ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
قالب سالن زیبایی و آرایشگاه
نقد و بررسی

6 قالب سالن زیبایی و آرایشگاه رایگان وردپرس + پیشنهاد ویژه

تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که بتوانید خدمات سالن زیبایی و آرایشگاه خودتان را بصورت حرفه‌ای و بر بستر وب سایت به کاربران خود ارائه بدهید؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی چند مورد از بهترین قالب وردپرس سالن زیبایی رایگان بپردازیم تا بتوانید با کمک آن‌ها یک سایت زیبا و با امکانات موردنیاز راه‌اندازی کنید؛ با ما همراه باشید.

0
17 خرداد 1403
آخرین بروزرسانی: 19 خرداد 1403

از دست دادن مشتری آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به دلیل بی نظمی و فراموشی زمان رزروها می‌تواند یکی از نگران کننده‌ترین اتفاقاتی باشد که برای این سالن‌ها رخ می‌دهد؛ شما می‌توانید با یک وب سایت این مشکل بی نظمی را حل کنید. شما می‌توانید با یک وب سایت مخصوص سالن های زیبایی و آرایشگاهی مدیریت زمان‌های رزرو مشتریان، اطلاع رسانی این زمان‌ها به مشتریان، پرداخت آنلاین، فروش خدمات و حتی محصولات و … دریافت کنید؛ حال تصمیم داریم در این مقاله شمارا با 6 قالب رایگان وردپرسی مخصوص این حوزه کاری آشنا کنیم و در آخر مقاله، یک قالب جذاب، زیبا و کارآمد به شما پیشنهاد داده‌ایم.

ویژگی‌های قالب آماده سالن زیبایی وردپرس

در سایت سالن زیبایی اولین چیزی که مهم است، زیبایی سایت است. در واقع باید بتوانید یک سایت با جلوه بصری زیبا طراحی کنید تا نظر مشتریان شما جلب شود. پس از آن باید امکاناتی را برای ارائه برخی خدمات آنلاین نظیر رزرو وقت ارائه کنید تا در نهایت بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید. چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های قالب آماده سالن زیبایی وردپرس عبارتند از:

  • زیبایی قالب برای جلب نظر کاربران
  • امکان رزرو وقت به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از اسلایدر تمام عرض
  • سازگاری به ووکامرس برای موضوع خرید و فروش
  • پشتیبانی از صفحه‌ساز برای شخصی‌سازی صفحات برای زیبایی بیشتر
  • سازگاری کامل با موبایل و تبلت زیرا بسیاری از شمتریان کاربر موبایل هستند برای راحتی بیشتر کاربر

همچنین باید توجه داشته باشید که از افزونه‌های مختلف هم پشتیبانی کند تا بتوانید امکانات مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. در صورتی که یک قالب وردپرس سالن زیبایی رایگان می‌توانید نمونه‌کارها، خدمات و هر چیزی که نیاز است را به مشتریان خود از طریق سایت ارائه کنید.

بهترین قالب های سالن زیبایی و آرایشگاه رایگان وردپرس

اکنون مهم‌ترین ویژگی‌های یک قالب وردپرس سالن زیبایی را می‌دانید! زمان آن رسیده که چند مورد از بهترین قالب سالن زیبایی وردپرس که بصورت رایگان در دسترس هستند را معرفی کنیم تا ببینید کدام یک از آن‌ها می‌تواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

  • قالب Beauty Studio

اگر به دنبال یک قالب بسیار زیبا هستید تا با کمک آن سایت سالن زیبایی خود را راه‌اندازی کنید، قالب Beauty Studio بهترین گزینه است. با استفاده از این قالب شما می‌توانید یک سایت جذاب داشته باشید و در آن از تصاویر دیدنی استفاده کنید. منوی این قالب در بخش هدر به صورت شفاف و زیبا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با کمک آن می‌توانید کاربران را دعوت به استفاده از خدمات ارزشمند خود در زمینه آرایشگری کنید. این قالب با ووکامرس سازگاری کامل دارد و شما به راحتی می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنید. برای مثال، با کمک ووکامرس امکان ایجاد سیستم رزرو وجود دارد که کاربر از طریق سایت هزینه خدمات را پرداخت کند و تنها برای دریافت خدمات به سالن زیبایی شما مراجعه کند.

معرفی و بررسی قالب Beauty Studio

این قالب کاملاً سعی شده که بهینه طراحی شود! پس می‌توان گفت که شما می‌توانید تا اندازه‌ای خیال خود را از بابت بهینه بودن سایت راحت کنید؛ کاربران در حالی که در خانه نشسته‌اند می‌توانند از طریق موبایل زمان دریافت خدمات را تعیین و رزرو کنند، این راهم بدانید با سرعت بارگذاری بالای آن هم به شما کمک می‌کند تا سایت شما سریع تر برای کاربر لود شود و لازم نباشد کاربر زیاد منتظر بماند و یک سایت کند را تجربه کند.

  • قالب Spa & Salon

این قالب آماده سالن زیبایی وردپرس رایگان برای افرادی مناسب است که به دنبال یک قالب مدرن، زیبا و شیک می‌گردند. قالب Spa & Salon در عین سادگی، امکانات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید یک سایت زیبا و قدرتمند برای سالن زیبایی خود داشته باشید. با کمک این قالب می‌توانید خدمات خود را به همراه تصاویر زیبا و جذاب در صفحه اول سایت نشان دهید. در این صورت کاربر با کلیک بر روی هر بخش می‌تواند وارد صفحه مربوط به آن خدمات شود و اطلاعاتی را در مورد آن کسب کند.

معرفی و بررسی قالب Spa & Salon

طراحی کاربرپسند در کنار امکانات ارزشمندی نظیر امکان ایجاد فرم‌های مختلف برای رزرو آنلاین از مهم‌ترین امکاناتی است که این قالب در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی آن استاندارد و اصولی است و همین مسئله به شما کمک می‌کند تا بتوانید در نتایج سرچ گوگل رتبه‌های بسیار خوبی کسب کنید. همچنین امکان ادغام شبکه‌های اجتماعی با این قالب وجود دارد تا کاربران را دعوت به دنبال کردن خودتان در صفحه‌های اجتماعی کنید.

  • قالب Beauty and Spa

قالب رایگان Beauty and Spa همان قالبی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک سایت مینیمال و جذاب در اختیار داشته باشید. همچنین امکان معرفی ساده و زیبای خدمات در صفحه اول وجود دارد. در بخش هدر این قالب یک اسلایدر تمام عرض در اختیار شما قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید مهم‌ترین خدمات خود را به همراه کال تو اکشن یا همان دعوت به اقدام قرار دهید؛ همچنین امکان شخصی‌سازی تصاویر، لینک‌ها و… وجود دارد که برای آن نیاز به هیچ‌گونه دانش کدنویسی ندارید.

معرفی و بررسی قالب Beauty and Spa

وجود ابزارهای مختلف در این قالب به شما کمک می‌کند تا بتوانید صفحات سایت را به شکلی منحصربه‌فرد و کاربردی طراحی و شخصی‌سازی کنید. امکان نمایش آخرین پست‌های وبلاگ هم به شکلی زیبا وجود دارد و می‌توانید از بازاریابی محتوا هم به بهترین شکل ممکن در سایت خود استفاده کنید.

  • قالب Blossom Spa

یکی از قالب‌های مدرن و رایگان برای سالن زیبایی، قالب Blossom Spa است. این قالب با طراحی بروز برای استفاده در سایت‌های وردپرسی گزینه بسیار مناسبی است و می‌تواند نظر بازدیدکنندگان سایت را جذب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب می‌توان به قابلیت ادغام با شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و… اشاره کرد. همچنین سازگاری بسیار خوبی با انواع مرورگرها دارد و طراحی واکنش‌گرا آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن را در انواع موبایل و تبلت نمایش دهید و کاربران سایت شما بتوانند در گوشی یا تبلت خود نیز تجربه کاربری خوبی داشته باشد.

معرفی و بررسی قالب Blossom Spa

کدنویسی این قالب به صورت استاندارد است و همین مسئله باعث شده تا سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد. همچنین برای سئو گزینه بسیار مناسبی است و می‌توانید رتبه‌های خوبی با توجه به کدنویسی بهینه و استاندارد آن کسب کنید.

  • قالب Belleza

یکی دیگر از قالب‌ها بسیار جذاب و زیبایی که برای سایت‌های سالن زیبایی و گردشگری در اختیار کاربران قرار دارد، قالب Belleza است. این قالب ظاهر بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد و کاربران هنگام ورود به سایت نظرشان جلب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب می‌توان به سازگاری کامل با افزونه‌های معروف وردپرس اشاره کرد. برای مثال شما می‌توانید سیستم رزرواسیون سایت خود را با کمک افزونه ووکامرس راه‌اندازی کنید و هزینه رزرو را از مشتریان به صورت آنلاین دریافت کنید.

معرفی و بررسی قالب Belleza

همچنین این قالب به شما این امکان را می‌دهد که بخش خدمات آن را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید و با قرار دادن یک دعوت به اقدام خوب کاربران را به آن بخش هدایت کنید. این قالب امکان نصب آسان و راحت را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید سایت سالن زیبایی خود را راه‌اندازی کنید.

  • قالب Nikhar Spa Salon

اگر به یک قالب با طراحی ساده و زیبا نیاز دارید که مشتریان بتوانند با انواع موبایل و تبلت به آن دسترسی داشته باشند، قالب رایگان Nikhar Spa Salon یکی از بهترین گزینه‌ها است. این قالب رایگان سالن زیبایی و آرایشگاهی سازگاری بسیار خوبی در انواع دستگاه‌ها نظیر موبایل و تبلت دارد و مشتریان به راحتی می‌توانند با موبایل خود، زمان ارائه خدمات را به صورت آنلاین رزرو کنند. در این قالب اسلایدرها و ابزارک‌های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه داشتن یک سایت زیبا و کاربردی را می‌دهد.

معرفی و بررسی قالب Nikhar Spa Salon

از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب می‌توان به وجود یک اسلایدر تمام عرض و هدر زیبا اشاره کرد که می‌توانید کاربران به راحتی دعوت به صفحات مختلف از سایت خود کنید. بدون دانش کدنویسی می‌توانید بخش‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنید و هر چیزی که نیاز دارید را تغییر دهید.

قالب سالن زیبایی و آرایشگاهی رایگان تمام نیازهای من را رفع می کند؟

قالب های سالن زیبایی یا آرایشگاهی رایگان مزایای خاص خود را دارند که در این مقاله هنگامی که قالب‌های مختلف از این حوزه را معرفی کردیم که به بررسی آن هم پرداختیم؛ اما مسئله‌ای که هست، نمی‌توان کمبود امکانات این قالب هارا نیز نادیده گرفت، و انتظار این را داشت که قالب‌های رایگان سالن های زیبایی و آرایشگاهی بتوانند تمام نیازهای شما را رفع کنند.

اگر شما به دنبال قالبی هستید که بتوانید با استفاده از آن سایتی را طراحی کنید که بتواند نیازهای شمارا برطرف کند ادامۀ مقاله را از دست ندهید.

قالب زیبانو؛ بهترین قالب تجاری سالن زیبایی و آرایشگاه وردپرس

اگر لیست قالب وردپرس سالن زیبایی رایگان نتوانستد نیاز شما را به خوبی رفع کند ، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بهترین قالب تجاری سالن زیبایی وردپرس بروید؛ قالب زیبانو بهترین قالب و پرفروش‌ترین قالب کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه است که با استفاده از آن می‌توانید یک سایت جذاب با امکانات لازم را در اختیار داشته باشید. جالب است بدانید که این قالب طراحی کاملاً ایرانی دارد و با توجه به سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است.

قالب زیبانو بهترین قالب تجاری سالن زیبایی و آرایشگاه وردپرس

از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی کاملاً بومی و ایرانی
  • امنیت بالا
  • ارائه تمام امکانات لازم برای سایت‌های پزشکی، زیبایی و آرایشگاه
  • پشتیبانی از افزونه صفحه‌ساز المنتور
  • پشتیبانی از انواع اسلایدر
  • امکان ایجاد فرم رزرواسیون
  • رعایت اصول واکنش‌گرایی برای نمایش در موبایل و تبلت
  • امکان دسترسی به تنظیمات بخش‌های مختلف برای شخصی‌سازی
  • امکان تعیین رنگ‌بندی بخش‌های مختلف قالب
  • امکان ایجاد مگامنو برای سایت
  • امکان استفاده از حالت تمام‌عرض یا جعبه‌ای
  • طراحی و توسعه بر پایه فریم‌ورک گنتری
  • پنل مدیریت کامل
  • سرعت بسیار بالا
  • امنیت بالا
  • ارائه نقشه سایت کامل و دقیق
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • نصب رایگان

این قالب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی سایت سالن زیبایی و آرایشگری باشد. با کمک بسته نصبی آسان به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را راه‌اندازی کنید و سپس محتوای آن را شخصی‌سازی کرده و یک سایت کامل داشته باشید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب زیبانو، پوسته کلینیک زیبایی Zibanoo
دسته بندی :
قالب سالن و کلینیک زیبایی
535
فروش
84%
رضایت

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم به برسی کامل بهترین قالب‌های رایگان سالن زیبایی و آرایشگری بپردازیم و پیشنهادی به شما بدهیم تا بتوانید یک سایت خوب برای سالن زیبایی و آرایشگاهی خود طراحی کنید؛ با این حال ممکن است که باز هم قالب مطلوب خودتان را در میان این قالب‌ها نبینید، در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم طراحی سایت شخصی خودتان به وسیلۀ المنتور رو شروع کنید، برای شروع سری به صفحۀ بهترین قالب های رایگان المنتور بزنید؛ همچنین ما برای شما یک تخفیف جذاب برای قالب‌های زیبایی و آرایشگاهی در نظر گرفته‌ایم که شما بتوانید با بهایی بهینه‌تر قالب مدنظر خود را خریداری کنید و اقدام به طراحی سایت خود کنید.

تخفیف ویژه قالب‌های سالن زیبایی تا سقف 200 هزار تومان

MAG30BeaTheme 

محمد صدرا مصدق
محمد صدرا مصدق
من صدرام. شاگرد سئو، حدود 2 ساله که در زمینۀ سئو فعالیت می‌کنم و لقب شاگرد سئو رو برای خودم انتخاب کردم؛ چون باور دارم به این مسئله که در سئو همیشه باید یادگرفت و سقفی برای یادگیری وجود نداره.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.