ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش قالب‌ها

آموزش کار با قالب مینی ماگ

قالب MinimogWP با دارا بودن دموهای فروشگاه لباس کودک، مد و فشن، لباس، قطعات خودرو، کفش مناسب طراحی انواع سایت فروشگاهی است. اگر این قالب را انتخاب کرده اید در این مقاله آموزش کار با قالب مینی ماگ را ببینید تا خودتان سایتتان را راه اندازی کنید.

0
05 مهر 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

اگر به دنبال فروش اینترنتی محصولات خود هستید و قصد راه‌اندازی یک سایت با وردپرس دارید، قالب مینی ماگ با امکانات مختلف مانند 12 دمو متنوع یک قالب حرفه‌ای برای طراحی سایت فروشگاهی است. این قالب با افزونه المنتور سازگار است و قسمت‌های مختلف سایت مانند مگامنو، فوتر، صفحات و… با المنتور قابل تغییر و سفارشی سازی هستند. کار کردن با قالب راحت است و در ادامه از نصب قالب تا تنظیمات مختلف را به صورت ویدئویی آماده کرده‌ایم و می‌توانید طبق ویدئوها قسمت‌های مختلف سایت را تغییر دهید.

🔶 بخش اول: نصب آسان دمو اصلی در سی پنل

اولین اقدام در استفاده از قالب مینی ماگ نصب قالب است. مراحل نصب قالب به سادگی و با بسته نصب آسان امکان پذیر است. ابتدا قالب را از پنل کاربری راست چین دانلود کنید. در فایل‌های قالب یک فایل با نام help.pdf وجود دارد که آدرس دموها برای دانلود قرار گرفته است. دمو مورد نظر را دانلود کنید و مراحل نصب را مطابق ویدئو پیش ببرید. به صورت خلاصه نصب قالب طبق 3 مرحله زیر انجام می شود:

  • آپلود فایل نصب آسان در پنل هاست
  • ساخت دیتابیس و نام کاربری دیتابیس
  • انجام مراحل نصب

🔶 بخش دوم: اقدامات بعد از نصب قالب و معرفی کلی امکانات قالب

بعد از نصب قالب باید تنظیماتی را از طریق پنل پیشخوان وردپرس از قسمت تنظیمات> تنظیمات عمومی انجام دهید. برای تنظیمات کلی قالب هم یک گزینه با نام گزینه های تم به پیشخوان اضافه می‌شود و مواردی مانند پس زمینه سایت، فوتر، لوگو، تیترها و… قابل تغییر هستند. در این ویدئو به صورت خلاصه تنظیمات قالب معرفی می‌شود.

🔶 بخش سوم: معرفی افزونه‌های قالب به همراه آموزش کار با آنها

در قالب MinimogWP افزونه‌های مختلفی به صورت رایگان به همراه قالب ارائه شده است. هر کدام از این پلاگین‌ها قابلیت‌های جذابی مانند باندل محصول، تخفیف بر اساس تعداد خرید، المنتور، wpforme و… به سایتتان اضافه می‌کنند که در ویدئو زیر نحوه کار با افزونه‌ها و کاربرد هر کدام آموزش داده شده است.

🔶 بخش چهارم: آموزش پنل مدیریت قالب

برای تنظیمات و سفارشی قسمت‌های مختلف مانند شامل تغییر فونت ها،رنگ، طراح منو، تغییر آرشیو وبلاگ، فروشگاه، تغییر نمایش نوع کارت‌های محصول و… را ببینید تا مطابق دلخواهتان قالب را تغییر دهید.

🔶 بخش پنجم: تنظیمات مگامنو و فوتر با المنتور

دو قسمت از سایت که کاربران به آن نیاز دارند مگامنو و فوتر است. در این بخش‌ها دسترسی‌ به بخش‌های مختلف سایت مانند منوها و صفحات مختلف قرار می‌گیرد و بسیار مهم است که کاربران به راحتی به محصولات یا صفحات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.

در این ویدئو نحوه ویرایش و سفارشی سازی فوتر و هدر با المنتور را آموزش می‌دهیم تا خودتان طبق دلخواه قسمت‌های مختلف را ویرایش کنید.

🔶 بخش ششم: تنظیمات قالب

تا اینجا قالب را نصب کرده اید و با قسمت‌های مختلف قالب آشنا شده اید برای سفارشی سازی و تنظیمات بیشتر ویدئو زیر را ببینید تا صفحات محصول و تنظیمات سایت را به دلخواه تغییر دهید.

مراحل کار با قالب مینی ماگ به اتمام رسید، موارد پیش فرض قالب مانند محصولات و نوشته‌ها را حذف کنید و محصولات خودتان را وارد کنید. امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد و  اگر سوالی دارید در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آرینا سیلک
آرینا سیلک
مقالات مرتبط
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش قالب استادیار؛ آموزش صفر تا صد
اگر به دنبال طراحی سایت آموزشی هستید و قالب استادیار را انتخاب کرده اید.، در این جا می توانید آموزش نصب و سفارشی سازی قالب و نحوه ساخت هدر و فوتر و افزودن دوره و محصولات را به صورت جامع را مشاهده کنید.
بنر
آموزش قالب دیجی لند
اگر قصد طراحی سایت با قالب دیجی لند را دارید در آموزش قالب دیجی لند همراه ما باشید تا از نصب قالب تا سفارشی سازی و ویرایش قسمت های مختلف را آموزش دهیم.
بنر
آموزش 0 تا 100 قالب دیوی
دیوی یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرس است و بیش از 100 دموی کامل وب سایت و 800 طرح از پیش آماده دارد. قالب دیوی تنها یک قالب نیست بلکه یک چارچوب کامل طراحی است که به شما اجازه طراحی و سفارشی سازی هر بخشی از سایت را می دهد. اگر کاربر حرفه ای وردپرس باشید از سرعت و کارایی دیوی شگفت زده خواهید ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.