ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش سئو

یک آپدیت جدید برای نتایج موبایل گوگل

گوگل آپدیت جدیدی به نام Swipe to visit ، در بخش جستجوی تصاویر موبایل ایجاد کرده. کاربران به کمک این قابلیت راحت تر و می توانند به دیتایی که جستجو می کنند، دسترسی داشته باشند. به این صورت ترافیک بیشتری به سایت مورد نظر ارسال می شود. البته آن سایت باید پیش نیازهایی هم داشته باشد. برای آموزش بهره مندی از این آپدیت جدید با ما همراه باشید.

0
06 مرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

Swipe to visit

آپدیت جدید روی بخش تصاویر گوگل، یعنی قابلیت Swipe to visit ، بازدید از سایتی که عکس مربوط به آن است را برای کاربران آسان تر کرده. این قابلیت برای جستجوگران می تواند مفید باشد. از طرف دیگر به صورت بالقوه، ترافیک بیشتری به آن سایت ارسال می شود. با این حال یک مسأله وجود دارد. برای اینکه صفحات از این بروزرسانی بهره مند شوند، باید در AMP HTML کدگذاری شوند. به همین دلیل این ویژگی کاملاً متکی به AMP برای بارگذاری پیش نمایش فوری یک صفحه وب است.

این ویژگی Swipe to visit نامیده می شود و پیش نمایش آن اوایل سال جاری در Google I/O نمایش داده شد.

وقتی یک عکس در در نتایج جستجو موبایل تصاویر گوگل، انتخاب می کنید؛ با کلیک بر روی هر عکسی، یک پیش نمایش از سایت منبع عکس در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود. کاربران می توانند روی هدر صفحه وب کلیک کنند تا سریعاً وارد سایت منبع شوند و عکس را بطور کامل بارگذاری کنند. وقتی کاربران در حال مشاهده صفحه وب هستند، می توانند براحتی با پایین کشیدن صفحه سایت منبع، به صفحه جستجوی تصاویر بازگردند.

به خاطر راحتی کاری که برای کاربر فراهم می کند، Swipe to visit ، قابلیت فوق العاده ای برای جذب کاربران فراهم می کند. چون در کم ترین زمان تصویر و محتوا را در اختیار او قرار می دهد.

Swipe to visit

چگونگی بهره مندی از قابلیت swipe در نتایج موبایل گوگل

گوگل روش کار را اینطور توضیح می دهد:

“صفحاتی که از amp استفاده می کنند به از قابلیت Swipe to visit می توانند بهره مند شوند. به این صورت که پیش نمایش سایت در پایین صفحه عکس می آید و کاربر سریعا می تواند وارد سایت شود. با قابلیت Swipe کردن، بازدید از سایت ها برای کاربران با سرعت و راحتی بیشتری انجام می شود و سایت منبع تصویر هم از ترافیک بیشتری برخوردار می گردد”.

اگر سایت شما در حال حاضر از AMP پشتیبانی می کند، می توانید از قابلیت Swipe to Visit بهره مند باشید. در هفته های آینده اطلاعات ترافیکی از AMP Google Image در Search Console قابل دسترس خواهد بود.

اگر از وردپرس برای ساخت سایتتان استفاده می کنید، برای همراه شدن با آپدیت های گوگل پیشنهاد می کنیم از افزونه WP AMP استفاده کنید. این پلاگین با تنظیمات کاملا فارسی در بهینه سازی سرعت سایت شما در موبایل بسیار مؤثر است.

افزونه WP AMP

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش رایگان سئو وردپرس
در این مقاله با آموزش وردپرس رایگان مواردی مانند تنظیمات پیشخوان وردپرس، نصب افزونه‌های وردپرس، سئو داخلی، خارجی و تکنیکال را آموزش می‌دهیم تا با هزینه کم و انجام تمام اقدامات برای سئو سایت به رتبه های برتر نتایج گوگل دست پیدا کنید.
بنر
چک لیست سئو وردپرس؛ نکات عملی برای رسیدن به رتبه 1
برای رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل باید یک سایت بهینه برای موتورهای جستجو داشته باشید. در این مقاله چک لیست سئو 2023 برای سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال را آماده کرده ایم، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
بنر
آموزش ساخت رایگان اکانت ماز پرو Moz Pro
به کمک اکانت MOZ Pro می توانید از آخرین تغییرات قوانین و نکات سئو خبر دار شوید، کمپین های کنترل استراتژی سئو تعیین کنید، عملکرد رقبای خود را رصد کنید، نقاط ضعف و قدرت خود را بیشتر بشناسید و جایگاه بهتری در موتور جستجو بدست آورید. در ادامه با آموزش ساخت اکانت Moz Pro با ما همراه باشید.
بنر
رفع مشکل کندی پیشخوان وردپرس در هاست های ایرانی
عوامل زیادی باعث کندی سرعت پیشخوان وردپرس می شوند که باید آنها را بررسی و رفع کنید. یکی از مشکلاتی که اخیرا باعث کاهش سرعت لود شده استفاده از هاست های ایرانی است. اگر شما هم از هاست ایرانی استفاده می کنید این مقاله را از دست ندهید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.