Rtl Theme LOGO

تنها مرجع قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران ...

شرکت فناوری اطلاعات راست چین

ایمیل: info [at] rtl-theme.com
نشانی: تبريز - خیابان امام، مسجد کبود
ساختمان پزشکان، طبقه 4

تلفن ویژه : ۰۳۸۳۱۱۲۴

افزونه وردپرس پشتیبانی تیکتا | Ticketa

۲۳۳ دیدگاهافزودن


    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_0-1
    مهدی احمدی بویاغچی
    خریدار

    سلام آیا این امکان هست که چند کاربر را به یک دپارتمان اختصاص داد چون گویا این مورد را ندیدم اگه اینطور باشه خوبه چون قاعدتا یه نفر نمیتونه همه تیکت ها را جواب بده نیاز هست برای یک دپارتمان چند کاربر تعیین بشه

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_6-7
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      لطفا بعد از خرید از طریق تیکت ها مواردتون رو ارسال بفرمایید

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_0-1
    Parsa_bakhtiari

    با سلام و خسته نباشید .
    ببخشید من می خواستم این افزونه رو بخرم ولی یه سوالی دارم ، این افزونه آیا با WPML سازگاره ؟ و می تونم برای سایت های دوزبانه ازش استفاده کنم ؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_6-7
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      در حال حاضر خیر
      و با این افزونه تست نشده

        • bought_between_1_and_9_items
        • veteran_0-1
        Parsa_bakhtiari

        یعنی امکان ترجمه به زبان های دیگه رو نداره ؟؟

          • Exclusive Author
          • Author
          • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
          • طراح فوق حرفه‌ای
          • bought_between_10_and_49_items
          • veteran_6-7
          مرتضی لطفی نژاد
          طراح محصول

          چرا، حتی زبان انگلیسی رو داره، ولی چند زبانه رو پشتیبانی نمیکنه، یعنی ما تا به حال تست نکردیم
          و این نکته هم بگم
          این افزونه چون در مرحله اول برای فارسی زبان ها طراحی شده استایلش کلا راستچین هست و چپ چین رو پشتیبانی نمیکنه

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018
    خریدار

    سلام؛
    1- ایا در تنظیمات میشه این حالت عمومی یا خصوصی بودن تیکت ها رو غیرفعال کرد و کلا پیش فرض فقط تیم پشتیبان بتونه تیکت هارو مشاهده کنه (یعنی در واقع فقط یک حالت در کل سیستم برقرار باشه)، چون من به عنوان سفارش گیر می خوام ازش استفاده کنم برای همین عمومی یا خصوصی بودن تیکت ها بی معنی خواهد بود و کلا نباید هیچ تیکتی عمومی باشد و اصلا نباید همچین گزینه ای رو مشتریان در بخش ارسال تیکت (سفارش) ببینند چون تمام سفارشات مشتریان خصوصی است و فقط مدیریو پشتیبانان سایت باید بررسی کنن.

    2- ایا قابلیت نوتیفیکیشن مرورگری صدا هم میشه اضافه کرد تا موقع دریافت تیکت چه در بخش کاربری و چه مدیریت صدای کوتاه پخش بشه؟

    3- آیا صفحه فرود قابلیت غیرفعال کردن رو داره که کاربران مستقیم به پنل کاربریشون یا ثبت نام وارد بشن؟

    4- آیا در گزینه بستن تیکت که هست میشه این گزینه رو بصورت کشویی قرار بدید تا یکی از چند گزینه وضعیت که خودمون در بخش برچسب ها تعریف کردیم رو برای تیکت انتخاب کنیم؟ (مثل در دست بررسی، در دست اقدام، لغو شده و …)

    5- آیا به جای لایک میشه سیستم امتیازدهی ستاره ای فعال کرد تا فقط مشتریان به پاسخ خای مدیریت امتیاز ستاره ای از 1 تا 5 بدهند؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_6-7
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      دورد
      1- حالت عمومی رو می تونید غیر فعال کنید و همچنین مورد خصوصی هم در ترجمه ها تغییر بدین
      2- در حال حاضر خیر
      3- خیر
      4- الان همینطوری هست
      5- خیر – این ایده رو ما از فیس بوک گرفتیم – و پشت این قضیه هم این تفکر هست که شما بالاخره از پاسخ خوشتون می یاد و لایک می کنید یا کلا خوشتون نمی یاد و لایک نمی کنید
      حالا به پاسخ دهنده 1 ستاره بدین جز حس بد چیزی به پاسخ دهنده منتقل نمی کنه

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018
    خریدار

    با سلام؛
    افزونه خیلی جالب و عالی هست، بنده خیلی وقته دنبال همچین افزونه ای برای مدیریت سفارشات (دریافت و تحویل سفارشات) به مشتری هستم. خدمات سایت بنده در حوزه تایپ و ترجمه است و میخوام مشتریان از طریق همین سیستم تیکتینگ سفارش خود را ارسال و دریافت کنند. فقط چن تا سوال دارم:
    ۱- آیا امکان تغییر نام کلمه «تیکت» به «سفارش» هست؟ به جای تیکت جدید بنویسه «ثبت سفارش جدید» کلا هرجا واژه تیکت بود به سفارش تغییر نام کنه؟
    ۲- سیستم پرداخت آنلاین بهتر نبود به صورت فاکتور برای هر تیکت صادر می شد. منظورم اینه مشتری ابتدا سفارش خود را در قالب تیکت ارسال کنه و مدیر بعد از بررسی سفارش هزینه سفارش را برای همان تیکت تنظیم کنه و مشتری در این مرحله مجبور به پرداخت هزینه بشه بعد از پرداخت وضعیت سفارش به حالت در دست اقدام دربیاد و بعداز انجام سفارش مدیر فایل سفارش رو ضمیمه تیکت کنه و به مشتری ارسال کنه.
    در واقع مراحل می‌خوام به این صورت باشه، ابتدا مشتری سفارش رو که ارسال کرد وضعیت سفارش «در دست بررسی» باشه، بعد از بررسی مدیر وضعیت به حالت «در انتظار پرداخت» باشه بعد از پرداخت «در دست اقدام» و بعد از انجام «آماده تحویل» باشه. اینکه سفارشی سازی برچسب ها رو گذاشتید کار خیلی خوبیه تا ما وضعیت‌ها رو متناسب با سلیقه خودمون تغییر نام بدیم.

    به نظرم یکم هم روش کار بشه یه افزونه کامل همه فن حریف هم برای تیکتینگ و هم دریافت سفارش تبدیل میشه. الان در کل وب فارسی من دو ساله شخم می زنم یه افزونه یا اسکریپت فارسی درست و حسابی برای دریافت و ارسال سفارش (مثل تیکتینگ) نیست. اگه این موارد رو در افزونه اضافه کنید عالی میشه.

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_6-7
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      1- بله با افزونه های مخصوص ترجمه ،مثل loco translate می تونید این کار رو انجام بدین
      2- ما سیستم پرداخت رو مطمئنا با زمینه فروش محصول، کد نویسی نکردیم و صرفا برای پرداخت هزینه مشاوره هست
      در کل این مورد باید در افزونه پرداخت تیکتا کد نویسی بشه و ما هنوز داریم روش کار می کنیم و به موردی که شما هم مد نظرتون هست فکر می کنیم

    • Author
    • bought_between_100_and_499_items
    • veteran_4-5
    امین رستمی
    خریدار

    احتراما طی این دیدگاه میخواهم ابتدا از جناب لطفی نژاد طراح با سلیقه و خوش ذوق و فوق حرفه ای این افزونه تشکر کنم
    1- افزونه بسیار زیبا شیک و کاملی هست بسیار منعطف و پاسخگو و بی نظیر اما جای پیشرفت و رشد زیادی دارد .
    2-جدای از افزونه تیکتا و مهم تر از همه چیز داشتن یک پشتیبانی بسیار کم نظیر در بین مارکتها است . بسیار صبور . پیگیر . با اخلاق و پویا . تشکر ویژه

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_6-7
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      ممنون از دیدگاه دلگرم کننده شما
      ما بسیار خوشحالیم که این افزونه کار بچه های ایرانی رو راه می ندازه
      ما خودمون برنامه های زیادی برای این افزونه داریم و هنوز اول راه هستیم و به مرور زمان موارد جالب و بی نظیری اضافه میشه اگه خدا بخواد

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد شوید!


تومان