ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

آموزش ساخت تصاویر 360 درجه برای محصولات

اگر قصد دارید نمایش کامل تری از محصولات را داشته باشید می توانید از نمایش 360 درجه تصاویر استفاده کنید. مراحل ساخت تصاویر 3 بعدی را در ادامه ببینید.

3
08 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

افزودن تصاویر 3 بعدی علاوه بر ایجاد جذابیت به کاربران کمک می کند درک بهتری از محصول داشته باشند و به افزایش فروش شما کمک می کند برای ساخت تصاویر 360 درجه برای محصولات افزونه های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله ساخت گالری تصاویر سه بعدی با WooCommerce 360º Image را آموزش می دهیم.

چرا باید تصاویر سه بعدی ایجاد کنیم ؟

به کارگیری تصاویر با قابلیت گردش 360 درجه با این که فواید بسیار زیادی دارد هنوز مرسوم نیست، در ایران برخی از فروشگاه هایی اینترنتی مانند دیجی کالا چنین رویه ای در پیش گرفته اند. اگر سایت فروشگاهی دارید با تصاویر 360 درجه می توانید از فواید زیر بهره مند شوید:

نمایش جزئیات محصول: این امکان را به کاربران می دهید تا محصول را چرخانده و  آن را از زاویه های مختلف بررسی کنند و جزئیات بیشتری از محصول را به دست آوردند.

تجربه کاربری: با درک بهتر محصول کاربران تصویر بهتری از محصول خواهند داشت و تجربه کاربری بهتری برای کاربر دارد.

افزایش خرید: هر چه کاربر جزئیات بیشتری از یک محصول بدانند، با نگرانی کمتر محصول را خریداری می کنند، با ایجاد تصاویر سه‌ بعدی محصول مشتریان دید بهتری نسبت به محصول دارند و اطمینان پیدا می‌کنند که قبل از خرید از تمام ویژگی‌های آن اطلاع دارند.

نحوه افزودن تصاویر 360 درجه برای محصولات

وردپرس با افزونه های مختلفی که دارد یک راه حل برای تمام نیازهای سایت شما دارد برای اضافه کردن تصاویر 360 درجه به سایت هم افزونه های مختلفی وجود دارد که ما از افزونه WooCommerce 360º Image استفاده می کنیم در ویدئو مراحل استفاده از این افزونه را آموزش دادیم در ادامه با امکانات افزونه بیشتر آشنا می شوید و نحوه اضافه کردن تصاویر 360 درجه در ووکامرس را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

– معرفی افزونه 360 درجه ووکامرس

افزونه ی 360 درجه ووکامرس یک افزونه ی دیگر برای ایجاد تصاویر 360 درجه برای محصولات سایت یا برای استفاده در سایت های گردشگری است . این افزونه امکان چرخش تصویر و نمایش از زوایای مختلف را فراهم می کند همچنین دارای امکان فشرده سازی تصاویر، دارای کدکوتاه و کاملا ریسپانسیو است و به سادگی قابل استفاده است. شما هم این افزونه را از سایت راست چین دانلود کنید تا یک گالری 3 بعدی با هم بسازیم:

دانلود افزونه 360 درجه ووکامرس

 

– نحوه افزودن گالری 360 درجه در وردپرس

ابتدا افزونه را دانلود و سپس در پیشخوان وردپرس سایت از قسمت افزونه ها نصب و فعال کنید.

وارد بخش محصولات سایت شوید و محصولی را که قصد دارید برای آن گالری 3 بعدی ایجاد کنید را انتخاب کنید.

انتخاب تصویر برای ایجاد گالری 360 درجه

با نصب افزونه دو باکس به محصولات اضافه می شود از نوار سمت چپ باید تیک تصویر را با 360 تصویر جایگزین کنید را فعال کنید و وارد بخش گالری نمایش محصول شوید و عکس های مورد نظر را از قسمت گالری تصاویر انتخاب کنید.

 انتخاب تصاویر 360 درجه در ساخت تصویر 360 درجه برای محصولات

پس از اضافه کردن عکس های مورد نظر دکمه به روزرسانی را بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

در وردپرس می توانید امکانات متنوعی به صفحات اضافه کنید مواردی مانند ساخت جدول در وردپرس، افزودن گالری تصاویر، افزودن پیشنهاد شگفت انگیر و …. کمک می کند صفحات حرفه ای تر داشته باشید. با ساخت تصاویر 360 درجه برای محصولات تجربه متفاوتی برای کاربرانتان ایجاد کنید در صورت داشتن سوال از قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
دانلود افزونه لایت اسپید کش به همراه آموزش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
3 دیدگاه
YasserDivar
YasserDivar
12 دی 1401 21:21

سلام خدمت جناب احمدی عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
آموزش ها رو اگه با میکروفن گوشی رکورد کنید کیفیت صوت خیلی بالاتر میشه
اینم خدمت شما
استفاده از گوشی هوشمند به عنوان میکروفون جهت ضبط با کیفیت بالا
https://yasserdivar.ir/smartphone-as-microphone-for-high-quality-recording/

آیا مفید بود ؟
0
azadehghane
azadehghane
09 دی 1401 10:00

سلام اون عکس ها رو خودش میاره؟ یا ما باید درجش کنیم؟منظورم عکس هایی هست که باید همه رو انتخاب میکردیم.اونها چطور ایجاد شدند؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
10 دی 1401 08:15

سلام
این عکس ها را باید از قبل آماده کنید و مرتب داخل گالری محصولات سایتتون بارگذاری کنید.بعد از بارگذاری میتونید با راهکار گفته شده عکس 360 درجه ایجاد کنید.

آیا مفید بود ؟