1,075 فروش
88% رضایت از 173 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
قیمت محصول:
258,000 تومان
752 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
amirhamzh
amirhamzh

من در سایتم چندین نقش کاربری دارم که میخوام یه سری نقش های کاربری که خودم مشخص میکنم فقط قابلیت ارسال تیکت داشته باشن آیا این امکان در این افزونه هست؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به amirhamzh
  • طراح محصول

درود
متاسفانه خیر - این امکان در افزونه نیست

faraisp2845
faraisp2845

با سلام افزونه این قابلیت دارد که محصولاتی که مشتریانمان خریداری کردند مدت زمان پشتیبانی قرار دهیم و پس از گذشت یک زمان مشخص برای یک محصول وجهی را پرداخت کنند ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به faraisp2845
  • طراح محصول

درود
زمان پشتیبانی برای محصول از زمان خرید محاسبه میشه و زمان اتمام پشتیبانی گفته میشه ولی پرداخت به صورت آنلاین نیست

omid202002
omid202002

سلام وقت بخیر.
1. برای ایجاد تیکت کاربر از طریق پنل کاربری خود داخل ووکامرس با قالب خود سایت انجام میشه یا به جای دیگه ریدایرکت میشه؟
منظور مثل سیستم تیکت راست چین داخل پنل کاربری تیک ارسال میشه؟
2. ادمین و پشتیبان ها هم همچنین یا در صفحه خاصی نظارت و ایجاد میشه؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به omid202002
  • طراح محصول

درود
در قالب خود سایت انجام میشه
2- خیر ادمین و پشتیبان ها باید در پنل کاربری خود تیکتا به تیکت ها پاسخ بدن

orshalim
orshalim

سلام وقت بخیر. می خواستم بدونم این افزونه با قالب onum راستچین با مشکل مواجه نمی شه.
بعد با افزونه polylang چطور به مشکل نمی خوره . بعد تیکت های که ارسال میشه به کجا ارسال میشه.
جیمیل واتساپ یا خود وبسایت و قابلیت پیام هم داره. لطفا من رو راهنمایی کنید.

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به orshalim
  • طراح محصول

درود
این افزونه چون استایل متفاوت برای پنل خودش داره با هر قالبی سازگار میشه
توجه داشته باشید تیکتا 90 درصد متن هاش قابل ترجمه هست ولی برخی متن هاش فارسی نوشته شده و متاسفانه در حال حاضر نمیشه دو زبانش کرد
خودش پنلی برای مدیریت تیکت ها داره و اطلاع رسانی هاش هم از طریق ایمیل و هم پیامک هست

محمدمصطفی یوسف زاده
محمدمصطفی یوسف زاده حرفه ای

درود بر شما
آیا این افزونه امکان تمدید پشتیبانی محصولات ووکامرس را داراست به این صورت که مانند سایت راستچین که محصولات 6 ماه پشتیبانی رایگان دارند. بتوان برای این سیستم تیکت هم مدت زمان و هزینه تمدید تعریف کرد؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به محمدمصطفی یوسف زاده
  • طراح محصول

درود
این ویژگی وجود داره ولی در حال حاضر مشتری نمی تونه پرداخت آنلاین انجام بده و باید دستی براش پشتیبانی رو تمدید کنید
ولی در برنامه های آینده این محصول هست

abazar_afshar
abazar_afshar

با سلام و احترام
لطفا بفرمایید که این افزونه به سیستم فراز اس ام اس وصل میشود یا خیر.

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به abazar_afshar
  • طراح محصول

درود
بله وصل میشه

googoo
googoo

سلام وقت بخیر؛
امکانش هست که در تیکتی که ثبت میشه به دو یا سه کاربر دسترس مشاهده داد ؟
یعنی به جز ادمین و شخصی که تیکت رو ارسال میکنه یک یا دو یوزر عادی که توسط ادمین انتخاب میشه تیکت رو مشاهده کنه ؟ و پاسخ بده ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به googoo
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود داره

googoo
googoo در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

سپاس
فقط جهت اطمینان مجدد
اون دوتا یوزر عادی ثابت نیستند و برای هر تیکتی فرق دارد
مثل تیکتینگ همین راست چین که مثلا اگر تیکت کنم برای محصول خریداری شده علاوه بر ادمین صاحب محصول هم میتونه تیکت رو ببینه
اما با این تفاوت که اون دو تا یوزر رو ادمین به دلخواه انتخاب میکنه

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به googoo
  • طراح محصول

بله دقیقا همین ویژگی وجود داره

farshid-foss
farshid-foss

سلام وقت بخیر
من میخواستم بدونم تیکتا آیا با افزونه های ویژه مدیریت کاربران (افزونه ویرا) همخوانی و سازگاری داره یا نه؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به farshid-foss
  • طراح محصول

درود
با افزونه ذکر شده است نشده

vesta70
vesta70

سوال دیگه هم داشتم در صورتی که این افزونه رو خریدیم و با افزونه tutor lms( افزونه ایجاد دوره آموزشی ) سازگاری نداشت میتونیم از ضمانت بازگشت وجه استفاده کنیم؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به vesta70
  • طراح محصول

درود
این مورد رو متاسفانه اطلاع ندارم و باید از خود پشتیبانی راستچین بپرسید

vesta70
vesta70

سلام
وقت بخیر
چند سوال داشتم ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید
1. آیا این افزونه با قالب اجومال سازگاری دارد؟
2. آیا این افزونه با با افزونه دوره آموزشی tutor lms سازگاری دارد؟
3. اگر چند محصول متفاوت در سایت داشته باشیم که هر کدوم پشتیبان متخصص خودشون رو دارن با این افزونه میشه مشتری یا دانشجو فقط به متخصص محصول A که خریده تیکت ارسال کند؟
4. اگه یک دانشجو چند تا محصول متفاوت خریده امکان ارسال تیکت به پشتیبان مختص هر محصول هست؟
5. وقتی این افزونه نصب میشه یک آیتم "تیکت "به داشبورد تمام دوره هایی که خریدی اضافه میشه ؟( افزونه آموزشی tutor lms هست )
6. آیا اگه بخواهیم چند پشتیبان متخصص برای پاسخ گویی به تیکت ها داشته باشیم باید دسترسی کامل سایت را بهشون بدیم؟
7.آیا بعد از پاسخگویی به کاربر امکان اطلاع رسانی در قالب پیامک و ایمیل به کاربر هم وجود دارد؟
8. آیا اگه دانشجو سوالش را به بخش اشتباهی ( متخصص اشتباهی ) ارسال کرده باشد امکان ارسال اون سوال توسط متخصص به متخصص مربوطه وجود دارد؟
9. آیا امکان ارسال پیام در قالب صوت برای مشتری یا دانشجو وجود دارد؟
10. میخواستم یک نمونه محیط کاربری که مشتری تیکت ارسال میکنه رو ببینم؟ ( پیش نمایش رو میزنم متاسفانه نشون داده نمیشه)
11. آیا امکان ارسال تیکت فقط برای افرادی هست که دوره آموزشی رو خریداری کردن ؟ ( به عبارتی دانشجویانی که برای دوره ای پولی پرداخت کردن امکان ارسال تیکت براشون هست؟ )
12. کاربران عادی که هیچ دوره ای خریداری نکردن و فقط عضو سایت شدن هم میتونن تیکت ارسال کنند؟

با تشکر از شما

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به vesta70
  • طراح محصول

درود
1- با این قالب تست نشده ولی افزونه محیط مستقل برای تیکت داره و قالب مهم نیست
2- تست نشده
3- اگر با افزونه دکان اکی شده باشه بله
4- اگر ووکامرس باشه بله
5- با این افزونه تست نشده ولی شورتکد داره و می تونید هر جا اضافه کنید
6- خیر می تونید پشتیبان تعریف کنید
7- بله
8- بله
9- بله
10- کافیه در دمو ثبت نام کنید و تست کنید
11- خیر هر دو می تونن ارسال کنن
12- بله

vesta70
vesta70 در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

ممنون از صبر و حوصله شما در پاسخ گویی.
یه سوال دیگه هم داشتم در صورتی که این افزونه رو خریدیم و با افزونه tutor lms( افزونه ایجاد دوره آموزشی ) سازگاری نداشت میتونیم از ضمانت بازگشت وجه استفاده کنیم؟

alirezazare
alirezazare

آیا امکان دارد کاربر با همان رمز عبور داخل سایت وارد تیکت شود و نیاز به لاگین دوباره نباشند ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به alirezazare
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود داره

alirezazare
alirezazare

آیا امکان دارد قابلیت تیکت عمومی را غیر فعال کرد ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به alirezazare
  • طراح محصول

درود
بله می توان غیر فعال کرد

kiarash1988
kiarash1988

آیا اگر تیکت جدید بیاد! میتوان تنظیم کرد که برای پشتیبان sms ارسال شود؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. میخواستم بخرم ولی این ویژگی خیلی برام مهمه!

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به kiarash1988
  • طراح محصول

درود
بله این ویژگی وجود داره

محمدحسن فرهادی
محمدحسن فرهادی در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

سلام وقت بخیر. این به این معنی هست که سیستم ثبت نام با شماره موبایل هم داره این پلاگین؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به محمدحسن فرهادی
  • طراح محصول

درود
در حال حاضر شماره موبایل در ثبت نام وجود داره ولی از کاربر تایید نمی گیره
ولی برای ورود کاربر می تونه با کد یک بار مصرف وارد بشه

علیرضا
علیرضا

با سلام وقت بخیر
آیا امکان داره برای ثبت تیکت، موضوعات مختلف در نظر گرفت و برای هر موضوع یک فرم خاص طراحی کرد؟
مثل ترکیب کارایی یک فرم ساز با تیکت منظورم هست. بخصوص که نوشتید پرداخت برای هر تیکت هم قرار دادید با افزونه جدا.

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به علیرضا
  • طراح محصول

درود
متاسفانه خیر

iman2003nk
iman2003nk

با سلام
من یک وب سایت داخلی روی آیپی لوکال شبکه دارم . آیا می توانم از تیکیتا استفاده کنم ؟ ضمنا سرور به اینترنت متصل است . ممنون

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به iman2003nk
  • طراح محصول

درود
اگر ioncube ورژن 12 به بالا روش نصب باشه مشکلی نداره و نصب میشه

alirezazare
alirezazare

آیا امکان استفاده از این افزونه داخل سایت های html هست ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به alirezazare
  • طراح محصول

درود خیر متاسفانه

iunlock24
iunlock24

سلام، می‌شود همه صفحه‌های مربوط به تیکت، در همان پنل کاربری ووکامرس باشد؟
مثلا در پیش‌نمایش لاگین کردم و دیدم که وقتی دکمه مشاهده تیکت را می‌زنم وارد یک صفحه دیگر شد و به واقع از صفحه my-account‌ ووکامرس خارج شد.
یا وقتی تیکت را ثبت کردم، در صفحه خارج از صفحه پنل کاربری ووکامرس، لیست تیکت‌ها را نمایش داد.

تشکر

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به iunlock24
  • طراح محصول

درود
در ورژن جدید برای کاربر همه موارد در پنل ووکامرس هست

iunlock24
iunlock24 در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

آیا نسخه جدید منتشر شده است؟

ندا رییسی
ندا رییسی در پاسخ به iunlock24

درود و عرض ادب
دوست عزیز به روزرسانی محصول در تارییخ 4 دیی ماه منتشر شده است.
موفق باشید.

mporki
mporki

سلام و ادب ببخشید من دنبال سیستم تیکتی هستم که نیازی به ورود کاربر نباشه و کاربر پس از ثبت تیکت یه کد رهگیری دریافت کنه و از اون به بعد با همون کد رهگیری پیگیر درخواستش باشه ایا این قابلیت رو تیکتا داره؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به mporki
  • طراح محصول

درود
در حال حاضر خیر

mosi9112
mosi9112

سلام
قصد خرید رو دارم آیا در آینده بخش تمدید پشتیبانی به ازای دامنه به امکانات اضافه میشه؟ دقیققا مانند راستچین

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به mosi9112
  • طراح محصول

درود
در لیست آپدیت هست ولی نمیشه زمانی براش مشخص کرد

hamed2h
hamed2h

سلام وقت بخیر
- من یک افزونه پروفایل کاربری استفاده میکنم و میخوام داخل منوهای اون افزونه یک منوی ارسال تیکت اضافه کنم و وقتی باز شد فقط و فقط فرم ارسال تیکت باز بشه از طریق شورتکد ، این امکان وجود داره ؟
- سیستم ورورد عضویت و ثبت نام رو هم نمیخوام ، چون این امکان برای کاربران عضو یا همون مشریانم هست که قبلا وارد سایت شدن ، امکانش هست ؟
ممنون

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به hamed2h
  • طراح محصول

درود
بله این امکان وجود داره

hamed2h
hamed2h در پاسخ به مرتضی لطفی نژاد

هر 2 مورد ؟

مرتضی لطفی نژاد
مرتضی لطفی نژاد حرفه ای در پاسخ به hamed2h
  • طراح محصول

بله هر دو مورد