افزونه تیکت پشتیبانی تیکتا، Ticketa
1,340 فروش
از 270 رأی
88% رضایت
88% رضایت پشتیبانی
از 67 رأی
A پشتیبانی
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
479 هزار تومان
قیمت محصول:
479,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 999
  • آموزش ها
  • پشتیبانی
999 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
wpartdesign
wpartdesign

من از این افزونه به عنوان فروم می خوام استفاده کنم و کاربران در انجمن های که تعریف میشه نظر بدن آیا این امکان هست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به wpartdesign
  • طراح محصول

درود
این افزونه مختص برای پشتیبانی طراحی شد و برای فروم شما می تونید از افزونه های دیگه ای استفاده کنید

www9800025ir
www9800025ir

سلام من یه افزونه میخوام مثل سیستم تیکت راست چین
من یه سایت اشتراکی دارم
مهمترین قابلیتی که میخوام افزونه داشته باشه
اینه که کاربر وقتی که کاربر وقتی اشتراک خرید بتونه پشتیبانی هم بخره
مثلا یه ماه پشتیبانی رایگان داشته باشه بعد به صورت 6 ماهه بتونه پشتیبانی بخره
افزونه شما این قابلیت رو داره یا خیر

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به www9800025ir
  • طراح محصول

درود
در حال حاضر خیر متاسفانه

matin.me
matin.me

سلام این افزونه برای چت بین کاربران مناسبه؟
پست تایپ سفارشی، چت بین فروشنده و خریدار

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به matin.me
  • طراح محصول

درود
خیر برای چت مناسب نیست

iamerfanzarei
iamerfanzarei

من سایتی دارم که هم از دکان و هم از ووکامرس استفاده میکنم.
حالا توی این سایت یه فروشنده میتونه توی پنل مشتریان هم بره. یعنی نقش کاربریش فروشندست ولی پنل مشتریان هم براش میاد. سوالم اینه که اول این افزونه با دکان سازگاره؟ حالا اگر شخص به عنوان فروشنده بود و سیستم تیکت براش توی پنل فروشنده ها اومد، توی پنل مشتریان هم بره امکان ارسال تیکت رو داره؟
چون من یه افزونه تهیه کردم زمانی که طرف فروشنده بود توی دکان میتونه تیکت بزنه ولی توی پنل ووکامرس بخش تیکت براش چیزی نمیاد و نمیتونه تیکت ارسال کنه و فقط با یک پنل میتونه! پشتیبانش هم زیر بار اصلاح این مورد نرفت. چون به صورت پیشفرض وقتی دکان نصب میکنیم طرف میتونه هم توی پنل ووکامرس بره هم دکان!

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به iamerfanzarei
  • طراح محصول

درود
1- بله با دکان سازگار هست
2- در تیکتا در پنل کاربری ووکامرس اضافه میشه و اگر پنل کاربری اختصاصی برای قالب شما نوشته باشه امکان داره نمایش داده نشه
ولی فرم ارسال تیکت برای هر نوع کاربر نمایش داده میشه
ولی برای پاسخ به تیکت ها باید به پنل مخصوص مدیریت وارد بشن و پاسخ بدن

soleiman.hosseini
soleiman.hosseini

سلام - آیا هنگام ثبت تیکت توسط مشتری ، سامانه تیکت امکان ارسال پیامک برای نوتیفای کردن پشتیبانی را دارد ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به soleiman.hosseini
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود دارد

r.khani2013
r.khani2013

من میخوام کاربرا برای دیدن بعضی از محتواها در سایتم ثبت نام کنن. الان برای استفاده از این برنامه تیکت کاربر باید جداگونه توش ثبت نام کنه؟ یا با همون لاگینی که تو افزونه دیجیتس میکنه میتونه به این سیستم تیکت دسترسی داشته باشه؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به r.khani2013
  • طراح محصول

درود
خیر نیاز به ثبت نام جداگانه نیست و با همون افزونه دیجیتس می تونه وارد بشه

j.majid30@gmail.com

و سوال دیگه اینکه قابلیت اتصال به پنل پیامکی کاوه نگار رو دارد؟؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به [email protected]
  • طراح محصول

درود
متاسفانه این پنل پیامک به دلایلی قابل اجرا بر روی تیکتا نبود ولی درگاه های زیر بر روی افزونه هست
IPPanel.com
FarazSMS.com
Max-SMS.ir
Nasimnet.ir
Mashhadhost.com
Shahvarpayam.ir
ModirPayamak.com
MeliPayamak.com
farapayamak.ir
SMS.ir

j.majid30@gmail.com

درود وقت بخیر
میخواستم بدونم امکان اتصال به پنل پیامکی وجود دارد؟
که اگر به کاربر پاسخ داده شد یک پیام برای کابر ارسال بشه

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به [email protected]
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود دارد

WP-Developer
WP-Developer

درود بر شما
من مجدد باید افزونه رو تهیه کنم اما فقط میخواستم بپرسم اینکه جایی نوشتید که افزونه به زبان انگلیسی قابل تغییر نیست، یعنی با افزونه های چندزبانه کردن سایت هم تغییر نمیکنه؟
ارادت

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به WP-Developer
  • طراح محصول

درود
افزونه برای سایت های چپ به راست طراحی نشده و در حال حاضر تنها راستچین هست

WP-Developer
WP-Developer در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

میشه لطفا یک افزونه که این نیاز رو برطرف کنه و قابلیت ترجمه یا هر دو حالت چیدمان رو داشته باشه معرفی کنید؟
ارادت

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به WP-Developer
  • طراح محصول

درود
متاسفانه بنده نمی شناسم

hesamhn
hesamhn

سلام وقت بخیر ، من متوجه نشدم که این افزونه به پنل کاربری کاربر متصل میشود ؟ یا باید دکمه ای جداگانه برای آن گذاشت تا کاربر بتواند وارد صفحه تیکت شود؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به hesamhn
  • طراح محصول

درود
این افزونه به صفحه اصلی شما یک آیکون دایره ای اضافه میکنه و کاربر با کلیک روی اون به صفحه ارسال تیکت هدایت میشه
البته ارسال تیکت به ووکامرس شما هم اضافه خواهد کرد ولی پنل خود افزونه امکانات بیشتری داره

امیر عباسی نورآبادی
امیر عباسی نورآبادی

سلام، وقت بخیر
آیا به پنل پیامکی فراز اس ام اس (faraz sms) متصل می شود؟

امیر عباسی نورآبادی
امیر عباسی نورآبادی در پاسخ به امیر عباسی نورآبادی

همچنین یک سوال دیگه هم دارم، اینکه آیا میشه تیکت را مستقیماً پشتیبان سایت برای کاربر ارسال کند؟ منظرم این است که شروع کننده مکاتبه پشتیبان سایت باشد؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به امیر عباسی نورآبادی
  • طراح محصول

درود
بله به پنل پیامکی فراز اس ام اس (faraz sms) متصل می شود

امیر عباسی نورآبادی
امیر عباسی نورآبادی در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

یک سوال دیگر هم دارم، آیا امکان دارد که شروع کننده تیکت پشتیبان سایت باشد؟ یعنی پشتیبان سایت برای یکی از کاربران تیکت ارسال کند و بعد این کاربر پاسخ پشتیبان سایت را بدهد؟

mousa.beyti@gmail.com

آیا امکان ارتباط با پنل پیامکی http://sms.epanel.info رو دارا میباشه

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به [email protected]
  • طراح محصول

درود
بله برای این مورد باید پنل پیامکی ippanel یا فراز اس ام اس رو در تنظیمات پنل پیامکی انتخاب کنید

daei
daei

با درود و احترام
1- میشه بفرمایید آیا افزونه فقط با php 8 کار می کنه و یا شامل 7.4 هم میشه؟
2- چطور باید پشتیبانی تیکتا رو جایگزین سیستم تیکت قالب و پیشخوان دکان کرد؟ من از قالب استادیار استفاده می کنم
متشکرم

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به daei
  • طراح محصول

درود
1- شامل 7.4 هم میشه
2- جایگزین نمیشه ولی در تنظیمات دکان می تونید برخی موارد رو غیر فعال کنید

daei
daei در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

ممنون از پاسخ شما. من ویدیوی معرفی رو دیدم. فقط اینکه آیا اعلان های تیکت در پیشخوان ووکامرس نمایش داده میشه یا باید بخش پشتیبانی رو باز کنه تا ببینه؟ و اینکه میشه بفرمایید آیا افزونه شما پنل sms.ir و asanak رو پشتیبانی می کنه؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به daei
  • طراح محصول

خیر در پیشخوان ووکامرس نمایش داده نمیشه
از sms.ir پشتیبانی میکنه ولی آسانک خیر

hamidreza1996
hamidreza1996

با سلام. آیا امکان تمدید پشتیبانی با ووکامرس در افزونه تعبیه شده است؟ همچنین امکان فعالسازی یا غیرفعالسازی بخش هایی مثل مقالات و تیکت عمومی و ... موجود است؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به hamidreza1996
  • طراح محصول

درود
تمدید پشتیبانی در این سیستم در حال حاضر به صورت دستی هست و به صورت خودکار نیست
بله امکان فعال و غیر فعالسازی هست

shahinf
shahinf

سلام
لطفا در مورد بخش مقالات توضیح می‌فرمایید که دقیقا چی هست؟
آیا مثل مقالات سایت هستش یا چیزی بیشتر و لازم‌تر؟
به چه کاری میاید؟؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به shahinf
  • طراح محصول

درود
مقالات سایت همون دانشنامه برای محصولات هستن و شما می تونید مطالب رو برای هر محصول دسته بندی کنید

sub777
sub777

سلام آیا برای کاربر مهمان فکری شده؟ چون ممکنه یک سری سایتها نیاز به تیکت مهمان داشته باشن که سوالات خودشون ارسال کنن بعد از طریق کد پیگیری بدون داشتن پنل پیگیری کنن که در چه مرحله ایه

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به sub777
  • طراح محصول

درود
متاسفانه در حال حاضر این ویژگی وجود نداره

peymaan
peymaan

امکان ارجاع تیکت به یک شخص دیگر در هنگام پاسخگویی هست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده

peymaan
peymaan در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

دمو رو چک کردم همچین قابلیتی من ندیدم ، میشه جهت اطمینان قبل خرید بگین کجاست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

در پنل مدیریت این امکان وجود داره و در پنل کاربری همچین چیزی رو نمی بینید
می تونید در ویدیو های معرفی این موارد رو ببینید

peymaan
peymaan

امکان ارجاع یک تیکت به یک بخش یا نفر دیگه وجود داره؟
مثلا در جواب یک تیکت به یک نفر دیگه ارجاعش بدیم ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به peymaan
  • طراح محصول

درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده