ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

حضور راست چین در Autocom 2017

سلام خدمت همراهان راست چین ، خیلی خوشحال هستیم در بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام ۲۰۱۷ ) میزبان شما عزیزان اصفهانی بودیم.
نمایشگاه امسال نیز با حضور بی نظیر کاربران سایت راست چین برگزار شد، امسال راست چین برخلاف سالیان گذشته در دو غرفه در سالن شیخ بهایی میزبان مشتریان و طراحان بود. افتخار این را داشتیم که با چندین شرکت زیر مجموعه هلدینگ راست چین و پرسنل ارزشمند ایشان دیدار کنیم.

0
07 آذر 1396
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

تخفیف شگفت انگیز راست چین

بازدید کنندگان نمایشگاه امسال میتوانند محصولات منتخب راست چین (حدود 40 محصول از بهترین های هر گروه از محصولات) را با تخفیف 50 درصدی خرید کنند ، کافیست کد درج شده در روی کارت تخفیف خود را در هنگام نهایی کردن خرید، درج نمایند. همچنین این تخفیف بدون محدودیت در تعداد استفاده تعرف شده به این معنی که میتوان از آن برای خرید چند محصول منتخب راست چین استفاده کرد.

تخفیف قالب | قالب وردپرس | راست چین | تخفیف شگفت انگیز | جمعه سیاه | blackfriday 2017
لیست محصولات منتخب راست چین

تخفیف عمومی نمایشگاه

با توجه به درخواست های متعدد مشتریان به دلیل عدم امکان حضور در نمایشگاه ، کارت تخفیف عمومی محصولات منتخب با تخفیف 20% با همان شرایط کارت تخفیف شگفت انگیز صادر شد.
اعضای سایت میتوانند محصولات منتخب راست چین را با کد تخفیف festival96 خرید نمایند.
در نظر داشته باشید مدت زمان اعتبار کارت های تخفیف محصولات منتخب محدود تعرف شده است.

داوود اربابی
داوود اربابی
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد MBA، مدرس C# و عاشق وردپرس. البته علاقه مند به یادگیری هستم، زیرا آموختن کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش ماست.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.