ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش قالب‌ها

آموزش رایگان 0 تا 100 قالب صحیفه

کمتر کسی از کاربران وردپرسی را می توان یافت که نام قالب صحیفه را نشنیده باشد.اگر به دنبال طراحی یک سایت خبری هستید قالب خبری Sahifa قالبی مدرن، کاربر پسند با بارگذاری سریع، تنظیمات پیشرفته، انعطاف پذیر، کاربردی و کاملاً رسسپانسیو است. این قالب وردپرسی مناسب نمایش اخبار، مجله، روزنامه و وبلاگ است. در آموزش قالب صحیفه به بررسی تنظیمات عمومی قالب، تنظیمات هدر، آرشیو قالب، تنظیمات تایپوگرافی، تنظیمات سایدبار و… می پردازیم.

4
21 آذر 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

اگر قصد راه اندازی یک سایت خبری دارید در انی آموزش همراه ما باشید تا نحوه کار با قالب صحیفه که یکی از بهترین قالب های خبری است می پردازیم.

آموزش تنظیمات قالب صحیفه

قالب صحیفه که یکی از پرفروش ترین قالب های تم فارست است امکانات زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده تا پوسته خود را مطابق سلیقه و نیاز خود شخصی سازی کنند. برای این منظور از مسیر پیشخوان>sahifa را انتخاب کنید.

تنظیمات عمومی قالب صحیفه

در این بخش از آموزش قالب صحیف به بررسی تنظیمات کلی سایت می پردازیم. تنظیمات عمومی را انتخاب کنید، اولین چیزی که در نگاه اول از سایت دیده می شود، نحوه نمایش صفحات سایت است.در بخش طرح بندی سایت می توانید سه نمایش مختلف boxed (نمایش جعبه ای)، full (نمایش تمام صفحه) و فریم بندی (framed)  را تنظیم کنید.

در بخش آیکون دلخواه می توانید تصویری برای بخش نماد بالای صفحه مرورگر تنظیم کنید. این آیکون در قالب یک تصویر نمایش داده شده و می تواند در سرچ در دستگاه های موبایلی مفید باشد و کنار آدرس صفحه نمایش یابد. هرچند در مرورگرهای دسک تاپ هم نمایش داده می شود. برای انتخاب فاوآیکون در قالب صحیفه کافی است روی دکمه آپلود کلیک کنید تا رسانه وردپرس به شما نمایش داده شود، سپس آیکون دلخواه را در قالب تصویر مربعی آپلود و انتخاب کنید.

گراواتار تصویر پیش فرض پروفایل کاربران است که در این بخش می توانید این تصویر را از رسانه انتخاب یا آپلود کنید.

قالب صحیفه علاوه بر رسپانسیو بودن، قابلیت شگفت انگیزی در نمایش در دستگاه های ایفون دارد. بدلیل کیفیت بالای نمایشگر های آیفون، شما می توانید در بخش آیکون های اپل برای هر کدام از دستگاه های آیفون یک ایکون (با اندازه های مختلف) انتخاب کنید. برای هر کدام از تصاویر یک اندازه حداقلی بیان شده است.

علاوه بر این، قالب صحیفه بسیاری از ویژگی های باور نکردنی را ارائه می دهد که هر کدام به منظور ارتقاء تجربه کاربری وب شما افزوده شده است. قالب صحیفه قدرت و زیبایی را به تعادل رسانده و در تمامی دستگاه ها نمایش خیلی خوبی دارد. در نتیجه تجربه کاربری لذت بخشی برای همه کاربران فراهم می شود که در ادامه با برخی دیگر از این تنظیمات آشنا خواهید شد.

تنظیمات عمومی قالب صحیفه

در ادامه تنظیمات کلی می توانید فرمت نمایش تاریخ و لایت باکس را تغییر دهید. و جدا کننده نمایش مسیر را در برادکرامپ ویرایش کنید. در بخش پوسته لایت باکس نوع نمایش لایت باکس را در حالت روشن، تاریک، نرم، مترو شفاف، مترو تیره و مک می توان انتخاب کرد. با استفاده از مکان تصویر شاخص لایت باکس هم میتوانید نوع تصویر را به صورت افقی یا عمودی تعیین کنید.

تنظیمات هدر

یکی از اولین کارهایی که کاربران سایت های وردپرسی انجام می دهند سفارشی کردن ظاهر پوسته است. برای ویرایش و تغییر هدر قالب صحیفه می توانید از تنظیمات قالب> تنظیمات هدر را انتخاب کنید. قالب صحیفه از سه منو پشتیبانی می کند. منوی بالایی، منوی اصلی و منوی فوتر که به طور پیش فرض میتوانید از همه استفاده کنید.

در اولین بخش از تنظیمات هدر می توانید تصویر لوگو را در نمایش معمولی و نسخه رتینا (ابعاد لوگو رتینا باید دوبرابر لوگوی معمولی باشد) تغییر دهید. 

در ادامه فاصله لوگو را از بالا و پایین تعیین کنید.

تنظیمات هدر و لوگوی قالب صحیفه

ناحیه هدر بالا همانطور که در تصاویر بعدی نشان داده شده ،شامل منوی بالا (پذیرش آگهی، منوی آزمایشی و…)، شبکه های اجتماعی و جستجو است. در بخش تنظیمات ناحیه هدر بالا می توانید نمایش کلیه المان های تاریخ، منوی بالایی، جستجو و شبکه های اجتماعی را فعال یا غیر فعال کنید.

تنظیمات فهرست اصلی در این بخش شما می توانید تنظیمات نمایش دکمه سبد خرید، مطالب تصادفی و منوی اصلی را فعال یا غیر فعال کنید. در بخش واکنشگرا شدن منو در گوشی های موبایل می توانید نمایش یا عدم نمایش دکمه های جستجو، لوگو و منو را در قالب صحیفه تعیین کنید. در نهایت، تیتر خبری به همراه دسته بندی های خاص را می توان نمایش داد.

در تصویر زیر به ترتیت ناحیه هدر بالا،لوگو و فهرست اصلی را مشاهده می کنید.

هدر قالب صحیفه

تنظیمات بایگانی قالب صحیفه

در این بخش از آموزش قالب صحیفه به تنظیم برگه های بایگانی می پردازیم. صفحات بایگانی در WordPress به مجموعه ای از پست های گروه بندی شده بر اساس دسته بندی، نویسنده، تاریخ، برچسب و غیره اشاره دارد.

با فعال کردن نمایش دکمه های شبکه اجتماعی می توانید اشتراک گذاری نوشته‌ها را در تمامی صفحات آرشیو نمایش دهید. با فعال کردن این دکمه قبل از اینکه کاربر به صفحه نوشته وارد شود تا متن کامل نوشته را مشاهده کند، دکمه‌های اشتراک گذاری در صفحه دسته‌بندی، برچسب، صفحه اصلی و… نشان داده می شود. طول چکیده تعداد کلمات نمایش خلاصه نوشته را تعیین می کند. امتیاز نقد و بررسی هم امکان امتیاز دادن به هر نوشته ای را فراهم می کند.  متای نویسنده شامل نام نویسنده است که در صورت فعال بودن در صفحات آرشیو نشان داده می شود. سایر گزینه‌ها هم مربوط به تاریخ ارسال نوشته، دسته‌بندی‌ها، تعداد دیدگاه و تعداد بازدید مطالب هست که میتوانید نمایش در صفحات آرشیو را تعیین کنید.

تنظیمات بایگانی قالب صحیفه

تنظیمات طرح بندی برگه دسته بندی

در تنظیمات طرح بندی می توانید نحوه نمایش و چیدمان انواع post type را مشخص کنید. با انتخاب یکی از این طرح ها، هر زمان به صفحه نویسنده، دسته‌بندی، برچسب و… مراجعه شود، محتوای برگه و  مطالب آن با چیدمانی که انتخاب کردید نمایش داده خواهند شد. تنظیمات برگه برچسب، جستجو و نویسنده نیز تنظیمات مشابهی برای نحوه نمایش محتوای برگه دارند.

تنظیمات نوشته

در این بخش از آموزش قالب صحیفه نکات جالب توجهی در مورد تنظیمات نوشته بیان می کنیم.

اگر قصد نمایش تصاویر شاخص را در صفحه نوشته دارید، دکمه نمایش تصویر شاخص را فعال کنید تا تصاویر شاخص در بالای نوشته یا بر اساس قالب بندی که انتخاب کردید نمایش داده شوند. با فعال کردن باکس نویسنده نوشته هم میتونید در پایین هر نوشته اطلاعات نویسنده که شامل آواتار، نام نویسنده، بیوگرافی، شبکه‌های اجتماعی و… هست را نمایش دهید. دکمه مقاله قبلی/بعدی هم عنوان نوشته‌ای که پیش از این منتشر شده و نوشته‌ای که بعد از این نوشته منتشر شده را می توانید مشاهده کنید.

در این بخش، تنظیمات نوشته و متای آن را می توانید تغییر دهید. متای نوشته شامل نام نویسنده، تاریخ نوشته، دیدگاه و … که بسیاری از کاربران تمایل دارند نمایش یا عدم نمایش انها را تعیین کنند. قالب صحیفه به سادگی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. در بخش تظیمات به اشتراک گذاری مکان و نوع دکمه های به اشتراک گذاری و شبکه های اجتماعی را می توانید تغییر دهید. در ادامه صفحه می توان موقعیت نمایش و تعداد نوشته های مرتبط را تعیین کرد. باکس شناور “همچنین ببنید” را می توانید فعال کنید و نوشته ها را در دسته بندی های مشابه، نویسنده یا برچسب نمایش دهید.

تنظیمات نوشته قالب صحیفه

باکس بررسی شناور هم این امکان را میدهد تا با اسکرول کردن به پایین باکسی باز شده و مطلب پیشنهادی به بازدیدگننده جهت مشاهده پیشنهاد شود. برای فعال کردن این گزینه ابتدا باکس بررسی را در حالت فعال قرار داده و سپس مسیر نمایش باکس را در سمت چپ یا راست مرورگر مشخص کنید. بعد از این مرحله میتوانید تعداد نوشته‌ها را مشخص کنید و در نهایت مبنای نمایش این باکس را مشابه مطالب مرتبط بر اساس دسته‌بندی، برچسب یا نوشته‌های دیگر نویسنده تعیین کنید.

تنظیمات سایدبار قالب صحیفه

سایدبار یک نوار کناری است که در سمت چپ و یا راست صفحه سایت نمایش داده می شود. سایدبار می تواند حاوی ابزارک های جستجو، برچسب ها، دسته بندی ، آخرین مطالب و غیره باشد.

برای تعیین مکان نمایش سایدبار در برگه های قالب صحیفه، از ستون های کناری دلخواه، مکان سایدبار را تعیین کنید. در بخش سایدبار سنجاق می توانید نمایش سایدبار را در برگه های خاصی مثل  خانه، نوشته و بایگانی تعیین کنید. در بخش اضافه کردن ستون کناری می توانید سایدبار های جدیدی تعریف و در برگه های موردنظر نمایش دهید.

تنظیمات سایدبار قالب صحیفه

تنظیمات پاورقی قالب صحیفه

فوتر ناحیه پایین صفحه سایت است. در تنظیمات قالب> پاورقی را کلیک کنید. در اولین بخش از تنظیمات پاورقی می توانید دکمه برو بالا را فعال کنید. این دکمه در صفحات طولانی باعث برگشت سریع کاربر به بالای صفحه می شود. این دکمه به ظاهر ساده یکی از موارد بهبود تجربه کاربری است. نمایش دکمه های شبکه اجتماعی را می توانید در فوتر فعال یا غیر فعال کنید. در بخش طرح ابزارک پاورقی، چیدمان و ستون بندی پاورقی را می توان تعیین کرد. متن اول و دوم پاورقی را در ادامه همین بخش می توان تغییر داد. متغیرهای سال، نام سایت و آدرس سایت در بخش متغییر ها نمایش داده شده است. از این متغیر ها می توانید در متن پاورقی اول و دوم استفاده کنید.

تغییر فوتر قالب صحیفه

تنظیمات تبلیغات قالب صحیفه

از آنجا که قالب صحیفه یک قالب خبری است، مکانهای مختلفی برای نمایش تبلیغات در آن درنظر گرفته شده است. برای این منظور کافی است تا مشابه تصویر زیر در هر بخش از قالب که شامل هدر، فوتر، ابتدای نوشته، انتهای نوشته، پایین هدر و کدهای تبلیغاتی هستند را برای نمایش فعال کنید. تبلیغات می تواند بر اساس عکس تبلیغاتی یا کد دلخواه تعیین شود. بعد از اینکه اطلاعات تبلیغ را در بخش های مربوطه وارد شد ذخیره تنظیمات زا کلیک کنید تا در قالب صحیفه نمایش داده شود.

تنظیمات تبلیغات قالب صحیفه

تنظیمات ظاهری قالب صحیفه

در این بخش از آموزش قالب صحیفه به بررسی تغییرات ظاهری و استایل آن می پردازیم. با مراجعه به تنظیمات ظاهری می توانید رنگ بندی و استایل برگه های این قالب را تغییر دهید.

با مراجعه به منوی استایل میتونید از رنگ‌بندی دلخواه از قالب صحیفه و با استایل گوناگون استفاده کنید. برای این منظور مشابه تصویر زیر بعد از اینکه به منوی استایل مراجعه کردید ابتدا رنگ پوسته خودتون را مشخص کنید و سپس اگر تمایلی به استفاده از پوسته تاریک داشتید اونو فعال کنید. فعال کردن اسکرول بار مدرن رنگی هم این امکان را میده تا از ایکرول بار اختصاصی قالب صحیفه استفاده کنید. با فعال کردن اعمال رنگ به بلاک موضوعات هم ابزارک‌هایی که در صفحه اصلی و با استفاده از صفحه ساز ساخته شده‌اند رنگی خواهند شد. لود مرحله‌ای تصاویر در وردپرس هم این امکان را میده تا وقتی کاربر به بخشی که تصویر قرار داره اسکرول نکرده تصویر بارگیری نشه، بنابراین سرعت وبسایت شما در این روش افزایش پیدا خواهد کرد. در نهایت با اسکرول نرم هم میتونید سرعت بهتری برای اسکرول کردن در صفحه را داشته باشید.

در اولین بخش تنظیمات رنگبندی های قالب را می توانید تنظیم کنید. در صورتیکه تمایل به استفاده از رنگبندی تیره دارید، می توانید قالب سیاه را فعال کنید. فعال کردن اسکرول بار مدرن موجب فعال شدن اسکرول بار اختصاصی قالب صحیفه می شود. در صورت فعال کردن تعیین رنگ دسته بندی برای بلوک اخبار، ابزارک‌هایی که در صفحه اصلی و با استفاده از صفحه ساز ساخته شده‌اند رنگی خواهند شد.

بارگزاری آهسته تصاویر، یکی از راهکارهای بالا بردن عملکرد سایت است. به این ترتیب تا زمانی که کاربر اسکرول نکرده تصاویر بارگزاری نمی شوند، در نتیجه اولین زمان پاسخگویی سایت بالا می رود. نوع پس زمینه در قالب sahifa می تواند الگو یا تصویر باشد. در صورتیکه الگو انتخاب شود می توانید رنگ و طرح بندی مورد نظر را انتخاب کنید.

تنظیمات ظاهری و استایل قالب صحیفه

تنظیمات ظاهری: استایل بلاگ 

شما در این بخش می توانید، رنگ لینک ها، طرح لینک (زیر خط، رو خط یا میان خط)، رنگ و طرح لینک در حالت شناور (هاور یا شناور همان حالت اشاره بر روی لینک است) را برای صفحات بلاگ تنظیم کنید.
تنظیمات استایل برگه بلاگ و منو ناوبری قالب صحیفه

تنظیمات ظاهری: استایل منوی ناوبری 

منوی ناوبری در واقع منوی بالای صفحه است که به طور پیش فرض آیکون شبکه های اجتماعی و منوی ناوبری را نمایش می دهد. شما در این بخش از تنظیمات قالب صحیفه می توانید رنگ پس زمینه، لینک و متن تاریخ امروز را تغییر دهید.

در ادامه تنظیمات رنگ یا تصویر پس زمینه هدر  را می توانید تعیین کنید.

تنظیمات استایل منوی اصلی و ناوبری قالب صحیفه

تنظیمات ظاهری: استایل منوی ناوبری اصلی و بالا

هر دوی منوی اصلی و ناوبری اصلی گزینه های مشابهی دارند که در این بخش به توضیح تنظیمات منوی اصلی می پردازیم.
تنظیمات منوی ناوبری قالب صحیفه
  • رنگ کادر پائین فهرست اصلی: این کادر زیر فهرست اصلی و بالای خط نارنجی قرار می گیرند. 
  • پس زمینه زیرمنو: رنگ پس زمینه زیرمنوی اصلی را می توانید از این بخش تعیین کنید.
  • رنگ لینک و رنگ لینک در حالت شناور: در این قسمت رنگ منو و منو در حالت اشاره گر را می توان تعیین کرد.
  • رنگ خط 1 جدا کننده: رنگ جدا کننده بین منوی اصلی را می توان از این بخش تعیین کرد.

در ادامه استایل سرخط خبرها می توان رنگ پس زمینه متن سرخط اخبار، پس زمینه محتوای اصلی قالب صحیفه را تنظیم کرد.

تنظیمات ظاهری: استایل نوشته

برای تغییر رنگ نوشته می توانید از استایل نوشته اقدام کنید و رنگ لینک نوشته را در حالت عادی و هاور تعیین کنید.

تنظیمات ظاهری: پس زمینه پاورقی

در این بخش از آموزش قالب صحیفه به تنظیمات پس زمینه پاورقی می پردازیم. از قسمت پس زمینه پاورقی می توانید تصویر یا رنگی را برای پس زمینه انتخاب کنید. و تنظیمات رنگ متون لینک دار را در حالت نمایش معمولی و هاور تعیین کنید.

در ادامه می توانید کدهای css دلخواه را برای نمایش در دسک تاپ، تبلت ها(768 – 985px) و موبایل تنظیم کنید. این یکی دیگر از مواردی است که در بالا به ان اشاره شد و گفتیم قالب خبری صحیفه تنظیمات واکنشگرایی را به زیبایی در آن قرار داده است.

تنظیمات تایپوگرافی

فونت های قالب صحیفه به سادگی در بخش های مختلف قابل سفارشی سازی هسند. در این بخش از آموزش قالب صحیفه به تغییر تنظیمات تایئوگرافی می پردازیم. در پیشنمایش زنده تایپوگرافی شما می توانید فونت پیش فرض قالب، ضخامت و رنگ نوشته را تغییر دهید و به صورت زنده تغییرات را مشاهده کنید. در ادامه همین برگه تنظیمات عنوان هدر، نوشته، برگه، سرتیتر خبرها،  اسلایدر نوشته و غیره را می توانید تغییر دهید.

تنظیمات تایپوگرافی قالب صحیفه
در منوی ناوبری بالایی از تنظیمات ظاهری قالب صحیفه، نمایش شبکه های را می توانستید فعال/غیر فعال کنید. در قسمت شبکه های اجتماعی می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را برای نمایش در فوتر و منوی ناوبری وارد کنید.

تنظیمات شبکه های اجتماعی قالب صحیفه

تنظیمات پیشرفته قالب صحیفه

در این بخش از تنظیمات قالب وردپرسی صحیفه، می توانید سفارشی سازی بیشتری بر روی قالب انجام دهید.

غیر فعال کردن arqam lite: با غیر فعال کردن این افزونه، نمایش شمارنده شبکه اجتماعی برای شما غیر فعال می شود. یکی از راه های افزایش تعداد دنبال کنندگان ایجاد شمارنده شبکه های اجتماعی است. از نظر روانشناختی زمانی که افراد تعدا زیادی دنبال کنندگان شما را می بینند ترغیب می شوند، آنها نیز شما را دنبال کنند و به تعداد فالور های شما افزوده می شود.

آگاه سازی بروزرسانی پوسته: با فعال شدن این گزینه بروزرسانی قالب به شما اعلام می شود.

غیر فعال کردن حالت پاسخگو: برای غیر فعال کردن حالت واکنشگرایی می توانید از این گزینه استفاده کنید. یکی از الگوریتم های گوگل با نام Mobile First Index، اولویت اول گوگل برای رتبه دهی به سایت‌ها را ابتدا به نسخه موبایل سپس اولویت دوم را به همان نسخه دسکتاپ می دهد. بهتر است. با این توصیف بهتر است غیر فعالسازی پاسخگو خاموش بماند.

لوگوی ورود به وردپرس: در این بخش می توانید لوگوی پیش فرض صفحه ورود به پیشخوان را تغییر دهید.

بروز ریزی: در بخش برون ریزی می توانید تنظیمات قالب صحیفه را در سایت وردپرسی دیگر با همین قالب وارد کنید.

درون ریزی:  شما می توانید تنطیمات قالب مبدا را در این بخش past کنید. تنظیمات قالب sahifa برای شما دورن ریزی می شود.

تنظیمات پیشرفته قالب صحیفه

افزونه رتبه دهی

افزونه Taqyeem به طور پیش فرض در قالب صحیفه قرار داده شده است و شما می توانید از پیشخون> Taqyeem سپس general setting را انتخاب کنید. نوع آیکون و دسترسی کاربران به امتیازهی را تنظیم کنید. علاوه بر این فعالسازی استراکچر دیتا را فعال کنید. در بخش styling  و Typography نیز می توانید ظاهر و فونت های بخش های مختلف نظر دهی را تغییر دهید.

اگز سوالی در مورد کار با قالب صحیفه دارید با ما در میان بگذارید. شما می توانید دموها و امکانات قالب صحیفه را در راست چین مشاهده کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب صحیفه (Sahifa) ، پرفروش ترین قالب وردپرس خبری
دسته بندی : قالب خبری
2649
فروش
84%
رضایت
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش قالب استادیار؛ آموزش صفر تا صد
اگر به دنبال طراحی سایت آموزشی هستید و قالب استادیار را انتخاب کرده اید.، در این جا می توانید آموزش نصب و سفارشی سازی قالب و نحوه ساخت هدر و فوتر و افزودن دوره و محصولات را به صورت جامع را مشاهده کنید.
بنر
آموزش قالب دیجی لند
اگر قصد طراحی سایت با قالب دیجی لند را دارید در آموزش قالب دیجی لند همراه ما باشید تا از نصب قالب تا سفارشی سازی و ویرایش قسمت های مختلف را آموزش دهیم.
بنر
آموزش 0 تا 100 قالب دیوی
دیوی یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرس است و بیش از 100 دموی کامل وب سایت و 800 طرح از پیش آماده دارد. قالب دیوی تنها یک قالب نیست بلکه یک چارچوب کامل طراحی است که به شما اجازه طراحی و سفارشی سازی هر بخشی از سایت را می دهد. اگر کاربر حرفه ای وردپرس باشید از سرعت و کارایی دیوی شگفت زده خواهید ...
4 دیدگاه
omidesmaeely
omidesmaeely
14 مهر 1402 22:32

سلام تیتر اخبار رو آموزش ندادید که چطور می توان بالای صفحه قرار داد یا هر صفحه چندتا بتوان تیتر اخبار متحرک قرار داد مسیرش از کجاست

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
15 مهر 1402 13:40

سلام امید جان
این سوال رو در بخش دیدگاه محصول از فروشنده بپرسید.

آیا مفید بود ؟
aliazad
aliazad
25 تیر 1402 12:47

این مطلب خیلی مفید بود، ممنون. اما بقیه آموزشهای صحیفه؟ مخصوصا ساخت صفحه اول؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
25 تیر 1402 14:00

سلام علی جان
خوشحالیم مفید بود براتون.
اگر منظورتون تغییر صفحه نخست هست در مقاله زیر اومده.
https://www.rtl-theme.com/blog/change-wordpress-home-page/
ولی اگر منظورتون کلا ساخت یک صفحه هست؛ متاسفانه آموزشش موجود نیست و بهتره شما کار با صفحه ساز مربوطه رو یاد بگیرید.

آیا مفید بود ؟