد شگفت انگیز دیجی کالا
دسته بندی : بهترین افزونه اسلایدر وردپرس
2202
فروش
80%
رضایت

تصویر زیر پیش نمایش افزونه Amazing Offer  است و می توانید پیشنهاد شگفت انگیز محصولات و اسلایدر محصولات ویژه را مشاهده کنید.

نمونه دموی افزونه اسلایدر شگفت انگیز

توجه: تنها تفاوت در تنظیم شمارشگر تخفیف ویژه محصول متغیر و ساده این است که در قسمت محصولات متغیر یک تب دیگر به عنوان انتخاب متغیر برای شما فعال می شود که می توانید که می توانید متغیر مورد نظر خود از جمله موجودی، قیمت و … را مشخص کنید.

این قسمت از آموزش سریالی ووکامرس، مربوط به تنظیم شمارشگر معکوس ووکامرس یا تخفیف ویژه با استفاده از تنظیمات افزونه ووکامرس و برای ایجاد اسلایدر محصولات شگفت انگیز و پیشنهادهای منتخب محصولات با کمک افزونه پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس Amazing Offer  بود. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

افزونه Amazing Offer یک افزونه بسیار جذاب برای قرار دادن تخفیف محصولات در اسلایدر شگفت انگیز و لیست آخرین تخفیف های محصولات است.

زمانی که تعدادی از محصولات ویژه فروشگاه برای بازه زمانی معین تخفیف می خورند و بعد از زمان معین به قیمت اولیه برمیگردند، شمارشگر معکوس ووکامرس فعال شد.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.