ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
قالب وکالت رایگان
نقد و بررسی

معرفی 6 قالب وکالت رایگان + 3 پیشنهاد جذاب

با طراحی یک سایت وکالت، مخاطبین شما می‌توانند نوبت‌های مشاوره خود را آنلاین رزرو کرده و پاسخ سوالاتشان را دریافت کنند. به علاوه شناخت شما به برندسازی‌تان کمک می‌کند. در این مقاله 6 تا از بهترین قالب‌های وکالت رایگان را به همراه ویژگی‌هایشان معرفی کرده‌ایم تا بتوانید یک سایت وکالت با امکانات حرفه‌ای طراحی کنید.

0
20 خرداد 1403
آخرین بروزرسانی: 22 خرداد 1403

اهمیت برندسازی شخصی برای وکلا، بر افرادی که با این حوزه سر و کار داشته‌اند پوشیده نیست؛ وکلا اگر بتوانند یک برند شخصی خوب از خود داشته باشند می‌توانند پرونده‌های حقوقی بیشتری را به عهده بگیرند، حال چطور می‌توان این فرآیند را سریعتر کرد در حالی که تبلیغات برای این افراد ممنوع اعلام شده؟ ما برای این مسئله یک راه حل داریم، پیشنهاد ما طراحی و ساخت یک وب سایت وکالت جهت برندسازی شخصی است؛ اگر به دنبال بهترین قالب های وکالت هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی یک قالب وکالت رایگان وردپرسی چیست؟

ویژگی‌های مختلفی برای انتخاب یک قالب وکالت رایگان وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. طراحی حرفه‌ای و شیک: اول از همه باید به این نکته توجه داشته باشید که همواره نباید هزینه را در اولویت قرار داد. اگر برای کار خود ارزش قائل باشید متوجه خواهید بود که ممکن است بسیاری از قالب‌های رایگان از طراحی‌های شیک و حرفه‌ای برخوردار نباشند و بسیاری دیگر بلعکس. یک قالب وکالت رایگان باید دارای طراحی حرفه‌ای و جذاب باشد که باعث ایجاد تاثیر چشمگیر و مثبت بر بازدیدکنندگان شود.
  2. قابلیت سفارشی‌سازی: ویژگی بسیار مهم دیگری که یک قالب وکالت باید دارا باشد، قابلیت سفارشی‌سازی است که به وکلای حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا وب سایت خود را به شیوه‌ای منحصر به فرد و به‌راحتی ویرایش کنند. این ویرایش می‌تواند شامل افزودن یک قسمت به سایت یا کاستن بخشی دیگر از سایت باشد.
  3. سازگاری با دستگاه‌های مختلف: امروزه واکنشگرا بودن سایت و سازگاری آن با دستگاه‌های مختلف نکته بسیار حائز اهمیتی است. یک قالب وکالت رایگان باید به‌طور کامل و کارآمد با دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه سازگار باشد تا تجربه کاربری بهینه را برای تمامی کاربران فراهم کند تا از نظر سئو هم رشد و عملکرد خوبی داشته باشد.
  4. امکانات حقوقی و وکالتی: این ویژگی شامل امکانات خاصی مانند نمایش خدمات حقوقی، اطلاعات وکلا، فرم‌های تماس و سایر ابزارهای مرتبط با وکالت است که به وکلا کمک می‌کند تا خدمات خود را به‌صورت کامل و شفاف ارائه دهند.

بهترین قالب های وکالت رایگان برای وردپرس

پس از اینکه از ویژگی‌های یک قالب رایگان وکالت آگاه شدید باید بدانید که اساساً چه قالب‌هایی برای طراحی یک سایت وکالت مناسب هستند. در اینجا به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • قالب Lawyer Zone

این قالب به طور اختصاصی و حرفه‌ای برای وب سایت‌های حقوقی طراحی شده است که به وکلا امکان ایجاد وب سایت حقوقی شیک و منحصر به فرد را می‌دهد. از امکانات این قالب می توان به نمایش خدمات حقوقی، معرفی وکلا و ارتباط با مشتریان اشاره کرد. همچنین سازگاری با پلاگین ووکامرس و صفحه ساز و همچنین پشتیبانی از اسلایدر نامحدود از ویژگی‌های دیگر این قالب است. Layer Zone با بیش از 1000 نصب، به صورت رایگان از مخزن وردپرس در دسترس بوده و از استانداردهای کدنویسی و سئو مناسبی برخوردار است.

معرفی و بررسی قالب Lawyer Zone

  • قالب LawyeriaX

قالب وردپرس LawyeriaX، توسط شرکت Themeisle ارائه شده و برای وکلا، وب‌سایت‌های حقوقی و هر تجارت یا آژانس دیگری، یک گزینه مناسب به شمار می رود. با ظاهری حرفه‌ای و ساده، این قالب دارای ویژگی‌هایی از جمله اسلایدر زیبا به صورت تمام عرض، ساختار محتوای ساده، رابط کاربری آسان، بخش وبلاگ، ویجت‌های سفارشی، پاورقی ویجت شده، سفارشی‌ساز زنده، لینک‌های اجتماعی، نوار قابل تنظیم، لوگوی سفارشی، نمایش صفحه اول و کدهای سئو بهینه است. همچنین، این قالب امکانات سفارشی‌سازی فراوانی ارائه می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید آن را به دلخواه خود تغییر دهید. نسخه حرفه‌ای این قالب، امکانات سفارشی‌سازی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

معرفی و بررسی قالب LawyeriaX

  • قالب Law Firm Lite

قالب وردپرس Law Firm Lite یکی از قالب‌های وردپرس در مخزن وردپرس است که با بیش از 700 نصب فعال می تواند میزبان شرکت‌های حقوقی و کسب و کارهای مرتبط با قانون یا حوزه‌هایی که در آن‌ها بخش حقوقی دخیل است، باشد. این قالب حرفه‌ای و چندمنظوره‌ای با امکاناتی چون ویژگی‌های کلاسیک مانند Bootstrap، دکمه تماس، واکنش‌پذیری، کد تمیز، کدهای بهینه‌سازی شده می تواند برای انواع دفاتر حقوقی، مشاوران حقوقی، حقوق مدنی، مربی، وکلا، دادگاه‌ها، آژانس‌ها، مراکز مالی، مشاور و… مناسب باشد. این یک قالب پیشرفته با گزینه‌های شخصی‌سازی بهتری است که آن را نسبت به بعضی رقبای خود متمایز می کند.

معرفی و بررسی قالب Law Firm Lite

  • قالب Astra

این قالب به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین قالب‌های وردپرس شناخته شده که امکان ایجاد وبسایت‌های حقوقی شیک و مدرن را به وکلا می‌دهد. Astra دارای یک بسته امکانات گسترده از جمله ابزارهای سفارشی‌سازی، نمونه‌های طراحی حرفه‌ای و افزونه‌های سازگار است. یکی از مهم ترین افزونه‌های سازگار با قالب آسترا المنتور است که به شکل کامل می توانید با استفاده از این پلاگین وب سایت خود را صفر تا صد طراحی کنید. لازم به ذکر است که این قالب از استانداردهای برتر کدنویسی و سئو بهره می‌برد و به وکلا اجازه می‌دهد تا وب سایت حقوقی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

معرفی و بررسی قالب آسترا

  • قالب Advocate

یک قالب وردپرسی که برای وکلا، دفاتر حقوقی و وب‌سایت‌های مرتبط با صنعت حقوق طراحی شده است. طراحی زیبا و امکانات گسترده‌ی این قالب باعث می‌شود تا وب‌سایت شما نسبت به سایر رقبا متمایز باشد. ازامکانات ویژه آن می توان به نویگیشن چسبان، منوی دراپ داون و… اشاره کرد.

معرفی و بررسی قالب Advocate

  • قالب Justice

قالب Justice یک قالب رایگان در مخزن وردپرس است که با بیش از 100 نصب به عنوان یکی از قالب‌های وکلا، دفاتر حقوقی، مشاوران حقوقی و وکلای دادگستری به حساب می آید. طرح بندی مدرن و جذاب سایت سبب ایجاد حس اعتماد درون کاربران سایت شما می شود. این پوسته با افزونه‌هایی مانند ووکامرس، فرم ساز 7 و جت پک کاملا سازگار است.

معرفی و بررسی قالب Justice

قالب های وکالت رایگان تا چه میزان نیاز من را برطرف می‌کنند؟

قالب‌های وکالت رایگان بسیار مزایای فراوانی دارند که در این مقاله به بررسی بهترین قالب‌های رایگان وکالت پرداختیم و مزایای این قالب‌هارا برای شما شرح داده‌ایم؛ مسئلۀ مهمی که وجود دارد این است که این قالب‌ها با وجود مزایای فراوانی که دارند اما دسترسی‌ها و امکانات کمی نیز دارند و نمی‌توان تمامی نیازهای خود را از این قالب‌ها طلب کنیم تا آن‌هارا برطرف کنند؛ برای این مسئله اگر خواهان قالب‌هایی هستند که امکانات و دسترسی‌های بسیاری داشته باشند و همچنین بتوانند نیازهای شمارا برطرف کنند، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی چند قالب وکالت پرفروش راست چین

  • قالب Libero (لیبرو)

قالبی مناسب برای انواع شرکت‌های حقوقی و وکلا بوده که با استفاده از پلاگین صفحه ساز ویژوال کامپوزر امکان مدیریت و سفارشی سازی آن برای کاربران فراهم است. در قالب لیبرو از اسلایدر روولوشن برای زیباسازی و طراحی اسلایدر استفاده شده است. این قالب دارای 6 دموی جذاب است که هر شخصی را برای خرید وسوسه می کند. هماهنگی با پلاگین‌های فرم تماس 7 و ووکامرس، سازگاری با مرورگرهای محبوب، ریسپانسیو بودن و… از جمله ویژگی‌هایی است که می‌تواند به عنوان نکات مثبت این قالب عنوان شود.

معرفی و بررسی قالب Libero (لیبرو)

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وکالت و حقوقی لیبرو، Libero
دسته بندی : قالب وکالت
297
فروش
80%
رضایت
  • قالب Digital Law (قانون دیجیتال)

یکی دیگر از قالب‌هایی که می شود به عنوان قالبی مناسب برای وب سایت‌های حقوقی و وکالت نام برد Digital Law است. این تم به صورت کاملا راست چین بوده و با واکنشگرایی خوبی که دارد در تمامی نمایشگرها به خوبی نمایش داده می شود. کاربران می توانند به منظور مدیریت ویجت‌های این قالب و ایجاد تغییرات سفارشی، از پلاگین ویژوال کامپوزر استفاده کنند. پشتیبانی از افزونه wpml هم برای افرادی که قصد طراحی یک وب سایت به صورت چند زبانه را دارند هم به عنوان یک نکته مثبت ارزیابی می شود. هدرهای متنوع، تم رنگی گوناگون، بسته نصبی آسان، هماهنگی با ووکامرس و فرم تماس 7 همه و همه از ویژگی‌های مثبت دیگر این قالب محبوب به شمار می روند. وجود چایلد تم که برای هر وب سایتی لازم و اساسی است نیز شاید کمی این قالب را نسبت به هم رده‌های خود مجزا کرده باشد.

معرفی و بررسی قالب Digital Law (قانون دیجیتال)

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وکالت و حقوقی Digital Law
دسته بندی : قالب وکالت
169
فروش
76%
رضایت
  • Xtra (اکسترا)

به جرئت می‌توان گفت اکسترا یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین قالب‌های چند منظوره دنیاست! نزدیک به 25000 فروش در سایت راست چین کاملا بیانگر محبوبیت و معروفیت این قالب است. دمو حقوقی قالب اکسترا به طور خاص برای وکلا، حقوق دانان و موسسات حقوقی طراحی شده است و با ارائه چیدمانی مدرن و حرفه ای، به شما کمک می کند تا به بهترین نحو در فضای آنلاین حضور پیدا کنید.

این دمو شامل بخش‌های مختلفی مانند:

صفحه اصلی: با معرفی خدمات، زمینه‌های فعالیت و تیم وکلای شما
بخش معرفی وکیل: جهت معرفی وکلای موسسه به همراه اطلاعات تماس و زمینه‌های تخصص
بخش خدمات: معرفی و تشریح جزئیات خدمات حقوقی ارائه شده توسط موسسه
بخش وبلاگ: برای به اشتراک گذاشتن مقالات و مطالب حقوقی مرتبط با موضوعات مختلف
بخش تماس با ما: جهت ایجاد پل ارتباطی با مشتریان و ارائه اطلاعات تماس
علاوه بر این، دمو حقوقی قالب اکسترا امکانات دیگری مانند فرم تماس، بخش گالری تصاویر، بخش سوالات متداول و صفحات فرود را نیز ارائه می دهد که می توانید با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید.

اگر به دنبال راه حلی برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای موسسه حقوقی خود هستید، دمو حقوقی قالب اکسترا گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود.

معرفی و بررسی قالب Xtra (اکسترا)

محصول پیشنهادی
بنر
قالب اکسترا، قالب Xtra پرفروش ترین قالب ایران
دسته بندی : قالب چند منظوره
24801
فروش
90%
رضایت

جمع بندی

در این مقاله، به معرفی چندین قالب وردپرس رایگان مناسب برای سایت‌های وکالت پرداختیم. این قالب‌ها همگی دارای طراحی مدرن و امکانات گسترده‌ای هستند که مناسب برای وکلا، دفاتر حقوقی، وب‌سایت‌های حقوقی و صنایع مرتبط با حقوق می‌باشند. هر کدام از این قالب‌ها ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی دارند که برآورده کردن نیازهای وب‌سایت حقوقی شما را تضمین می‌کنند. از آنجایی که این قالب‌ها رایگان هستند، استفاده از آن‌ها برای ایجاد یک وب‌سایت وکالت اقتصادی و کارآمد، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. البته انتخاب مناسب ترین آن بستگی به سلایق شما خواهد داشت.

 

30% تخفیف ویژه قالب‌های وکالت
تا سقف 200 هزار تومان

Mag30LawTheme 

محمد صدرا مصدق
محمد صدرا مصدق
من صدرام. شاگرد سئو، حدود 2 ساله که در زمینۀ سئو فعالیت می‌کنم و لقب شاگرد سئو رو برای خودم انتخاب کردم؛ چون باور دارم به این مسئله که در سئو همیشه باید یادگرفت و سقفی برای یادگیری وجود نداره.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
بازیابی رمز دوم تلگرام در کمتر از 1 دقیقه!
رمز دوم تلگرام یک روش برای افزایش امنیت حساب کاربری تان است تا از ورود افرادی که به هر طریقی قصد ورود به حسابتان را دارند جلوگیری کنید به این ترتیب حتی اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد نمی تواند وارد حساب شما شود و باید رمز دومی که برای تگرام قرار دادید را داشته باشند.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.