ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

انتقال آسان اطلاعات از یواست سئو به رنک مث

اگر تا به حال با افزونه یواست سایت تان را سئو کرده اید و قصد دارید افزونه رنک مث را نصب کنید و نگران از دست دادن اطلاعات خود مانند عناوین، متاها، لینک ها و غیره هستید، با مطالعه این مقاله و دیدن ویدیوی آن می توانید به راحتی این مهاجرت را انجام دهید.

0
13 آذر 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

افزونه یواست و رنک مث پرو افزونه هایی هستند که برای سئو از آنها استفاده می شود. در آموزش نصب و پیکر بندی رنک مث پرو و آموزش افزونه Yoast Seo با صفر تا صد تنظیمات این دو افزونه را یاد گرفتید. اگر از افزونه یواست سئو استفاده می کنید و به هر دلیل می خواهید Rank Math را جایگزین و اطلاعات و تنظیمات آن بدون به هم ریختگی منتقل کنید در ادامه نحوه انتقال اطلاعات از یواست سئو به رنک مث را به صورت تصویری و ویدئویی آموزش می دهیم.

نصب افزونه Rank Math Pro

بعد از اینکه افزونه رنک مث پرو را از راست چین خرید و دانلود کردید از طریق پیشخوان وردپرس آن را نصب کنید. نسخه رنک مث پرو نسبت به نسخه رایگان امکانات گسترده تری دارد. بعد از نصب رنک مث را فعال کنید تا در داخل پیشخوان اضافه شود و شما می توانید تنظیمات پیکربندی آن را انجام دهید.

انتقال اطلاعات از یواست سئو به رنک مث

انتقال اطلاعات از یواست سئو به رنک مث

بعد از اینکه Rank Math Pro را نصب کردید یک پنجره ویزارد برای شما به صورت زیر باز می شود. اگر باز نشد در زیر منوی داشبورد > نصب کننده جادویی می توانید آن را ببینید. در بخش شروع کار حالت پیشرفته را انتخاب کنید.

انتخاب حالت پیشرفته در Rank Math Pro

choosearea

سپس دکمه شروع نصب جادویی را بزنید تا مرحله درون ریزی تنظیمات سئو را به شما نمایش دهد و شما با فعال کردن آن و زدن شروع درون ریزی، شروع به انتقال اطلاعات از یواست سئو به رنک مث کنید. با ادامه مراحل و وارد کردن ایمیل خود در بخش اتصال به سرویس گوگل در مرحله آنالتیکس به شما امکان اتصال به ابزارهای دیگر مانند سرچ کنسول یا حتی امکان پیشنهاد رایگان کلمات کلیدی در هنگام ورود کلمات کلیدی اصلی را می دهد.

انتقال و درون ریزی اطلاعات از Yoast Seo به Rank Math

choosearea

در انتقال اطلاعات از Yoast Seo به Ran Math Pro بعد از درون ریزی اطلاعات افزونه یواست سئو غیرفعال می شود. بعضی مواقع با انتقال اطلاعات و انجام درون ریزی افزونه یواست غیرفعال نمی شود. اگر این اتفاق رخ نداد به بخش افزونه ها رفته و افزونه یواست سئو را دستی غیر فعال و حذف کنید.

سپس به بخش نوشته ها رفته و با زدن ویرایش نوشته، در بخش تنظیمات رنک مث نوشته مشاهده می کنید که تمامی تنظیماتی که از قبل برای کیورد اصلی، نامک یا لینک، عنوان سئو و توضیحات متا وارد کرده اید در این بخش قابل مشاهده هستند و به همان صورت منتقل شده اند. الان شما می توانید سایت خود را با این افزونه سئو کنید.

در این مقاله به آموزش انتقال اطلاعات از یواست سئو به رنک مث پرداختیم. همانطور که دیدید به راحتی می توانید تمامی اطلاعات یواست سئو را به رنک مث پرو منتقل کنید و بدون دردسر به این افزونه مهاجرت کنید. امیدوارم که این آموزش برای شما مفید باشد. اگر سوالی دارید در دیدگاه ها بپرسید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه رنک مث پرو، افزونه Rank Math
دسته بندی : افزونه سئو
12821
فروش
90%
رضایت
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
دانلود افزونه لایت اسپید کش به همراه آموزش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.