ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

حراج دوازدهمین سال تولد Envato

Envato یک وب سایت بزرگ در حوزه محصولات دیجیتال طراحی وب است. که به طراحان اجازه می دهد محصولات خود را به فروش برسانند . انویتو با شعار کمک به مردم برای یادگیری و در آمدزایی آنلاین، به انگلیسی helping people learn and earn online ایجاد شد.

0
07 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

حالا Envato این هفته، دوازدهمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. در این هفت روز، تخفیف های شگفت انگیز را در مورد بیش از 100 محصول، عرضه کرده است. انواتو در این حراج، 40 درصد تخفیف روی پر فروش ترین قالب وردپرس، پلاگین های وردپرس، گرافیک، آیتم های صوتی و تصویری گذاشته است.

از این لینک می توانید جزئیات محصولاتی که 40 درصد تخفیف دارند را مشاهده کنید:


حراج بزرگ دوازدهمین سالگرد Envato 

اگر قصد خرید محصول به منظور فارسی سازی از ThemeForest،  CodeCanyon، GraphicsRiver، VideoHive و AudioJungle را دارید، این بهترین فرصد برای شماست. توجه داشته باشید این کمپین تنها تا دوشنبه 3 سپتامپر، یعنی تا 12 شهریور ماه برقرار است. پس این فرصت را از دست ندهید.

Envato

خب ببینیم در این حراج چه محصولاتی قرار داده شده اند:

 

اگر اطلاعات بیشتری در مورد این حراج می خواهید این ویدئو را در یوتیوب را ببینید. از این فرصت استثنایی برای افزایش محصولات خود استفاده کنید. منتظر محصولات خوب و با کیفیت شما هستیم.

Envato

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.