ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

بهترین سایت های وردپرس دنیا کدامند؟

از زمان راه اندازی وردپرس تاکنون توانسته خیلی زود به محبوبیت برسد. وردپرس دائما در لیست و رنکینگ CMS بالاتر و بالاتر می رود. در حالی که بیش از 15 سال از راه اندازی وردپرس می گذرد، می بینیم که بیش از 75 میلیون وب سایت از این پلتفرم استفاده می کنند و جالب است بدانید که 58.7% از سهم بازارهای جهانی متعلق به این پلتفرم است.
امروزه بدون شک می توان گفت وردپرس پیشروترین CMS در بازار است. از وبلاگ های کوچک بگیرید، وب سایت های عکاسی شخصی، فروشگاه ها، استارتاپ ها و شرکت هایی که تازه کارشان را آغاز کرده اند تا برترین شرکت های جهان همه و همه از وردپرس استفاده می کنند.

0
27 مهر 1399
آخرین بروزرسانی: 26 فروردین 1403

وردپرس یک سیستم مدیریت قوی برای راه اندازی انواع وب سایت ها از فروشگاهی گرفته تا شخصی و شرکتی کاربرد دارد. از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. وجود زیباترین و حرفه ای ترین قالب های وردپرس و افزونه کاربردی وردپرس کار را برای طراحان وب سایت راحت کرده و هر نیاز یا ویژگی هایی که برای ساخت وب سایتتان نیاز دارید مطمئنا یک افزونه وردپرس وجود دارد که مشکل شما را برطرف کند.

حتماً بخوانید وردپرس چیست

اگر تردید دارید که آیا وردپرس به اندازه کافی در جهان جا افتاده و شناخته شده است. توصیه می کنیم لیست 10 وب‌ سایت فوق العاده ای که با وردپرس ساخته شده اند را مشاهده کنید و  اینکه از چه افزونه هایی استفاده می کنند را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

وبلاگ رسمی مایکروسافت

وبلاگ سایت مایکروسافت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است. همچنین مایکروسافت برای بلاگ محصولات پرطرفدارش چون ویندوز و اسکایپ، از وردپرس استفاده کرده است. چیزی حدود 1 میلیون پست و 1.2 میلیون کامنت از MSDN و Technet به وبلاگ مایکروسافت و در بستر وردپرس منتقل شدند.

افزونه های به کار برده شده در وبلاگ مایکروسافت

مایکروسات از تعدادی افزونه سفارشی شده و طراحی شده مخصوص خودش استفاده می کند مانند افزونه های مورد نیاز برای کار با Azure از قبیل Azure Active Directory ، Azure Storage Containers ، Single Sign-on و از افزونه های معروف مانند موارد زیر نیز استفاده می کند:

  • WordPress SEO
  • ElasticPress
  • WP Optimize
  • WP Multi-Network

وبلاگ مایکروسافت

بلاگ cPanel

سی پنل که یکی از معروف ترین و محبوبت ترین کنترل پنل  هاست است و کاربران زیادی دارد برای ایجاد وبلاگ اش از سیستم مدیریت وردپرس استفاده کرده است. و یک وبلاگ با طراحی طیبا را ساخته است.

وبلاگ سی پنل

TechCrunch

TechCrunch وب سایت معروفی که حالت مینیمالیست و کاملا مرتب دارد. بله، یکی از غول های دنیای تکنولوژی و صنعت دیجیتال از نرم افزار وردپرس استفاده می کند. یکی از دلایلی که توسعه دهندگان این شرکت از این پلتفرم استفاده می کنند، تاکید بر روی «سرعت و عملکرد» وردپرس است.

آن ها باور دارند سرعت و عملکرد سایت به هنگام استفاده از این نرم افزار به بالاترین حد می رسد و کاربر هنگام استفاده به مشکل نمی خورد.

تم و افزونه ها در TechCrunch

این سایت تم سفارشی خاصی دارد که از آن استفاده می کند. تم سفارشی این سایت TechCrunch 2017 نام دارد و در حال حاضر از آن بهره می برد.

افزونه های بسیار معروف و خوبی بر روی وبسایت در حال اجرا سازی هستند که برخی از معروف ترین افزونه های جهان از جمله Akismet ،WordPress Importer ،Jetpack و سایر موارد برای ارائه جدیدترین اخبار و بروزترین رویدادهای دنیای فناوری بر روی سایت نصب هستند.

TechCrunch

Sony Music

سونی موزیک بدون تردید بهترین و موفق ترین قراردادهای موزیک در جهان را به ثبت و امضا می رساند و تقریبا هیچ فرد علاقه مندی به دنیای موسیقی نیست که با این برند برتر و معروف آشنا نباشد. Sony Music، خاستگاه معروف ترین آهنگ های تاریخ به حساب می آید.

غول های موسیقی جهان در هر ژانر و سبکی که فکر می کنید، حتی از راک اندرول، الویس پریسلی گرفته تا نماد و الگوی پاپ امروز، هری استایلز که محبوب خواننده ها هستند، همه از سونی موزیک راهشان را پیدا کرده اند. حتی کمی عقب تر رفته و ریکی مارتین یا گروه کاسابیان هم اشاره کرد. به طور کلی از پادشاهان راک تا شاهزاده های پاپ، از سونی موزیک معرفی شده اند و این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های وردپرس از این نرم افزار استفاده می کند.

افزونه ها و پلاگین های مورد استفاده در سونی موزیک

این وب سایت با استفاده از تم سفارشی SonyMusic،W3 Total Cache، Jetpack و افزونه Yoast مخصوص SEO به سایتی مدرن و بسیار کاربردی تبدیل شده است. این وب سایت همچنین یک اسلایدر جذاب دارد که برجسته ترین هنرمندان و بروزترین اخبار دنیای موسیقی را به نمایش می گذارد.

Sony Music

Katy Perry

سایت کیتی پری را تقریبا در اکثر نقاط جهان می شناسند. یکی از سرشناس ترین خواننده های جهان برای اطلاع رسانی در مورد زمان تورها، کنسرت ها، بلیت ها، خبرهای جدید در مورد آهنگ و آلبوم جدیدش، از سایت معروفش استفاده می کند که این سایت با وردپرس ساخته شده و به قدری حرفه ای است که می تواند مدت ها شما را مشغول نگه دارد.

راز مخفی در پشت این موفقیت، تم مخصوصی است که سایت Katy Perry برای وب سایتش استفاده می کند. از افزونه های جذاب مورد استفاده در وب سایت کیتی پری می توان به پلاگین های زیر اشاره کرد:

    • افزونه سئوی Yoast
    • W3 Total Cache
    • Contact Form 7
    • Wordfence Security
    • nextGEN gallery
    • Meta Slider
  • WP Google Maps
  • User Role Editor
  • Custom Fields
  • WP-PageNavi
  • The Event Calender

Katy Perry

 

The Official Star Wars Blog

وب سایت معروف جنگ ستارگان! بله درست خواندید. دنیای جنگ ستارگان با میلیون ها شیفته و عاشقی که دارد، از وب سایت تحت سیستم مدیریت وردپرس استفاده می کند. احتمالا این قانع کننده ترین موردی باشد که برتری و کیفیت وردپرس را تایید می کند. مرور این وبلاگ واقعا جذابیت های خاصی دارد زیرا از نظر بصری فوق العاده است.

افزونه های مورد استفاده در بلاگ وردپرس جنگ ستارگان

  • The Star Wars custom theme
  • WP jQuery Lightbox
  • Disney doubleclick plugin
  • Panopress
  • W3 Total Cache
  • WordPress SEO

The Official Star Wars Blog

 

MTV News

هیچ پلتفرم و سایتی نمی تواند با MTV در زمینه تلویزیون و موسیقی مقایسه شود! و جالب است این موضوع بسیار مهم را بدانید که با وجود عظمتی که MTV دارد، آن ها تصمیم گرفته اند وردپرس فقط می تواند نیازهایشان را برطرف کند.

زمینه شیک تم سفارشی MTV همراه با افزونه ها و پلاگین های W3 Total Cache و Jquery، اسلایدرها و حالت موزاییکی مطالب، این امکان را به مخاطب می دهد که جدیدترین آلبوم ها، نتایج اهدای جوایز، تک آهنگ های جدید، شایعات جذاب مربوط به سلبریتی ها و هزاران مطالب دیگر تنها با چند کلیک در دسترس باشد. همه این ترفند ها طوری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک تجربه کاربری منحصر به فرد را شکل دهند.

MTV News

The New York Times

همه می دانیم شهر نیویورک مرکز اتفاقات بزرگ جهان و شهری است که نبض جهان را در دست گرفته است. به همین دلیل نیویورک تایمز پیش از همه، بهترین و جدیدترین اخبار را مخابره می کند. سایت نیویورک تایمز از اخبار جدید در دنیای سیاست گرفته تا باشکوه ترین نمایشگاه های هنری را پوشش می دهد، به عنوان یکی از بهترین رسانه های خبری شناخته می شود.

وب سایت نیویورک تایمز از وردپرس ساخته شده و برترین دستاوردهای علمی و اخبار ورزشی و کلا هر موضوعی را در وب سایت بزرگش پوشش می دهد.

افزونه های مورد استفاده در سایت وردپرسی نیویورک تایمز

پیش زمینه سایت سفید است که یک تم سفارشی Nytco دارد. علاوه بر این سعی می کند از افزونه های زیر استفاده کند تا سایت کاملا محبوب کاربران شود.

  • Akismet
  • WordPress SEO by Yoast
  • WordPress Importer plugins
  • Contact Form 7

حتی فونت ها و نمای موزاییکی سایت باعث شده یک جلوه نوستالژی و روزنامه مانند به سایت داده شود و این راز محبوبیت یکی از بهترین سایت های وردپرس است.

The New York Times

choosearea

The Walt Disney Company

سرگرم کننده و بامزه مانند میکی موس، سیندرلا، علاءالدین و بسیاری دیگر از کاراکترهای جادویی والت دیزنی. این کاراکترها همه در یک شرکت بزرگ ساخته شدند شرکت والت دیزینی از وردپرس برای ارائه خدمات به کاربرانش استفاده می کند. به نظر می رسد تنها همین یک مورد کافی باشد تا وردپرس را یکی از بهترین روش های ساخت سایت بنامیم.

مهم نیست که عاشق شاهزاده خانم های کوچک فانتزی والت دیزنی بودید و یا هوادار پیتر پن قطعا در برهه ای از زندگی طرفدار شخصیت های دوست داشتنی دیزنی بوده اید و آرزو داشته اید زندگی تان شبیه آن شخصیت ها باشد. خبر خوب این است که این شخصیت ها از بین نرفته اند و نخواهند رفت. می توانید به سایت والت دیزنی رفته و دوباره با این شخصیت ها تجدید دیدار کنید. سایتی که یکی از بهترین سایت های وردپرس دنیاست و در برندی مطرح به حساب می آید.

افزونه های وردپرس مورد استفاده در سایت والت دیزنی

از آنجایی که والت دیزنی یکی از بهترین سایت های دنیا را دارد، می توانیم به راحتی این جمله را بسط بدهیم و بگوییم که هرچه به عنوان افزونه در این سایت استفاده می شود، جزو بهترین ها است.

  • SEO WordPress Yoast
  • WP-PageNavi
  • W3 Total Cache
  • User Role Editor
  • Regenerate Thumbnails
  • Disney Analytics

The Walt Disney Company

The Rolling Stones

اگر شما هم عاشق سبک موزیک راک هستید، قطعا رولینگ استونز را می شناسید. یکی از برترین برندهای مطرح در سطح موسیقی و راک، رولینگ استونز است. تمام اخبار موسیقی راک، تورها، بلیت ها، جوایز، آلبوم های جدید و هرچه می خواهید فقط با یک کلیک و وارد شدن به سایت Rolling Stones برآورده می شود.

پلاگین ها و تم های سایت وردپرسی رولینگ استون

این سایت از یک تم سفارشی استفاده می کند که ترکیب رنگ جالبی دارد و البته برگرفته از لوگوی آن است. همچنین از پلاگین قدرتمند Akismet هم بهره می برد که در ادامه به پلاگین های بیشتری اشاره خواهیم کرد:

  • The WordPress Importer
  • TinyMCE Advanced
  • Google Analytics for WordPress
  • Advanced Custom Fields
  • Regenerate Thumbnails
  • The Rolling Stones

جمع بندی نهایی و خلاصه

آیا این لیست کافی نبود که به این موضوع پی ببرید گاهی زیبایی در سادگی است و سادگی به معنای بهره بردن از افزونه های آماده و فوق العاده زیبای وردپرس است. به هرحال رقابت روز به روز داغ تر و جذاب تر می شود. راز اصلی WP این است که فارغ از انتظارات، تنها با چند کلیک از مزایای ساخت وب سایت آماده و راحت بهره ببرید و به رویاهای خودتان برای گسترش کسب و کار، رنگ واقعیت ببخشید.

وب سایت های آموزشی، بلاگ ها، برندها و شرکت های معروف که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند، از سیستم مدیریت وردپرس استفاده می کنند و این همه دلیل می تواند واقعا قانع کننده باشد که وردپرس ر را در زمینه بهترین ها قرار دهیم و طرفداران زیادی داشته باشد.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.