افزونه تیکت پشتیبانی تیکتا، Ticketa
نسخه 8.1- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
752 پرسش و پاسخ ثبت پرسش

با سلام افزونه این قابلیت دارد که محصولاتی که مشتریانمان خریداری کردند مدت زمان پشتیبانی قرار دهیم و پس از گذشت یک زمان مشخص برای یک محصول وجهی را پرداخت کنند ؟

- طراح محصول
درود
زمان پشتیبانی برای محصول از زمان خرید محاسبه میشه و زمان اتمام پشتیبانی گفته میشه ولی پرداخت به صورت آنلاین نیست

سلام وقت بخیر.
1. برای ایجاد تیکت کاربر از طریق پنل کاربری خود داخل ووکامرس با قالب خود سایت انجام میشه یا به جای دیگه ریدایرکت میشه؟
منظور مثل سیستم تیکت راست چین داخل پنل کاربری تیک ارسال میشه؟
2. ادمین و پشتیبان ها هم همچنین یا در صفحه خاصی نظارت و ایجاد میشه؟

- طراح محصول
درود
در قالب خود سایت انجام میشه
2- خیر ادمین و پشتیبان ها باید در پنل کاربری خود تیکتا به تیکت ها پاسخ بدن

سلام وقت بخیر. می خواستم بدونم این افزونه با قالب onum راستچین با مشکل مواجه نمی شه.
بعد با افزونه polylang چطور به مشکل نمی خوره . بعد تیکت های که ارسال میشه به کجا ارسال میشه.
جیمیل واتساپ یا خود وبسایت و قابلیت پیام هم داره. لطفا من رو راهنمایی کنید.

- طراح محصول
درود
این افزونه چون استایل متفاوت برای پنل خودش داره با هر قالبی سازگار میشه
توجه داشته باشید تیکتا 90 درصد متن هاش قابل ترجمه هست ولی برخی متن هاش فارسی نوشته شده و متاسفانه در حال حاضر نمیشه دو زبانش کرد
خودش پنلی برای مدیریت تیکت ها داره و اطلاع رسانی هاش هم از طریق ایمیل و هم پیامک هست

درود بر شما
آیا این افزونه امکان تمدید پشتیبانی محصولات ووکامرس را داراست به این صورت که مانند سایت راستچین که محصولات 6 ماه پشتیبانی رایگان دارند. بتوان برای این سیستم تیکت هم مدت زمان و هزینه تمدید تعریف کرد؟

- طراح محصول
درود
این ویژگی وجود داره ولی در حال حاضر مشتری نمی تونه پرداخت آنلاین انجام بده و باید دستی براش پشتیبانی رو تمدید کنید
ولی در برنامه های آینده این محصول هست

با سلام و احترام
لطفا بفرمایید که این افزونه به سیستم فراز اس ام اس وصل میشود یا خیر.

- طراح محصول
درود
بله وصل میشه

سلام وقت بخیر؛
امکانش هست که در تیکتی که ثبت میشه به دو یا سه کاربر دسترس مشاهده داد ؟
یعنی به جز ادمین و شخصی که تیکت رو ارسال میکنه یک یا دو یوزر عادی که توسط ادمین انتخاب میشه تیکت رو مشاهده کنه ؟ و پاسخ بده ؟

- طراح محصول
درود
بله این امکان وجود داره

سپاس
فقط جهت اطمینان مجدد
اون دوتا یوزر عادی ثابت نیستند و برای هر تیکتی فرق دارد
مثل تیکتینگ همین راست چین که مثلا اگر تیکت کنم برای محصول خریداری شده علاوه بر ادمین صاحب محصول هم میتونه تیکت رو ببینه
اما با این تفاوت که اون دو تا یوزر رو ادمین به دلخواه انتخاب میکنه

- طراح محصول
بله دقیقا همین ویژگی وجود داره

سلام وقت بخیر
من میخواستم بدونم تیکتا آیا با افزونه های ویژه مدیریت کاربران (افزونه ویرا) همخوانی و سازگاری داره یا نه؟

- طراح محصول
درود
با افزونه ذکر شده است نشده

سوال دیگه هم داشتم در صورتی که این افزونه رو خریدیم و با افزونه tutor lms( افزونه ایجاد دوره آموزشی ) سازگاری نداشت میتونیم از ضمانت بازگشت وجه استفاده کنیم؟

- طراح محصول
درود
این مورد رو متاسفانه اطلاع ندارم و باید از خود پشتیبانی راستچین بپرسید

سلام
وقت بخیر
چند سوال داشتم ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید
1. آیا این افزونه با قالب اجومال سازگاری دارد؟
2. آیا این افزونه با با افزونه دوره آموزشی tutor lms سازگاری دارد؟
3. اگر چند محصول متفاوت در سایت داشته باشیم که هر کدوم پشتیبان متخصص خودشون رو دارن با این افزونه میشه مشتری یا دانشجو فقط به متخصص محصول A که خریده تیکت ارسال کند؟
4. اگه یک دانشجو چند تا محصول متفاوت خریده امکان ارسال تیکت به پشتیبان مختص هر محصول هست؟
5. وقتی این افزونه نصب میشه یک آیتم "تیکت "به داشبورد تمام دوره هایی که خریدی اضافه میشه ؟( افزونه آموزشی tutor lms هست )
6. آیا اگه بخواهیم چند پشتیبان متخصص برای پاسخ گویی به تیکت ها داشته باشیم باید دسترسی کامل سایت را بهشون بدیم؟
7.آیا بعد از پاسخگویی به کاربر امکان اطلاع رسانی در قالب پیامک و ایمیل به کاربر هم وجود دارد؟
8. آیا اگه دانشجو سوالش را به بخش اشتباهی ( متخصص اشتباهی ) ارسال کرده باشد امکان ارسال اون سوال توسط متخصص به متخصص مربوطه وجود دارد؟
9. آیا امکان ارسال پیام در قالب صوت برای مشتری یا دانشجو وجود دارد؟
10. میخواستم یک نمونه محیط کاربری که مشتری تیکت ارسال میکنه رو ببینم؟ ( پیش نمایش رو میزنم متاسفانه نشون داده نمیشه)
11. آیا امکان ارسال تیکت فقط برای افرادی هست که دوره آموزشی رو خریداری کردن ؟ ( به عبارتی دانشجویانی که برای دوره ای پولی پرداخت کردن امکان ارسال تیکت براشون هست؟ )
12. کاربران عادی که هیچ دوره ای خریداری نکردن و فقط عضو سایت شدن هم میتونن تیکت ارسال کنند؟
با تشکر از شما

- طراح محصول
درود
1- با این قالب تست نشده ولی افزونه محیط مستقل برای تیکت داره و قالب مهم نیست
2- تست نشده
3- اگر با افزونه دکان اکی شده باشه بله
4- اگر ووکامرس باشه بله
5- با این افزونه تست نشده ولی شورتکد داره و می تونید هر جا اضافه کنید
6- خیر می تونید پشتیبان تعریف کنید
7- بله
8- بله
9- بله
10- کافیه در دمو ثبت نام کنید و تست کنید
11- خیر هر دو می تونن ارسال کنن
12- بله

ممنون از صبر و حوصله شما در پاسخ گویی.
یه سوال دیگه هم داشتم در صورتی که این افزونه رو خریدیم و با افزونه tutor lms( افزونه ایجاد دوره آموزشی ) سازگاری نداشت میتونیم از ضمانت بازگشت وجه استفاده کنیم؟

آیا امکان دارد کاربر با همان رمز عبور داخل سایت وارد تیکت شود و نیاز به لاگین دوباره نباشند ؟

- طراح محصول
درود
بله این امکان وجود داره

آیا امکان دارد قابلیت تیکت عمومی را غیر فعال کرد ؟

- طراح محصول
درود
بله می توان غیر فعال کرد

آیا اگر تیکت جدید بیاد! میتوان تنظیم کرد که برای پشتیبان sms ارسال شود؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میخواستم بخرم ولی این ویژگی خیلی برام مهمه!

- طراح محصول
درود
بله این ویژگی وجود داره

سلام وقت بخیر. این به این معنی هست که سیستم ثبت نام با شماره موبایل هم داره این پلاگین؟

- طراح محصول
درود
در حال حاضر شماره موبایل در ثبت نام وجود داره ولی از کاربر تایید نمی گیره
ولی برای ورود کاربر می تونه با کد یک بار مصرف وارد بشه

با سلام وقت بخیر
آیا امکان داره برای ثبت تیکت، موضوعات مختلف در نظر گرفت و برای هر موضوع یک فرم خاص طراحی کرد؟
مثل ترکیب کارایی یک فرم ساز با تیکت منظورم هست. بخصوص که نوشتید پرداخت برای هر تیکت هم قرار دادید با افزونه جدا.

- طراح محصول
درود
متاسفانه خیر

با سلام
من یک وب سایت داخلی روی آیپی لوکال شبکه دارم . آیا می توانم از تیکیتا استفاده کنم ؟ ضمنا سرور به اینترنت متصل است . ممنون

- طراح محصول
درود
اگر ioncube ورژن 12 به بالا روش نصب باشه مشکلی نداره و نصب میشه

آیا امکان استفاده از این افزونه داخل سایت های html هست ؟

- طراح محصول
درود خیر متاسفانه

سلام، میشود همه صفحههای مربوط به تیکت، در همان پنل کاربری ووکامرس باشد؟
مثلا در پیشنمایش لاگین کردم و دیدم که وقتی دکمه مشاهده تیکت را میزنم وارد یک صفحه دیگر شد و به واقع از صفحه my-account ووکامرس خارج شد.
یا وقتی تیکت را ثبت کردم، در صفحه خارج از صفحه پنل کاربری ووکامرس، لیست تیکتها را نمایش داد.
تشکر

- طراح محصول
درود
در ورژن جدید برای کاربر همه موارد در پنل ووکامرس هست

آیا نسخه جدید منتشر شده است؟

درود و عرض ادب
دوست عزیز به روزرسانی محصول در تارییخ 4 دیی ماه منتشر شده است.
موفق باشید.

سلام و ادب ببخشید من دنبال سیستم تیکتی هستم که نیازی به ورود کاربر نباشه و کاربر پس از ثبت تیکت یه کد رهگیری دریافت کنه و از اون به بعد با همون کد رهگیری پیگیر درخواستش باشه ایا این قابلیت رو تیکتا داره؟

- طراح محصول
درود
در حال حاضر خیر

سلام
قصد خرید رو دارم آیا در آینده بخش تمدید پشتیبانی به ازای دامنه به امکانات اضافه میشه؟ دقیققا مانند راستچین

- طراح محصول
درود
در لیست آپدیت هست ولی نمیشه زمانی براش مشخص کرد

سلام وقت بخیر
- من یک افزونه پروفایل کاربری استفاده میکنم و میخوام داخل منوهای اون افزونه یک منوی ارسال تیکت اضافه کنم و وقتی باز شد فقط و فقط فرم ارسال تیکت باز بشه از طریق شورتکد ، این امکان وجود داره ؟
- سیستم ورورد عضویت و ثبت نام رو هم نمیخوام ، چون این امکان برای کاربران عضو یا همون مشریانم هست که قبلا وارد سایت شدن ، امکانش هست ؟
ممنون

- طراح محصول
درود
بله این امکان وجود داره

هر 2 مورد ؟

- طراح محصول
بله هر دو مورد
من در سایتم چندین نقش کاربری دارم که میخوام یه سری نقش های کاربری که خودم مشخص میکنم فقط قابلیت ارسال تیکت داشته باشن آیا این امکان در این افزونه هست؟
درود
متاسفانه خیر - این امکان در افزونه نیست