ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخرین بازدید تلگرام
نقد و بررسی

چک کردن آخرین بازدید تلگرام【 Last seen recently】

آخرین بازدید یا last seen یکی از قابلیت های تلگرام است، امروزه کاربرانی هستند که این قابلیت را از دید بقیه کاربران مخفی می‌کنند، در این مقاله قصد داریم ترفند‌هایی بیان کنیم که بتوانید آخرین بازدید کاربران را در تلگرام چک کنید.

6
26 فروردین 1402
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

یکی از ویژگی‌های تلگرام چک کردن آخرین بازدید یا Last seen است که آخرین زمان آنلاین بود هر کاربر را نمایش می‌دهد. برخی از افراد این ویژگی را غیر فعال می‌کنند تا دیگران از آخرین بازدید آن‌ها با خبر نشوند اما راه‌هایی برای دیدن آخرین بازدید کاربران در تلگرام وجود دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا باهم به چک کردن آخرین بازدید تلگرام بپردازیم.

چگونه بفهمیم شخصی آنلاین است؟

همانطور که می‌دانید اگر کاربری در تلگرام آنلاین باشد زیر نام آن کاربر Online می‌نویسد و می‌توانید ببینید آخرین باری که از تلگرام دیدن کرده چه زمانی بوده است، ولی تلگرام قابلیتی دارد که کاربران می‌توانند آخرین بازدید خود را از دید بقیه کاربران مخفی کنند به این صورت به جای Online، آخرین بازدید اخیرا یا Last seen recently نمایش داده می‌شود.

در این شرایط ممکن است شما از آخرین بازدید کاربران خبر نداشته باشید به همین دلیل ترفند‌هایی وجود دارد که به راحتی می‌توانید آنلاین بودن کاربران را بررسی کنید برای یادگیری این ترفند‌ها در ادامه با ما باشید، اما قبل از هرکار باید بتوانید با وجود این فیلترینگ ها به تلگرام وصل شوید که برای دور زدن فیلترینگ باید از 2 روش یعنی فیلترشکن یا پروکسی استفاده کنید.

چک کردن آخرین بازدید تلگرام با فوروارد پیام‌

برای این که بتوانیم حالت روح یا آخرین بازدید به تازگی در تلگرام را دور بزنیم کافیست یک کانال ایجاد کنید، سپس یک پیام در آن ارسال کرده و بعد این پیام ارسالی را برای شخص مورد نظر مانند تصویر زیر فوروارد کنید حتماً پیام را از کانال و با فلش کناری آن بفرستید. که وقتی ارسال شد عدد بازدید ۱ هست، اگه همین عدد ۱ ماند یعنی پیامتان را ندیده ولی اگر ۲ شد یعنی دیده و آنلاین است.

قبل از خواندن شدن پیام بازدید عدد 1 است

  • ملاحظه کنید تصویر زیر پس از خواندن پیام ارسالی به عدد 2 تغییر کرده است.

پس از خواندن پیام، عدد بازدید به 2 تغییر پیدا می‌کند.

چک کردن آخرین بازدید با قابلیت Secret Chat

دومین مرحله که می‌توانید آنلاین بودن یک کاربر را بررسی کنید استفاده از Secret Chat است که در ادامه چک کردن با این قابلیت را آموزش می‌دهیم.

  • ابتدا وارد برنامه تلگرام شده و وارد صفحه چت با کاربر مورد نظر شوید.
  • روی نام آن کلیک کرده تا بتوانید وارد بخش اطلاعات شوید.
  • اکنون ۳ نقطه سمت راست را بزنید و روی گزینه شروع گفت و گوی محرمانه یا Start Secret Chat کلیک کنید.

انتخاب گزینه شروع گفتگوی محرمانه

  • به این صورت شما می‌توانید وارد چت مخفی این کاربر شوید اگر چت مخفی این کاربر با گزینه ی Waiting for…to get online همراه بود یعنی این کاربر آنلاین نیست، و هنوز به این چت مخفی دعوت نشده است.

دعوت کاربر به چت مخفی

  • با آنلاین شدن کاربر مورد نظر، گزینه Waiting for…to get online از بین خواهد رفت و می‌توانید پیام ارسال کنید، پیوی کاربر مورد نظر نیز پس از دعوت شدن به چت مخفی مانند تصویر زیر خواهد شد.

وارد شدن کاربر به چت مخفی پس از آنلاین شدن

چک کردن آخرین بازدید با فرستادن پیام صوتی

  • یک پیام صوتی یا همان ویس برای کاربر مورد نظر بفرستید. وقتی پیام ارسال شد یک نقطه کنار زمان شمار هست.

چک کردن آخرین بازدید با فرستادن پیام صوتی

  • اگر این نقطه مانند تصویر زیر  از بین رفت یعنی شخص این ویس را باز کرده است به این صورت نیز میتوانید آنلاین بودن کاربران را در تلگرام بررسی کنید.

چک کردن آنلاین بودن کاربران با فرستادن پیام صوتی

.اگر می‌خواهید ارتباطتان با کاربران تلگرامی‌تان حفظ شود، ما طراحی سایت را به‌عنوان یک راه پایدار به شما معرفی می کنیم که نه تنها می‌توانید ارتباط خود را بهتر کنید بلکه می‌توانید تعداد مشتریان خود را چند برابر کنید.
پس سری به برگه آموزش وردپرس ما بزنید و خودتان دست به کار طراحی سایت شوید.

چک کردن آخرین بازدید تلگرام یکی از نیازهای کاربران است که در این مقاله سعی کردیم با 3 روش این مبحث را برای شما بیان کنیم. از این که تا اینجا با این نوشته همراه ما بودید، ممنونیم. اگر روزی تصمیم به حذف تلگرام گرفتید، پیشنهاد می‌کنیم به نوشته دیلیت اکانت تلگرام سربزنید تا اطلاعات کاملی در مورد آن پیدا کنید. همچنین در مورد این نوشته اگر سوال یا نظری دارید، حتما کامنت بذارید. این کار به ما کمک می‌کنه تا محتوای بهتری تولید کنیم.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
___mohasan___
___mohasan___
11 اردیبهشت 1402 08:20

سلام چک کردن آخرین بازدید تلگرام جز راه هایی که گفته شد راهی نیست؟ چون راه هایی که گفته شد برای من ممکن نیست انجامشون بدم اگه راه دیگه ای هست میشه آموزششا بزارید

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
11 اردیبهشت 1402 08:53

دوست عزیز بهترین راه استفاده از چت مخفی هست، مشکلی هست که نمیتونید ازش استفاده کنید؟

آیا مفید بود ؟
_90samaneh
_90samaneh
29 فروردین 1402 08:57

سلام خسنه نباشید، برنامه های هست که بشه باهاش آخرین بازدید تلگرام رو چک کرد؟ ممنون میشم اگه در این باره راهنماییم کنید.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
29 فروردین 1402 08:59

دوست عزیز بهترین راه‌ها روش هایی هست که در این مقاله به اونا پرداخته شد، با این روش ها میتونید آخرین بازدید تلگرام یک شخصو چک کنید که چه زمانی آنلاین شده

آیا مفید بود ؟
__mostafa__
__mostafa__
29 فروردین 1402 08:54

سلام، من ویس فرستادم هنوز 2 تیک نخورده چطور میتونم بفهمم آنلاینه؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
29 فروردین 1402 09:00

دوست عزیز میتونید از راه چت مخفی استفاده کنید، وقتی وارد چت مخفی شد یعنی آنلاین شده بهترین روش چک کردن آخرین بازدید تلگرام همین روش است.

آیا مفید بود ؟
راست چین کلود
ایکون کلود
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی