ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

کارکرد لایسنس و api اختصاصی راست چین

در این مقاله به بررسی کارکرد api اختصاصی راست چین می پردازیم. اگر قالب شما در راست چین لایسنس دارد در اینجا اطلاعات مفیدی میتوانید بدست بیاورید

8
21 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

پیش تر با شما در مورد api راست چین صبحت کردیم. سایت راست چین برای محافظت از محصولات طراحان و محترم شمردن حق مشتریان برای خرید محصول اورجینال و با کیفیت اقدام به ایجاد api اختصاصی راست چین کرده است.

Api اختصاصی راست چین

راست چین شامل محصولات بیش از 600 شرکت نرم افزاری است که محصولات دیجیتال، شامل قالب، افزونه، اسکریپت و …. است. برخی از قالب ها لایسنس اختصاصی دارند. اما به چه معناست؟ api اختصاصی راست چین، ویژگی است که طراحان اختصاصی می توانند روی محصولات خود ایجاد کنند تا به دو مقصود برسند.

اول آنکه کاربر اطمینان حاصل کند محصولی اورجینال و با کیفیت از راست چین خریده. و دوم حقوق مالکیت طراح محترم شمرده شود و جلو سوءاستفاده از آن گرفته شود. بعد از هر خرید، به شما کد سفارش اختصاصی داده می شود و در کنار نام کاربری قرار میگیرد. پس از نصب قالب، نیاز به فعال سازی لایسنس محصول خود با اطلاعاتی مشابه تصویر زیر دارید. در اینجا آموزش آن را مشاهده نمایید.

مزایای لایسنس راست چین برای خریداران

در هر مدل خرید، بخصوص خرید اینترنتی، یکی از مهم ترین عوامل انتخاب، اعتماد به فروشنده و اطمینان از کیفیت و اصالت محصول است. این مورد در معاملات اینترنتی اهمیت بیشتری دارد. راست چین با قرار دادن لایسنس و api اختصاصی، این اعتماد را مستحکم تر کرده است. چون با وجود این امکان، کاربر اطمینان دارد که محصول اورجینال و اصیل خریده است.

محصول اورجینال، به صورت کاملا استاندارد فارسی سازی و عاری از هر گونه فایل مخرب است. به این صورت دردسرهای احتمالی پس از نصب قالب، افزونه و … نخواهید داشت. همچنین سایت شما از هک شدن(به واسطه نبودن باگ امنیتی) مصون خواهد بود.

مزایای لایسنس راست چین برای طراحان

زحمت زیادی که هر طراح بر روی یک محصول دیجیتال با کیفیت و اصیل، می کشد بسیار زیاد است. بخصوص آنکه از صفر تا صد طراحی با خود شما باشد. راست چین برای حمایت از زحمات و تلاش های شما سیستم لایسنس را فعال کرده است. پیشنهاد ما به طراحان اختصاصی استفاده از این طرح است. کافی است آموزش لازم را در این زمینه را مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید ایجاد لایسنس اجباری نیست. و کاملا وابسته به خواست شماست.

لایسنس راست چین

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد. لطفا نظراتتان را با ما در میان بگذارید. سپاس از همراهی شما…

 

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
8 دیدگاه
سید حسن
سید حسن
07 فروردین 1403 12:12

سلام
روی بعضی از قالب و افزونه ها لیبل اختصاصی راستچین خورده میشه معنی این رو کامل توضیح بدید؟

یعنی اگر فروشنده دیگه بروز نکنه یا توسعه نده محصول رو خود راستچین مسئولیتشو برعهده میگیره و بروز میکنه؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه آمیغی
فاطمه آمیغی
07 فروردین 1403 12:57

با سلام و احترام

محصولات ایرانی که تنها در راست چین ارائه شده و و از لحاظ کارکرد ، نمونه مشابهی ندارد لیبل اختصاصی راست چین میگیرد و ارتباطی با اپدیت محصول ندارد

آیا مفید بود ؟
nabeqhe
nabeqhe
19 اسفند 1399 17:36

سلام
چطور لایسنس رو تست کنیم؟! اطلاعات آزمایشی جهت تست ندارید؟!

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
20 اسفند 1399 09:33

سلام وقت بخیر
لایسنس قالب و افزونه های خریداری شده رو می تونید حتی روی لوکال هاست تست کنید تفاوتی نمی کنه و نیازی به لایسنس تستی نیست.
فقط دقت داشته باشید کد غیر فعالسازی رو هم جایی نگه دارید تا زمانیکه انتقال سایت وردپرسی از لوکال به هاست را انجام دادید بتونید فعالسازی لایسنس رو مجددا انجام بدید.
https://www.rtl-theme.com/blog/move-your-wordpress-site/

آیا مفید بود ؟
webkaran
webkaran
28 مرداد 1398 22:59

سلام چطور میشه روی محصولاتمون لایسنس بزاریم ؟
آموزشی در مورد لایسنس گذری روی محصولات دارین ؟؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
30 مرداد 1398 12:48

سلام وقت بخیر
می تونید محصولتون رو برای بخش کنترل کیفی ارسال کنید. برای لایسنس هم می تونید با همین بخش در تماس باشید.

آیا مفید بود ؟
OpenAvijeh
OpenAvijeh
10 مرداد 1398 16:28

سلام، سیستم لایسنس راستچین کل اسکریپت یا قسمتی از اسکریپت را انکریپت میکند؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
11 مرداد 1398 22:56

سلام وقت بخیر
محصولاتی که دارای لایسنس اختصاصی راست چین باشند، تا زمانی که فعال نشوند، از طرف کاربر قابل استفاده نخواهند بود.
برای فعال کردن محصولی که خریداری کرده اید، می توانید از این آموزش استفاده کنید:
https://www.rtl-theme.com/blog/rtl-licsince-activation/
موفق باشید.

آیا مفید بود ؟