ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
گزارش کمپین نوروز 1402 راست چین
اخبار

گزارش عملکرد نوروز 1402 راست چین

کمپین بوی عیدی یکی از کمپین‌های موفق راست چین در سال 1402 بود که به مناسبت شروع سال نو و آغاز بهار برگزار شد. در این مقاله در مورد این کمپین بیشتر توضیح می دهیم.

2
15 اسفند 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

راست چین به عنوان اولین مارکت پلیس محصولات وردپرس همواره در تلاش برای ارائه خدمات متمایز است و با برگزاری کمپین‌های مختلف به دنبال جلب رضایت مشتریان و کمک به کسب و کارها برای راه اندازی سایت با قیمت مناسب است. بوی عیدی یکی از کمپین‌های موفق راست چین، در سال گذشته و به مناسبت شروع سال نو برگزار شد.

در کمپین نوروز 1402محصولات متنوع به همراه تخفیف‌های شگفت انگیز ارائه شد و استقبال چشمگیر کاربران را به همراه داشت. در ادامه گزارشی از عملکرد کمپین نوروز 1402 راست چین را ارایه می‌دهیم.

محصولات پرطرفدار در کمپین بوی عیدی

در کمپین بوی عیدی بیش از 800 محصول ارائه کردیم؛ قالب وودمارت با بیش از 600 فروش، قالب اکسترا با بیش از 400 فروش و افزونه المنتور پرو با بیش از 700 فروش، پرچمداران محصولات پرطرفدار راست چین بودند. لیست زیر سایر محصولات محبوب کاربران در این کمپین بودند:

  • قالب آسترا
  • افزونه راکت
  • افزونه یواست
  • افزونه رنک مث
  • افزونه دیجیتس
  • قالب پارس کالا
  • افزونه وردفنس

استقبال گرم کاربران راست چین

حضور پرشور کاربران در کمپین نوروز 1402 نشان دهنده اعتماد کاربران به راست چین است. در طول مدت برگزاری کمپین، کاربران راست چین حضور ویژه‌ای داشتند و میزبان بیش از 150 هزار کاربر در این کمپین بودیم و به طور میانگین روزانه 6 هزار کاربر از کمپین بازدید کردند. هر کاربر حدودا 10 دقیقه مهمان سایت راست چین بود و بازخوردهای مثبتی از کاربران دریافت کردیم.

تخفیف‌های خلاقانه در بوی عیدی

در این کمپین تخفیف‌های متنوع برای انواع محصولات وردپرس و دوره‌های راست چین آکادمی ارائه دادیم و 50 تا 100% به کاربران تخفیف دادیم. از جمله تخفیف‌های هیجان انگیز ما:

  • پیشنهاد طلایی تخفیف 100% برای محصولات خاص و پرطرفدار
  • هر دو ساعت یک محصول اختصاصی راست چین با 80% تخفیف
  • تخفیف دوره‌های آموزشی تا 50%
  • ارائه 70% تخفیف برای 12 محصول اختصاصی راست چین به صورت روزانه
  • تخفیف 200 هزارتومانی اولین خرید از راست چین
  • ارائه بازی و دریافت جایزه 2 میلیونی خرید محصولات
  • تخفیف وفاداری براساس میزان خرید تا 2 میلیون تومان
  • و…

ما تمام تلاشمان را کردیم تا با ارائه بیشترین تخفیف کاربران را خوشحال کنیم و بتوانند محصولات مورد نیازشان را با کمترین قیمت خریداری کنند.

اعضای جدید خانواده راست چین 

کمپین‌های راست چین برای کاربران قدیمی کاملا شناخته شده هستند و با برگزاری موفقیت آمیز کمپین نوروز 1402 توانستیم اعتماد 70000 کاربر جدید را جلب کنیم تا به خانواده بزرگ راست چین ملحق شوند. یکی از بزرگترین دستاوردهای کمیپن نوروز 1402 تبدیل مهمانان راست چین به اعضای دائمی بود و انگیزه ما برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به کاربران را چند برابر کرد.

 سبد خرید کاربران در کمپین نوروز

یکی از آمارهای مهم برای هر کمپین میزان فروش موفق محصولات است و در کمپین بوی عیدی هم شاهد استقبال چشمگیر کاربران از محصولات ارائه شده بودیم. کاربران راست چین از این کمپین دست خالی برنگشتند و بیش از 30000 محصول را خریداری کردند.

در تصویر زیر خلاصه ای کمپین نوروز 1402 را می‌بینید.

خلاصه گزارش کمپین نوزو 1402 راست چین

کمپین بوی عیدی در سال 1402 با موفقیت برگزار شد و به مهمترین هدف خود یعنی افزایش رضایت کاربران رسیدیم. خوشحالیم که توانستیم میزبان هزاران کاربر راست چین باشیم، اما این پایان راه نیست و هر سال و با مناسبت‌های مختلف و ارائه خدمات متنوع در کنار شما هستیم.

امسال هم با کمپین سال نو، سایت نو  در آغاز بهار 1403 در کنار شما هستیم. منتظر تخفیف‌ها و خبرهای جدید باشید.
زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
ترلان وب
ترلان وب
06 فروردین 1403 03:49

ایفون و ps5 گردونه رو کی برد؟ اختمالا هیچکس 😅

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
06 فروردین 1403 09:11

سلام
برندگان در صفحه اینستاگرام راست چین معرفی می شن

آیا مفید بود ؟