از 67 رأی
- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
سلام من یه افزونه میخوام مثل سیستم تیکت راست چین
من یه سایت اشتراکی دارم
مهمترین قابلیتی که میخوام افزونه داشته باشه
اینه که کاربر وقتی که کاربر وقتی اشتراک خرید بتونه پشتیبانی هم بخره
مثلا یه ماه پشتیبانی رایگان داشته باشه بعد به صورت 6 ماهه بتونه پشتیبانی بخره
افزونه شما این قابلیت رو داره یا خیر
درود
در حال حاضر خیر متاسفانه
سلام این افزونه برای چت بین کاربران مناسبه؟
پست تایپ سفارشی، چت بین فروشنده و خریدار
درود
خیر برای چت مناسب نیست
من سایتی دارم که هم از دکان و هم از ووکامرس استفاده میکنم.
حالا توی این سایت یه فروشنده میتونه توی پنل مشتریان هم بره. یعنی نقش کاربریش فروشندست ولی پنل مشتریان هم براش میاد. سوالم اینه که اول این افزونه با دکان سازگاره؟ حالا اگر شخص به عنوان فروشنده بود و سیستم تیکت براش توی پنل فروشنده ها اومد، توی پنل مشتریان هم بره امکان ارسال تیکت رو داره؟
چون من یه افزونه تهیه کردم زمانی که طرف فروشنده بود توی دکان میتونه تیکت بزنه ولی توی پنل ووکامرس بخش تیکت براش چیزی نمیاد و نمیتونه تیکت ارسال کنه و فقط با یک پنل میتونه! پشتیبانش هم زیر بار اصلاح این مورد نرفت. چون به صورت پیشفرض وقتی دکان نصب میکنیم طرف میتونه هم توی پنل ووکامرس بره هم دکان!
درود
1- بله با دکان سازگار هست
2- در تیکتا در پنل کاربری ووکامرس اضافه میشه و اگر پنل کاربری اختصاصی برای قالب شما نوشته باشه امکان داره نمایش داده نشه
ولی فرم ارسال تیکت برای هر نوع کاربر نمایش داده میشه
ولی برای پاسخ به تیکت ها باید به پنل مخصوص مدیریت وارد بشن و پاسخ بدن
سلام - آیا هنگام ثبت تیکت توسط مشتری ، سامانه تیکت امکان ارسال پیامک برای نوتیفای کردن پشتیبانی را دارد ؟
درود
بله این امکان وجود دارد
من میخوام کاربرا برای دیدن بعضی از محتواها در سایتم ثبت نام کنن. الان برای استفاده از این برنامه تیکت کاربر باید جداگونه توش ثبت نام کنه؟ یا با همون لاگینی که تو افزونه دیجیتس میکنه میتونه به این سیستم تیکت دسترسی داشته باشه؟
درود
خیر نیاز به ثبت نام جداگانه نیست و با همون افزونه دیجیتس می تونه وارد بشه
و سوال دیگه اینکه قابلیت اتصال به پنل پیامکی کاوه نگار رو دارد؟؟
درود
متاسفانه این پنل پیامک به دلایلی قابل اجرا بر روی تیکتا نبود ولی درگاه های زیر بر روی افزونه هست
IPPanel.com
FarazSMS.com
Max-SMS.ir
Nasimnet.ir
Mashhadhost.com
Shahvarpayam.ir
ModirPayamak.com
MeliPayamak.com
farapayamak.ir
SMS.ir
درود وقت بخیر
میخواستم بدونم امکان اتصال به پنل پیامکی وجود دارد؟
که اگر به کاربر پاسخ داده شد یک پیام برای کابر ارسال بشه
درود
بله این امکان وجود دارد
درود بر شما
من مجدد باید افزونه رو تهیه کنم اما فقط میخواستم بپرسم اینکه جایی نوشتید که افزونه به زبان انگلیسی قابل تغییر نیست، یعنی با افزونه های چندزبانه کردن سایت هم تغییر نمیکنه؟
ارادت
درود
افزونه برای سایت های چپ به راست طراحی نشده و در حال حاضر تنها راستچین هست
میشه لطفا یک افزونه که این نیاز رو برطرف کنه و قابلیت ترجمه یا هر دو حالت چیدمان رو داشته باشه معرفی کنید؟
ارادت
درود
متاسفانه بنده نمی شناسم
سلام وقت بخیر ، من متوجه نشدم که این افزونه به پنل کاربری کاربر متصل میشود ؟ یا باید دکمه ای جداگانه برای آن گذاشت تا کاربر بتواند وارد صفحه تیکت شود؟
درود
این افزونه به صفحه اصلی شما یک آیکون دایره ای اضافه میکنه و کاربر با کلیک روی اون به صفحه ارسال تیکت هدایت میشه
البته ارسال تیکت به ووکامرس شما هم اضافه خواهد کرد ولی پنل خود افزونه امکانات بیشتری داره
سلام، وقت بخیر
آیا به پنل پیامکی فراز اس ام اس (faraz sms) متصل می شود؟
همچنین یک سوال دیگه هم دارم، اینکه آیا میشه تیکت را مستقیماً پشتیبان سایت برای کاربر ارسال کند؟ منظرم این است که شروع کننده مکاتبه پشتیبان سایت باشد؟
درود
بله به پنل پیامکی فراز اس ام اس (faraz sms) متصل می شود
یک سوال دیگر هم دارم، آیا امکان دارد که شروع کننده تیکت پشتیبان سایت باشد؟ یعنی پشتیبان سایت برای یکی از کاربران تیکت ارسال کند و بعد این کاربر پاسخ پشتیبان سایت را بدهد؟
آیا امکان ارتباط با پنل پیامکی http://sms.epanel.info رو دارا میباشه
درود
بله برای این مورد باید پنل پیامکی ippanel یا فراز اس ام اس رو در تنظیمات پنل پیامکی انتخاب کنید
با درود و احترام
1- میشه بفرمایید آیا افزونه فقط با php 8 کار می کنه و یا شامل 7.4 هم میشه؟
2- چطور باید پشتیبانی تیکتا رو جایگزین سیستم تیکت قالب و پیشخوان دکان کرد؟ من از قالب استادیار استفاده می کنم
متشکرم
درود
1- شامل 7.4 هم میشه
2- جایگزین نمیشه ولی در تنظیمات دکان می تونید برخی موارد رو غیر فعال کنید
ممنون از پاسخ شما. من ویدیوی معرفی رو دیدم. فقط اینکه آیا اعلان های تیکت در پیشخوان ووکامرس نمایش داده میشه یا باید بخش پشتیبانی رو باز کنه تا ببینه؟ و اینکه میشه بفرمایید آیا افزونه شما پنل sms.ir و asanak رو پشتیبانی می کنه؟
خیر در پیشخوان ووکامرس نمایش داده نمیشه
از sms.ir پشتیبانی میکنه ولی آسانک خیر
با سلام. آیا امکان تمدید پشتیبانی با ووکامرس در افزونه تعبیه شده است؟ همچنین امکان فعالسازی یا غیرفعالسازی بخش هایی مثل مقالات و تیکت عمومی و ... موجود است؟
درود
تمدید پشتیبانی در این سیستم در حال حاضر به صورت دستی هست و به صورت خودکار نیست
بله امکان فعال و غیر فعالسازی هست
سلام
لطفا در مورد بخش مقالات توضیح میفرمایید که دقیقا چی هست؟
آیا مثل مقالات سایت هستش یا چیزی بیشتر و لازمتر؟
به چه کاری میاید؟؟
درود
مقالات سایت همون دانشنامه برای محصولات هستن و شما می تونید مطالب رو برای هر محصول دسته بندی کنید
سلام آیا برای کاربر مهمان فکری شده؟ چون ممکنه یک سری سایتها نیاز به تیکت مهمان داشته باشن که سوالات خودشون ارسال کنن بعد از طریق کد پیگیری بدون داشتن پنل پیگیری کنن که در چه مرحله ایه
درود
متاسفانه در حال حاضر این ویژگی وجود نداره
امکان ارجاع تیکت به یک شخص دیگر در هنگام پاسخگویی هست؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
دمو رو چک کردم همچین قابلیتی من ندیدم ، میشه جهت اطمینان قبل خرید بگین کجاست؟
در پنل مدیریت این امکان وجود داره و در پنل کاربری همچین چیزی رو نمی بینید
می تونید در ویدیو های معرفی این موارد رو ببینید
امکان ارجاع یک تیکت به یک بخش یا نفر دیگه وجود داره؟
مثلا در جواب یک تیکت به یک نفر دیگه ارجاعش بدیم ؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
من از این افزونه به عنوان فروم می خوام استفاده کنم و کاربران در انجمن های که تعریف میشه نظر بدن آیا این امکان هست؟
درود
این افزونه مختص برای پشتیبانی طراحی شد و برای فروم شما می تونید از افزونه های دیگه ای استفاده کنید