ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

اولین جشنواره محصولات ایرانی راست چین

سلام عیدتون مبارک… از این عید تا اون عید، ایامتون شیرین و دل پذیر باشه. همونطور که از عنوان خبردار شدین، یه جشنواره جالب داریم. به مناسبت عید قربان تا عید غدیر ، میخوایم یه عیدی حسابی به همه بدیم…. یه تخفیف شیرین با طعم عید.

0
01 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

اولین جشنواره محصولات ایرانی راست چین

محصولات منتخب راست چین تو این جشنواره با تخفیف 50 درصد به شما عرضه میشه.

کمپین عید تا عید

ما ایرانی ها تو گشت و گذار تو سایت ها سلیقه خاصی داریم. که شاید فقط خودمون ازش سردربیاریم. یه نمونه خیلی ساده، مقایسه قالب های ایرانی و قالب های فارسی سازی شده تو زمینه فروشگاهی هست.

بنابراین بسیاری از طراحان خوش ذوق و سلیقه، و البته حرفه ای، شروع به طراحی و ساخت قالب هایی با سلیقه ایرانی در زمینه های مختلف کردن. کیفیت بسیار بالا و البته ظاهر شکیل این طرح های آماده، واقعا جذابه. اگر میخواین نگاهی به محصولات ایرانی راست چین داشته باشین، پیشنهاد میکنم این بخش رو از دست ندین.

البته تو محصولات ایرانی یه نکته هست که شاید خرید و دانلود رو برای بعضی اشخاص، دشوار کنه و اینکه قیمت این محصولات، نسبت به نمونه های فارسی شده کمی بالاتر هست. و این مساله بخاطر کیفیت بالا، پشتیبانی بسیار دقیق (بخاطر کدنویسی صفر تا صد محصول)، و آپدیت های منظم هست. به همین دلیل، به دنبال فرصتی بودیم تا همه کاربران خوب و خوش سلیقه راست چین بتونن از این محصولات بهره مند بشن.

حالا با اولین جشنواره محصولات ایرانی راست چین در خدمتتون هستیم. امیدواریم با تخفیف فوق العاده 50 درصد، هر آنچه مد نظرتون باشه تهیه کنید و سایت های جذاب، باب سلیقه مشتریان ایرانی بسازید.

نکته مهم زمان هست که قابل تمدید نخواهد بود. از 31 مرداد تا 8 شهریور ماه 1397، با جشنواره عید تا عید در خدمت شما هستیم. پس فرصت رو از دست ندید.

با کلیک روی عکس، می تونید کلیه محصولاتی که در این کمپین حضور دارن، مشاهده و از بین آنها، انتخاب کنید.

اولین جشنواره محصولات ایرانی راست چین

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.