ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس

در وردپرس امکان گرفتن خروجی از اطلاعات کاربران با ابزار های پیش فرض وردپرس وجود ندارد. بنابرین نیاز به افزونه هایی برای برون ریزی اطلاعات کاربران وردپرس دارید در این مقاله با 4 پلاگین رایگان برای اکسپورت اطلاعات کاربران در وردپرس آشنا می شوید.

0
04 مرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 25 فروردین 1403

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس کاربرد های مختلفی دارد می توانید برای انتقال اطلاعات یک سایت وردپرسی به یک سایت دیگر از این خروجی استفاده کنید یا با اکسپورت اطلاعات در فرمت های مختلف مانند CSV یا اکسل برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ با هدف بازاریابی استفاده کنید.

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس

دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید از کاربران سایت وردپرس خروجی بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است تصمیم بگیرید دو سایت خود را که اخیراً خریداری یا ایجاد کرده اید ادغام کنید. شاید قصد دارید تا یک پایگاه داده آفلاین وردپرس داشته باشید. در این صورت اگر مشکلات امنیتی در داده های آنلاین کاربران سایت شما ایجاد شود، پایگاه داده آفلاین شما می تواند به عنوان یک نسخه پشتیبان عمل کند. یا شاید فقط با هدف بازاریابی به اطلاعات کاربران سایت خود نیاز دارید.

ابزار برون ریزی پیش فرض وردپرس، برون ریزی حساب کاربری را شامل نمی شود و برای اینکار به افزونه های وردپرس نیاز داریم. در بین افزونه وردپرس کاربردی، افزونه های زیادی برای برون ریزی و درون ریزی اطلاعات وجود دارد. برای نمونه می توان افزونه Advanced Export Produts، افزونه woo import export، افزونه WP All Export و افزونه Gravity Forms Pdf & Excel را نام برد. با استفاده از این افزونه ها بسادگی و با بالاترین دقت در سریع‌ ترین زمان ممکن جزئی‌ ترین عناصر را در فرمت‌‌های محتلف درون‌ریزی و برون ریزی کنید.

ما در این مقاله از افزونه های مخزن وردپرس برای برون ریزی اطلاعات کاربران وردپرس استفاده می کنیم.

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس

✓ اطلاعات اکسپورت شده به صورت فایل های CSV یا اکسل نمایش داده می شوند. فایل های CSV یک فایل متنی ساده است و هر قسمت داده کاربر با کاما از هم جدا می شود. فایل های CSV را می توان در هر نرم افزار صفحه گسترده مانند Google Sheets ،Microsoft Excel و غیره باز کرد.

افزونه های خروج اطلاعات کاربران در وردپرس

چهار مورد از پرطرفدارترین پلاگین های وردپرس برای خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس موارد زیر هستند:

 

Export any WordPress data to XML/CSV

با استفاده از WP All Export در سه مرحله و با drag & drop کردن، می توانید برون ریزی را انجام دهید. در ابتدا شما انتخاب می کنید که قصد برون ریزی چه نوع محتوایی را دارید؟ اطلاعات کاربران یا پست های موجود در وبسایت. برای اکسپورت کاربران وردپرس به WP All Export ›New Export بروید و کاربران را انتخاب کنید. سپس برای تنظیم فایل CSV / XML خود، اطلاعات کاربرانی که به طور خودکار شناسایی می شوند را درگ کنید. داده های کاربر در چهار دسته مختلف Standard ،Address ،Custom Fields و Other قرار دارد.

 

WP All Export

choosearea

اکسپورت داده ها برای ویرایش، انتقال محتوا از وردپرس به سایت دیگر، ایجاد فیدهای ووکامرس، ایجاد لیست های فیلتر شده از سفارشات ووکامرس، اکسپورت آدرس های ایمیل مشتریان جدید، ایجاد و انتشار فیدهای RSS سفارشی وردپرس و… بکار برده می شوند. پس از انتخاب فیلد های مورد نظر اطلاعات کاربران، در نهایت پنجره زیر برای گرفتن خروجی اطلاعات کاربران به شما نمایش داده خواهد شد.

WP All Export

Import and export users and customers

Import and export users and customers

پس از فعال سازی افزونه در سایت خود در داشبورد وردپرس، به بخش Tools » Import and export users and customers و سربرگ Export بروید.

 Import and export users and customers

اکنون، نقش کاربران مورد نظر برای برون ریزی را انتخاب کنید. معیار انتخاب کاربران می تواند بر اساس فیلتر های نقش کاربر، تاریخ عضویت و … باشد. من به شما پیشنهاد می کنم که بقیه تنظیمات را به حالت پیش فرض بگذارید. با این حال، برای آخرین بار تنظیمات را مرور کرده و بر روی دکمه Export Users که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید. فایل CSV ایجاد می شود و شما می توانید آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

Export Users Data CSV

Export Users Data CSV

 

این پلاگین به شما امکان برورن ریزی شناسه کاربر، نام کاربری، نام کوچک، نام خانوادگی، شناسه ایمیل، نام مستعار و تاریخ ثبت نام را به صورت فایل CSV می دهد. پس از نصب افزونه به پیشخوان وردپرس خود وارد شوید و گزینه Export Users Data CSV را انتخاب کنید. با فیلتر کاربران مورد نظر اکسپورت را انجام دهید.

Export Users Data CSV

تصویر زیر نمونه خروجی اکسل اطلاعات کاربر با فیلدهای iD، username، firstname و … نمایش داده شده است.

Export Users Data CSV

Import Export WordPress Users and WooCommerce Customers

Import Export WordPress Users and WooCommerce Customers

 

برای اکسپورت کاربران با افزونه Import Export WordPress Users، ابتدا افزونه را فعال کنید. سپس به قسمت Users> User Import Export بروید. با این کار صفحه User/Customer Export ظاهر می شود.

  • روی قسمت User Roles کلیک کنید و نقش کاربرانی را که می خواهید خارج کنید را انتخاب کنید.
  • در پایین سربرگ، تیک هر فیلدی را که نمی خواهید اکسپورت کنید را بردارید.
  • روی دکمه Export Users کلیک کنید و در نهایت افزونه یک فایل CSV برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد.

 

User Import Export

اطلاعاتی مانند خرید و فروش ها، اطلاعات کاربران، نظرات، محصولات و …  برای مدیران یک وبسایت بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله از چهار افزونه پرطرفدار برای خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس در مخزن وردپرس استفاده کردیم. آیا شما تجربه استفاده از این افزونه ها را دارید؟ سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه WP All Export Pro، افزونه برون‌ ریزی حرفه‌ای
دسته بندی : افزونه کاربردی
324
فروش
80%
رضایت
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.