ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش آپدیت قالب وردپرس

به روزرسانی قالب و افزونه معمولا با بهبود در ظاهر و عملکرد و رفع باگ نسخه قبلی همراه است. شما می توانید لیست تغییرات ارائه شده در هر نسخه جدید قالب را در change log آنها مشاهده کنید. به عنوان مثال در بخش پایین توضیحات محصولات در سایت راست چین، لیست آخرین بروزرسانی ها و جزئیات آنها قابل مشاهده است. در این مقاله با آپدیت دستی قالب وردپرس در سی پنل و دایرکت ادمین با ما همراه باشید این مساله به افزایش امنیت سایت تان کمک می کند.

58
01 بهمن 1398
آخرین بروزرسانی: 15 آبان 1402

قالب های فارسی سازی شده را نمی توان به صورت اتوماتیک آپدیت کرد. به روزرسانی آنها به صورت دستی از طریق هاست یا با استفاده از افزونه به رورسان خودکار انجام می شود. ما در ادامه آموزش آپدیت قالب The7 را ارائه می دهیم. در این مقاله ابتدا آپدیت قالب وردپرس را در دایرکت ادمین آموزش داده و سپس به آموزش به روزرسانی قالب در هاست سی پنل می پردازیم.

آموزش آپدیت قالب وردپرس در دایرکت ادمین

در این بخش جهت راحتی کار ابتدا با یک ویدیو نحوه آپدیت وردپرس در دایرکت ادمین را آموزش دادیم. در این بخش می توانید به صورت تصویری مراحل انجام آن را مشاهده کنید.

حتما قبل از انجام آپدیت از سایت خود بکاپ بگیرید

در ادامه مراحل آپدیت قالب وردپرس در دایرکت ادمین را آورده ایم. پوسته ای که قصد آپدیت آن را داریم قالب The 7 است.

✔️ دانلود فایل به روزرسانی قالب وردپرس

در مرحله اول نسخه به روز قالب را دانلود کنید:

  • وارد پنل خود در راست چین شده و در بخش محصولات خریداری شده دکمه دانلود را برای محصول مورد نظرتان بزنید.

دانلود فایل به روزرسانی قالب وردپرس

  • از صفحه باز شده از میان سه فایل زیر فایل به روزرسانی را دانلود کنید. پوشه قالب the7 شامل فایل های قالب است.

دانلود قالب the 7 برای آپدیت قابل وردپرس

نکته: برای تمامی قالب های سایت راست چین، محتوای پوشه ها مشابه است.

✔️ ورود به هاست دایرکت ادمین و مسیر نصب قالب

آدرس ورود به هاست در ایمیل یا پنل کاربری شما در سایت هاستینگ موجود است. یوزر و پسورد ورود به هاست را وارد کنید.

ورود به پنل هاست دایرکت ادمین

  • بعد از آن  برروی file manager کلیک کنید.

کنترل پنل هاست دایرکت ادمین - file manager

 

  • وارد روت هاست (پوشه Public_html) یا پوشه نصب قالب شوید.

پوشه public_html در پنل هاست

  • سپس وارد پوشه wp-content و بعد از آن themes شوید.

پوشه wp-content برای آپدیت قالب وردپرس

 

پوشه theme برای آپدیت وردپرس

  • در این پوشه لیست تمامی قالب های پیش فرض و فعال سایت وردپرسی نمایش داده شده است. قبل از جایگزین کردن فایل بروزرسانی شده پوشه های فعلی را تغییر نام دهید. این تغییر نام برای جلوگیری از جایگزین شدن فایل جدید در نسخه قبلی است. برای این منظور بر روی لینک rename کلیک کنید و به آخر نام آن مثلا old اضافه کنید. اینکار را برای هر دو پوشه قالب و فرزند انجام دهید.

تغییر نام نسخه قبلی قالب

در برخی موارد ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید به قالب قبلی برگردید. اینکار برای جلوگیری از ازدست رفتن پوشه قالب قبلی است. پس از آنکه از نتیجه بروز رسانی راضی بودید می توانید این پوشه ها را حذف کنید.

✔️ آپلود نسخه جدید و آپدیت قالب وردپرس

در آخرین مرحله از آپدیت قالب وردپرس باید نسخه به روز شده را در هاست بارگزاری کنید.

  • در کنار دو پوشه قبلی که تغییر نام دادید، باید پوشه های قالب بروزشده را آپلود کنید. برای این منظور بر روی فلش در تصویر زیر کلیک کنید و فایلی که در مرحله قبل دانلود کردید را آپلود کنید.

آپلود نسخه جدید قالب وردپرس

  • اکنون در مسیر themes یک فایل فشرده دارید. برای تکمیل آپدیت قالب وردپرس مطابق تصویر بر روی آن راست کلیک کرده و با زدن گزینه  extract، آن را از حالت فشرده خارج کنید.

اکسترکت فایل برای آپدیت قالب وردپرس

قالب وردپرسی سایت شما با موفقیت بروزرسانی شد.

نتیجه نسخه بروزرسانی قالب وردپرس را می توانید در مسیر پیشخوان > نمایش> پوسته ها مشاهده کنید تا نسخه جدید را ببینید. به همین سادگی شما می توانید قالب وردپرسی خود را آپدیت می کنید. اکنون می توانید پوشه قدیمی که آن را تغییر نام داده اید حذف کنید.

✔️ آپلود نسخه جدید افزونه های همراه قالب وردپرس

بعضی از قالب‌های وردپرسی در کنار خودشان افزونه های اختصاصی دارند که نیاز است بعد از آپدیت قالب، آنها هم بروزرسانی شوند. این افزونه ها در پوشه plugin در پکیج محصول قرار دارند. قالب هایی مثل دیجی آکادمی و اکسترا حاوی افزونه‌های اختصاصی هستند.

آپدیت قالب وردپرس در هاست سی پنل

مراحل آپدیت قالب وردپرس در دایرکت ادمین و سی پنل یکی است اما محیط این دو پنل قدری با هم متفاوت است. در این بخش ابتدا آموزش ویدیویی به روزرسانی قالب وردپرس را آورده ایم و سپس توضیحات لازم را به صورت تصویری  داده ایم.


در هاست سی پنل تمامی گزینه ها مشابه دایرکت ادمین هستند و با کمی دقت می توانید آپلود فایل یا پوشه را انجام دهید. در تصویر زیر به طور خلاصه به مواردی که نیاز دارید اشاره شده است. ابتدا با اطلاعات نام کاربری و پسورد خود وارد سی پنل شده و گزینه file manager را بزنید.

آپلود قالب وردپرس در هاست Cpanel

کافی است به مسیر Public_html-> wp-content-> themes رفته، سپس پوشه های قالب وردپرس را مشابه آنچه بیان شد، آپلود کنید.

آپدیت قالب وردپرس از طریق سی پنل

به این ترتیب قالب شما آپدیت می شود.

ساخت بسته نصب آسان قالب وردپرس

یک راه ساده برای تهیه بک آپ استفاده از افزونه داپلیکیتور است. این افزونه یک فول بک آپ از سایت وردپرسی شما (در قالب بسته نصبی) به همراه تمام تغییراتی که تا بحال انجام داده اید، ارائه می کند. پس قبل از بروزرسانی قالب افزونه Duplicator را نصب کنید و مطابق آموزش داپلیکیتور از سایت خود با گرفتن بسته نصبی یک بکاپ کامل تهیه کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه داپلیکیتور پرو، بک‌ اپ و انتقال سایت + (ویدیو آموزشی)
دسته بندی : افزونه بکاپ وردپرس
1789
فروش
86%
رضایت

در این مقاله آموزش آپدیت قالب وردپرس را به صورت تصویری و ویدیویی مشاهده کردید. اگر در طی بروز سانی قالب مساله ای برای شما پیش آمده که به آن نپرداختیم در کامنت ها از ما سوال کنید. همچنین، شما می توانید تجربه هایی که در نصب و بروز رسانی قالب های مختلف کسب کرده اید را با دوستان راست چینی خود در میان بگذارید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
58 دیدگاه
sheikhahmadi
sheikhahmadi
13 فروردین 1403 00:47

سلام
من فایل روز رسان قالب استادیار رو مطابق ویدیویی که توضیح دادید نصب کردم و در پیشخوان وردپرس هم نوشته که آخرین نسخه قالب نصب شده. ولی در عمل هیچ چیزی از مواردی که روی قالب اضافه کردند نیست. نه دموها نه سایر موارد.
خواستم بپرسم قاعدتا الان باید دموهای جدید بصورت برگه های جدید اضافه شده باشن یا از کجا میتونم به دموهای جدیدی که در بروزرسانی قالب بوده دسترسی داشته باشم؟
ممنون

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
14 فروردین 1403 09:48

سلام دوست عزیز
فایل بروزرسامن هسته قالب رو آپدیت می کنه و برای دریافت دموها باید بسته نصبی رو نصب کنید و یا درون ریزی کنید.
و توصیه میکنم ابتدا یک دمو انتخاب کنید و از اون بسته استفاده کنید، اگر چندین درون ریزی یا نصب رو روی یک وردپرس انجام بدید داده‌ها و جداول بلا استفاده درست میشه. بنابراین برای هر نصب دمو ازمایشی از یک دیتابیس جدید (یا خالی شده) استفاده کنید.

آیا مفید بود ؟
AMIRBAGHERI
AMIRBAGHERI
14 آذر 1402 22:11

سلام خیلی ممنون بابت ویدئو آموزشی
طبق همین آموزش من قالب امپراطور رو آپدیت کردم اما بعد از آپدیت قالب دچار بهم ریختگی میشه
(منظور اط بهم ریختگی این هست که المان ها ناقص لود میشن مثل زمانی که سایت کامل لود نشده باشد!)
در ضمن صفحه ساز المنتور هم فعال هست

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
16 آذر 1402 08:10

سلام امیرجان
احتمالا یکی از افزونه‌ها یا ادان‌های مربوط به قالب و صفحه ساز فعال نشده یا در نهایت آپدیت افزونه‌های صفحه ساز در کنار آپدیت قالب مورد نیاز هست (با آپدیت قالب باید تمام افزونه‌های ارائه شده در کنار فایل بروزرسان رو آپدیت کنید). اینموارد رو بررسی کنید و در صورت رفع نشدن از پشتیبان قالب بخواید براتون بررسی کنن.

آیا مفید بود ؟
plmko
plmko
21 مهر 1402 23:51

سلام خسته نباشید من کلا قالب وودمارت را عوض کردم یعنی اگر بروز رسانی را انجام بدم قالب دوباره به صورتی که اون اول بود بر میگرده و آیا اگر بروز رسانی نکنم مشکلی پیش میاد ؟
ممنون میشم جواب بدید
در ضمن من اپلیکیشن وودمارت را نگرفتم و پشتبانی هم تموم شده چه کاری انجام بدم ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 مهر 1402 13:40

سلام دوست عزیز
منظورتون از تغییرات چه بخش هایی هست؟ اگر کد استایل رو تغییر دادین بله با آپدیت قالب، تغییرات از بین میره. اما اگر منظورتون تنظیمات و تغییرات عکس و ظاهر صفحاتتون هست، خیر تغییرات از بین نمیره. بهتره در پوسته فرزند تغییر کدهای استایل سایت انجام بشه تا با آپدیت از بین نره.
بروزرسانی معمولا برای رفع یک مشکل یا بهینه کردن عملکرد و یا حتی سازگاری با نسخه های جدید PHP هست که انجام اونها معمولا ضروریه.
برای دریافت اپلیکیشن باید اقدام به تمدید پشتیبانی کنید.

آیا مفید بود ؟
banker
banker
16 مهر 1402 08:28

ما هزینه پشتیبانی پرداخت می کنیم که به مشکل برنخوریم یعنی مسائل تخصصی به عهده شماست نه اینکه به ما آموزش یاد بدید که چطوری رفع مشکل کنیم. اگر تخصص داشتیم که هزینه نمی دادیم بابت پشتیبانی.
کار درستی نیست!!!

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
16 مهر 1402 08:53

درود و عرض ادب
دوست عزیز لطفا قوانین پشتیبانی محصول ماده 15 را مطالعه نمایید انجام بروزرسانی جز تعهدات پشتیبان نیست
در صورتی که سوال دیگری دارید می توانید از طریق تیکت با پشتیبان در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم انجام شود
https://www.rtl-theme.com/buyers-rules/

آیا مفید بود ؟
hnh1361
hnh1361
02 مهر 1402 12:39

از طریق آموزش توی سایت آپدیت کردم ، سلیت به هم خورد، دوباره قالب قدیمی رو هم طبق آموزش فعال کردم. بازم به هم ریخت، مجبور شدم از توی هاست ریستور کنم.

لطفا راه حل دقیق بفرمایید.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
03 مهر 1402 10:28

سلام دوست عزیز
لطفا دقیقتر بفرمائید منظورتون از بهم ریختگی چیه؟ احتمال میدم افزونه صفحه سازی دارید که فعال نبوده.

آیا مفید بود ؟
mersadini
mersadini
07 دی 1401 17:28

روی لوکال هاست چطور ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
08 دی 1401 14:02

سلام دوست عزیز
تفاوتی نمیکنه دقیقا مراحل گفته شده رو در لوکال هاست انجام بدید. یعنی در HTDOCS وارد پوشه سایتتون بشید و در پوشه wp-contetnt> theme فایل قالبتون رو جایگزین کنید.

آیا مفید بود ؟
saeed13788
saeed13788
30 آبان 1401 22:56

فرق قالب اصلی با آپدیت قالب چیه؟جفتش همون قالبه دیگه

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
01 آذر 1401 09:19

درود و عرض ادب
دوست عزیز فایل اصلی پکیج کامل محصول شامل فایل های بسته نصبی، قالب، راهنما و .. می باشد در صورتیکه آپدیت فقط حاوی نسخه بروز شده قالب است.

کارشناس پشتیبانی راست چین

آیا مفید بود ؟
Qli.ir
Qli.ir
21 آبان 1401 22:50

سلام خانم کاظمی پور واقعا خیلی بدرد بخور بود ممنون از سایت خوبتون.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
22 آبان 1401 09:05

درود عرض ادب
خوشحالم که براتون مفید بوده دوست گرامی.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
sharlote
sharlote
25 مهر 1401 22:01

سلام
من میخام روی هاست رایگانم ک هبا کنترل پنل vista panel کار میکنه قالب وود مارتی رو ک میدونم منبعش معتبره نصب کنم از ریق نرم افزار file zilla مجبور شدم این قالب رو آپلود کنم ( چون هاستم قابلیت اکسترکت رو نداره و مثه سی پنل یا دایرکت ادمین نیس) بعد از اینک این قالب در نمایش پوسته ها ظاهر میشه و میخام فعالش کنم خطای زیر رو میده

Warning: require_once(/home/vol16_2/netafrooz.net/xznu_32803103/htdocs/wp-content/themes/d-woodmart/inc/modules/header-builder/Backend.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/vol16_2/netafrooz.net/xznu_32803103/htdocs/wp-content/themes/d-woodmart/inc/classes/Theme.php on line 428

Fatal error: require_once(): Failed opening required '/home/vol16_2/netafrooz.net/xznu_32803103/htdocs/wp-content/themes/d-woodmart/inc/modules/header-builder/Backend.php' (include_path='.:/usr/share/pear/') in /home/vol16_2/netafrooz.net/xznu_32803103/htdocs/wp-content/themes/d-woodmart/inc/classes/Theme.php on line 428

ک با ترفندی تونسستم وردپرسم رو بالا بیارم ولی وقتی 2 باره گرینه فعالسازی وودمارت رو میزنم باز خطای بالا تکرار میشه
میشه لطفا بگید من باید دقیقا چکار کنم که بتونم وودمارت ور فعال کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
26 مهر 1401 12:59

سلام دوست عزیز
دامنه تون رو در بخش لایسنس وودمارت خریداری شده وارد کردید؟ اگر نه اموزش کار با مدیریت لایسنس راست چین رو کلیک کنید.
https://www.rtl-theme.com/license-activate-help/در غیر اینصورت یک تیکت برای بخش پشتیبانی> لایسنس ارسال بفرمائید دوستان سریعا براتون بررسی می کنند.

آیا مفید بود ؟
rezahoseini
rezahoseini
03 شهریور 1401 20:31

میشه بفرمایید چطور این بخش رو ساختید؟
s6.uupload.ir/files/screenshot_2022-08_no9u.png
اگر راست چین با کدنویسی اختصاصی اینکارو میکنه، لطفا بگید با چه پلاگینی میشه اینو ساخت؟ برای وبلاگم خیلی بهش نیاز تا بتونم لینک خارجی و داخلی بدیم. هر چی میگردم تو اینترنت چیز بدرد بخوری پیدا نمیکنم.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
05 شهریور 1401 09:02

سلام دوست عزیز
این یک استایل هست که دوستان فنی ایجاد کردن و ما از کلاسهاشون داریم استفاده می کنیم.
افزونه Colorbox And Panels یک از فزونه هایی هست که شاید به کارتون بیاد اما می تونید به طور ساده تر از کادر های رنگی با استایل هایی مشابه کد زیر استفاده کنید. یک کادر با لبه گرد و سایه دار که کد اون در تیکت براتون ارسال شد.
باز هم نمونه المان مورد علاقه تون رو هر جا دیدید، می تونید روی اون راست کلیک کنید اینسپکت بزنید و در بخش استایلها، کدش رو برای خودتون کپی و استفاده کنید.

آیا مفید بود ؟
محمد محب
محمد محب
17 مرداد 1401 15:06

سلام و درود بر شما
بنده قالب آتایار رو با روش بالا بروزرسانی کردم اما چینش محصولات در صفحه اصلی بهم ریخت و مجبور شدم آپدیت رو پاک کنم.
در این مورد میشه لطفا راهنمایی بفرمایین

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
18 مرداد 1401 11:46

سلام دوست عزیز
ایا تغیراتی در پوسته فرزند داشتین؟ یا پوسته فرزند در اپدیت باید فعال بشه؟ یا قالب رو از همون فروشنده قبلی تهیه کردین؟ یا بعد از اپدیت از فعال بودن افزونه صفحه ساز مطمین بشید.
ممکنه به یکی از دلایل بالا بعد از اپدیت چینش بهم ریخته شده. در صورتیکه هیچ کدوم از موارد بالا نبود با فروشنده قالب در ارتباط باشید.

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
18 مرداد 1401 11:47

باید بررسی بشه دلیل این بهم ریختن پیدا بشه

آیا مفید بود ؟
mehdidirak
mehdidirak
02 مرداد 1401 12:00

سلام
ممنونم از تلاش ما
وقتی اپدیت رو اپلود کردیم اگر قالب وودمارت و همینطور child رو پاک کنیم ایرادی پیش میاد ؟
ی سوال کلی ..این که کلا گزینه child همیشه فعال میشه و خود قالب اصلی نباید فعال بشه یا فرق نمیکنه

اگر توضیح بدین ممنون میشم .سپاسگزارم

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
02 مرداد 1401 14:45

سلام
اگر قالبی سفارشی سازی نشده باشه در بخش child بله می تونید هر دو رو پاک کنید و جایگزین کنید. فرقی نمیکنه وودمارت یا هر قالب دیگه ای.
بر اساس فروشنده و طرز کارخودشون، اگر سفارشی سازی و استایل راستچین و فونتها رو روی پوسته فرزند اعمال شده باشه باید chid فعال باشه. در غیر اینصورت این پوسته برای اعمال تغیرات سفارشی از جانب شماست تا در اپدیت های قالب تغیرات از بین نروند.
اجازه بدید با یک مثال توضحی بدم خدمتون و تفاوت قالب فرزند و اصلی رو بگم. تصور کنید در فایل استایل رنگ دکمه ها رو سبز و فونت رو برای سایتتون ایران یکان قرار دادین، اگر قالب رو اپدیت کنید تمام تغیرات می پره اما اگر در پوسته فرزند اینکارو انجام بدید و اون رو فعال کنید، با اپدیت قالب اصلی سفارشی سازی شما نمی پره.

آیا مفید بود ؟
artin_pc
artin_pc
18 خرداد 1401 20:05

سلام من قالبم درست نمایش نمیده باید چیکار کنم؟ و آیکون ها و نوشته ها بدون فونت قالب و بهم ریخته اس

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
19 خرداد 1401 08:50

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
احتمالات زیادی وجود داره باید بررسی بشه.لطفا به پشتیبان قالب پیام بدید.
اما به طور معمول ممکنه قالبتون به طور صحیح نصب نشده باشه یا پوسته فرزند رو باید فعال کنید.

آیا مفید بود ؟
hossein1372
hossein1372
19 فروردین 1401 16:01

سلام الان من متوجه نشدم در هاست cpanel بعد از اکسترکت قالب جدید کار تمام ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
20 فروردین 1401 09:32

سلام دوست عزیز
بله کافیه نسخه آپدیت شده قالب رو در هاست جایگزین نسخه قبلی کنید. برای اطمینان می تونید پوشه حاوی نسخه قبلی قالب رو تغییر نام بدید نسخه جدید رو اسکترکت کنید و در پیشخوان وردپرس> نمایش> پوسته ها ورژن جدید رو فعال کنید. اگر همه چیز بدون بهم ریختگی نمایش داده شد کار تمام است و می تونید نسخه قبلی رو کلا حذف کنید.

آیا مفید بود ؟
mohtashamiman
mohtashamiman
11 فروردین 1401 02:55

کاش بجا این متن یک ویدئو می زاشتین

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
14 فروردین 1401 08:47

سلام دوست عزیز حتما اموزش ویدئویی قرار میگیره

آیا مفید بود ؟
sami62
sami62
12 آذر 1400 16:57

سلام وقت بخیر
آیا در حال حاضر با افزونه بروز رسان راست چین میتونم قالبم رو بروز کنم و این مراحل ذکر شده در بالا رو انجام ندم؟
آیا این افزونه خودش تمام مراحل رو به درستی اجرا میکنه؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
01 دی 1400 08:14

سلام خیر افزونه بروزرسان خودش تمام مراحل بالا رو انجام میده

آیا مفید بود ؟