افزونه تیکت پشتیبانی تیکتا، Ticketa
1,308 فروش
86% رضایت از 257 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
359 هزار تومان
قیمت محصول:
359,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 956
  • آموزش ها
  • پشتیبانی
956 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
sub777
sub777

سلام آیا برای کاربر مهمان فکری شده؟ چون ممکنه یک سری سایتها نیاز به تیکت مهمان داشته باشن که سوالات خودشون ارسال کنن بعد از طریق کد پیگیری بدون داشتن پنل پیگیری کنن که در چه مرحله ایه

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به sub777
  • طراح محصول

درود
متاسفانه در حال حاضر این ویژگی وجود نداره

peymaan
peymaan

امکان ارجاع تیکت به یک شخص دیگر در هنگام پاسخگویی هست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده

peymaan
peymaan در پاسخ به peymaan

دمو رو چک کردم همچین قابلیتی من ندیدم ، میشه جهت اطمینان قبل خرید بگین کجاست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

در پنل مدیریت این امکان وجود داره و در پنل کاربری همچین چیزی رو نمی بینید
می تونید در ویدیو های معرفی این موارد رو ببینید

peymaan
peymaan

امکان ارجاع یک تیکت به یک بخش یا نفر دیگه وجود داره؟
مثلا در جواب یک تیکت به یک نفر دیگه ارجاعش بدیم ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده

amin_1900
amin_1900

باسلام، میشه کاری کرد که تیکت عمومی ساخته نشه؟
یعنی کاربرارو محدود کرد به اینکه فقط تیکت خصوصی بزنن

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به amin_1900
  • طراح محصول

درود
بله می تونید کلا غیر فعالش کنید

amin_1900
amin_1900

باسلام. با قالب استادشو سازگاره؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به amin_1900
  • طراح محصول

درود
با این قالب تست نشده ولی افزونه خودش پنل کاربری متفاوتی داره و از این طریف با قالب ها سازگار هست

buffbf12
buffbf12

سلام و وقت بخیر
امکان غیرفعال سازی ارسال پیام صوتی برای کاربر وجود داره؟ منظورم اینه که فقط مدیر بتونه پیام صوتی بفرسته

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به buffbf12
  • طراح محصول

درود
امکان غیر فعالسازی کلی وجود داره و اینطور نیست که برای مدیر فعال باشه و برای کاربر غیر فعال

eftimi
eftimi

سلام
وقت بخیر
آیا با افزونه دکان هماهنگی داره

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به eftimi
  • طراح محصول

درود
بله، به این صورت هست که اگر محصول فروشنده ای داشته باشه تیکت رو به فروشنده محصول ارجاع میده

mohammad5201
mohammad5201

سلام
ایکون خاصی در گوشه صفحه قرار میگیره که با کلیک بر روش کاربران راحت بتونن سوال خودشون رو وارد کنند و اگر ثبت نام نکرده باشن متنی بیاد که اول ثبت نام انجام بدن؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به mohammad5201
  • طراح محصول

درود
ما یک آیکون در صفحه اصلی داریم که کاربران با کلیک بر اون به صفحه ارسال تیکت هدایت میشن و اگر اگر به حساب وارد نشده باشن می تونن در همون ارسال اطلاعات تیکت اطلاعات کاربریشون رو وارد کنن تا هم ثبت نام بشن و هم تیکت ثبت بشه

Youna Jo
Youna Jo

با سلام
آیا امکان این هستش هر فردی که تیکت میزنه برای مدیر آن بخش یک پیامک ارسال شود ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به Youna Jo
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود داره

ehsanfotoo
ehsanfotoo

سلام
آیا با ioncube کدگذاری شده است؟
آیا روی php 8.1 به بالا اجرا میشود؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به ehsanfotoo
  • طراح محصول

درود
بله کدگذاری شده است
در آخرین ورژن این هماهنگی ایجاد شده

amin.takmili
amin.takmili

با سلام و احترام . آیا امکان انتقال تیکت به افراد دیگر در پشتیبانی وجود داره؟ مثلا از بخش فنی منتقل کنیم به بخش فروش؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به amin.takmili
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود داره

Alireza_Adcfy
Alireza_Adcfy

سوال دیگردی داشتم اینکه با php 8.1 سازگار هست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به Alireza_Adcfy
  • طراح محصول

درود
دیروز نسخه هماهنگ با ورژن 8 به بالا رو به راستچین ارسال کردیم و به زودی منتشر میشه

Alireza_Adcfy
Alireza_Adcfy

سلام
امکانش هست مانند توتال دسک یا افزونه های مشابه قابلیت امار هم اضفاه کنید؟
مثل میانگین زمان پاسخ دهی پشتیبان ها، میانگین میزان رضایت، تعداد تیک های هر دپارتمان و....
همچنین قابلیت نظر دهی با اموجی ها بنظر جالب میرسد اگر اضافه بشه

مورد بعدی اپدیت مربوط به مدیریت پروژه و پوش نجوا رو کی اضافه میکنید؟
ممنون از توجهتون

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به Alireza_Adcfy
  • طراح محصول

درود
این موارد یادداشت شده و بررسی میشه
برای این موارد نمیشه زمان دقیقی گفت

farshidhaghighi
farshidhaghighi

سلام وقت بخیر
2 تا سوال داشتم از خدمتتون
1 - زمانی که این افزونه را روی قالب سایت نصب میکنیم میتوان سیستم تیکت را جوری تنظیم کرد که فرد وقتی وارد پروفایل سایت اصلی میشود این بخش به پروفایل سایت اصلی اضافه شده باشد و از انجا تیکت ارسال کند؟
2 - ایا این امکان وجود دارد که نام "تیکت پشتیبانی" به نام دیگری تغییر داد؟مثلا بجای تیکت پشتیبانی ، بنویسیم پشتیبانی آزمون

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به farshidhaghighi
  • طراح محصول

درود
1- به صورت پیشفرض به پیشخوان ووکامرس اضافه میشه و کاربر می تونه از اونجا تیکت ارسال کنه
2- بله این امکان وجود داره

امید فرضی
امید فرضی

سلام
برای ارسال تیکت فقط یکبار نیاز به لاگین هست یا هر بار باید لاگین کنه؟ در این مورد تنظیماتی هست؟ یا از همون تنظیمات پیش فرض وردپرس استفاده می کنه؟
برام مهمه که برای ارسال تیکت در خصوص برخی محصولات نیاز به لاگین نباشه. و شبیه چت آنلاین باشه (نیازبه لاگین نباشه یعنی بعد از یکبار لاگین کردن مثلا تا یکماه نیاز به لاگین نباشه همچین چیزی)

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به امید فرضی
  • طراح محصول

درود
ما در افزونه کاری کردیم که با یکبار ورود مدت ها لاگین بمونه
ولی اینکه نیاز به لاگین نباشه و تیکت ارسال کنه شدنی نیست