× تخفیف های الکامپ همچنان ادامه دارد ، هر روز ۶ محصول تا ۹۰% تخفیف از بهترین محصولات راست چینورود به جشنواره

افزونه وردپرس پشتیبانی تیکتا | Ticketa

۱۱۰ دیدگاهافزودن


    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_5-6
    micromagic

    سلام . این افزونه رو میشه بر روی چندتا دامین هم نصب کرد یا با لایسنس و کد شده میفروشین ؟

      • Exclusive Author
      • عضو تیم مدیریتی راست چین
      • Author
      • بررسی کننده فایل
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      پشتیبان ۱
      تیم مدیریت

      باسلام و عرض ادب،
      باتوجه به لایسنس محصول، در هر زمان،تنها برروی یک دامنه (یا زیردامنه)، قابل فعالسازی است. برای استفاده برروی دو دامنه به طور همزمان، نیاز به خرید لایسنس دوم است.این مورد در بخش اجازه نامه محصول درج شده است. شما می توانید برای هر خرید از کدسفارش آن برای فعالسازی اقدام کنید.

      باتشکر
      کارشناس پشتیبانی راست چین

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_0-1
    babakjalaliamin
    خریدار

    با سلام
    چطور میتونم به صورت دمو پنل ادمین رو ببینم ؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      ما یک ویدیو در دمو گذاشتیم که شما می تونید قسمت مدیریت رو در اون مشاهده کنید
      البته این ویدیو با ورژن 1 ضبط شده ولی الان ورژن 2.4 ارئه شده که امکانات دیگه ای هم بهش اضافه شده که اون امکانات رو می تونید در پایین توضیحات محصول ببینید

      سوال دیگری هست در خدمتم

        • bought_between_1_and_9_items
        • veteran_0-1
        babakjalaliamin
        خریدار

        سلام خیلی ممنون
        چند تا سوال داشتم

        1 ) آیا این پلاگین از پلاگین های معروف به عنوان هسته استفاده میکنه یا اینکه تماما توسط خودتون توسعه داده شده ؟

        2 ) بعد از نصب متوجه شدم تمام اطلاعات در جدول پست وردپرس نصب میشه . آیا این روش باعث مشکلات در طول کار سیستم نمیشه ؟ همچنین جلوی توسعه راحت و آپدیت های مورد نیاز رو نمیگیره ؟

        3 ) چطور میتونم تاریخ ها رو به شمسی تبدیل کنم ؟

        با تشکر

          • Exclusive Author
          • Author
          • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
          • طراح فوق حرفه‌ای
          • bought_between_10_and_49_items
          • veteran_5-6
          مرتضی لطفی نژاد
          طراح محصول

          درود
          لطفا همه موارد رو از طریق تیکت ارسال بفرمایید
          با تشکر

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_3-4
    aminbabazadeh

    سلام
    امکانش هست که از این افزونه برای کمک به کاربرامون بخای استفاده کنیم ببینید منظورم اینه

    یک سایت میخای بزنیم با عنوان اموزش بازی . این افزونه میشه ازش کاربرد داشت در این سایت ؟ و این که همیشه به صورت داعم روی عمومی باشه تیکتا . خصوصی نتونن هم بکنن کاربرا که همه ببین و نظر بدن

    ممنون میشم

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_2-3
    مرتضی سبحانی
    خریدار

    سلام مجدد

    آبکون پشتیبانی در صفحه اول سایت سمت راست نمایش داده می شود.
    چگ.نه می توان محل قرار گیری را اصلاح کرد ؟؟ برای مثال سمت چپ پاین یا بالا ؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود در این ورژن تنها می توانید با تغییر در css اینکار رو انجام بدین
      ولی بنده یادداشت کردم که در تنظیمات بزارم که خودتون جا رو مشخص کنید

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_0-1
    keshtkar
    خریدار

    با سلام و احترام
    در صورت بروزرسانی افزونه تیکتهای قبلی پاک می شود؟
    اگر اینچنین است، راهکار چیست.
    با تشکر

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      خیر پاک نمیشن ولی چون در ورژن 2.2 تغییرات کلی در کد ها رخ داد و قسمت مدیریت وضعیت های محصول اضافه شد بعد از بروزرسانی شما باید در مدیریت وردپرس ، در منوی (تیکتا->تیکت ها) به ویرایش سریع تیکت مورد نظرتون برید و وضعیتی برای تیکت خودتون مشخص کنید

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_2-3
    مرتضی سبحانی
    خریدار

    مجددا سلام
    چند پیشنهاد
    1 – امکان اتصال به افزونه های عضویت ویژه و محدودیت تعداد تیکت ها
    2 – امکان نمایش اخبار در افزونه ( نمایش دسته خاص )
    3 – ایجاد یک آیکون شناور در صفحه اول برای گفتگوی آنلاین با کارشناس بر خط و یا حداقل برای هدایت کاربر به پشتیبانی
    4 – امکان اتصال به افزونه پرسش و پاسخ ( نه مقالات )
    5 – ارسال مهمان و کد رهگیری
    6 – ایجاد کاستوم فیلد ( فیلدهای قابل تغیر و مورد نظر ) در سیستم برای ایجاد فرمهای مورد نظر و در صورت امکان چند صفحه ای ( و یا اتصال به یک فرم ساز پیشرفته )
    7 – امکان انتخاب مشاور توسط کاربر برای اخذ راهنمایی ( برای مثال برگه پاسخگویان ) یا نمایش آواتار مشاوران و تخصصشان برای انتخاب
    8 – امکان یادداشت داخلی بین پشتیبانان برای درج سوابق مشاوره گیرنده
    9 – امکان ارائه گزارش های آماری سیستم تیکتینگ در قالب ویجت برای درج در هر جای سایت یا صفحه اول پشتیبانی

    لازم به ذکر است این شرح از کلیه سیستم ها و افزونه های موجود جمع شده و یا توسط دیگر کاربران نوشته شده بود که بنده همه رو یکجا جمع کردم . باز هم از تلاش تیم محترم توسعه متشکرم

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      بیش از هر چیز از توجه شما به این افزونه سپاسگذاریم
      مواردی مانند 1 و 2 رو لطفا بهمون شرح بدین
      مورد 3 در ورژن 2.2 اضافه شده
      مورد 8 در حال حاضر وجود داره

      بقیه موارد انشالله به مرور زمان اضافه خواهد شد

        • bought_between_10_and_49_items
        • veteran_2-3
        مرتضی سبحانی
        خریدار

        من هم از توجه شما به پیشنهادات مختطبین تشکر می کنم
        1 / در خصوص مورد اول به این معنی که کاربر بعد از عضویت ویژه توسط یکی از افزونه های عضویت ویژه مثلا 5 مشاوره یا تیکت بتواند ارسال کند و نه بیشتر و برای ارسال بیشتر باید مجدد نسبت به شارژ حساب اقدام کند .
        2 / در خصوص خبر ، برای ارتباط بیشتر با سایت اصلی و ایجاد رابطه برای مثال بشود از بخش پست های سایت اصلی گروهی را در منوی تنظیمات بتوان انتخاب کرد که در بخش ساپورت بتوان آن را مشاهده کرد . مثلا در سایت و بخش پست ها تاپیکی با عنوان تازه ها داشته باشیم و بتوان در منوی ستینگ تیکیتا آن را انتخاب کرد تا در محل مشخصی از صفحه اصلی یا منوی اخبار تیکیتا آن را مشاهده کنیم .
        3 / از تامین این مورد متشکرم . امیدوارم امکان چت زنده توسط این افزونه تامین شود تا به یک افزونه جامع در پشتیبانی مبدل شود .
        4 / در این فقره مثلا به یک افزونه مناسب مانند Clever FAQ سازگاری پیدا کند تا مشابه آن بتوان سوال و جواب همگانی طراحی کرد .
        5 / ارسال مهمان برای نمونه بدون لاگین کردن سوالی را طرح کند و با گرفتن کد رهگیری بتواند آن را بازیابی و پیگیری کند . مناسب برای مواردی که پرسش کننده مایل نیست مشخصات خود را به هر دلیل ارسال کند و یا علاقه به عضویت ندارد .
        6 / برای ایجاد فرمهای کاستوم شده و سفارشی جهت پشتیبانی و برای مثال چند صفحه ای . مثلا بشود تیکتا را با افزونه eform سازگار کرد تا از قابلیت های گسترده آن در تیکتا بهره برد .
        7 / یک قابلیت جالب اینجاست که پرسشگر بتواند لیست پاسخ دهنده ها را با نظر مدیریت در ستینگ فعال کند و بعد آن کاربر بتواند فرد پاسخ دهنده را بر اساس سلیقه و تخصص آن فرد انتخاب کند . این می تواند یک گزینه انتخابی اما مفید باشد .
        8/از تامین فقره هشت متشکرم .
        9 / تامین ابزارک آمار و گزارش و فعال شدن آن در داشبود مدیریت می تواند کمک مناسبی برای کنترل رویدادهای تیکتا باشد . برای مثال تیکت های باز و پاسخ نگرفته و …
        همچنین امکان ایجاد محدودیت پاسخ مثلا الزام پاسخگو به پاسخگویی در فرجه مشخص توسط ادمین برای مثال حداکثر 24 ساعت و یا … و در صورت عدم انجام آن انتخابهایی همچون ارجاع به کارشناس دیگر و یا مدیر وجود داشته باشد .
        10 // مورد جدیدی که به ذهنم رسید امکان اتصال و ارجاع توسط ربات به واتس آپ و تلگرام است به جهت تسهیل پاسخگویی توسط پشتیبانان .

        امید وارم همه محصولات ایرانی بتوانند در بالاترین رتبه های جهانی قرار بگیرند . ارادتمند تیم محترم تیکتا 🙂

          • Exclusive Author
          • Author
          • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
          • طراح فوق حرفه‌ای
          • bought_between_10_and_49_items
          • veteran_5-6
          مرتضی لطفی نژاد
          طراح محصول

          درود
          ممنون از توضیحات خوب شما
          چشم موارد رو یادداشت می کنیم و هر کدوم که قابل انجام باشه رو در ورژن های آینده اضافه خواهیم کرد

          ممنون از شما

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_2-3
    مرتضی سبحانی
    خریدار

    سلام
    در خصوص ارسال مهمان همانگونه که قبلا عرض شد در اسکریپت این کار شده . اما چون افزونه قابلیت هماهنگی بیشتری دارد اگر بشود این قابلیت ها در سیستم تیکیتا اضافه شود سیستم رو بی نظیر و یک در افزونه های پشتیبانی می کند . همچنین اضافه شدن سیستم faq مانند افزونه Clever FAQ یک قابلیت ویژه است که در سیستم های پشتیبانی می تواند از اضافه شدن تیکت های اضافه جلوگیری کند . تشکر از مطالعه و بررسی عملیاتی شدن

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_3-4
    مصطفی
    خریدار

    سلام کاش میگفتید هر اپدیت چی اضافه یا اصلاح شده

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      سلام، در پایین توضیحات همه جزییات بروزرسانی ها ذکر میشه

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_2-3
    مرتضی سبحانی
    خریدار

    سلام و درود
    تاریخ انتشار نسخه جدید و شرح بروز آوری رو چه زمانی اعلام میکنید ؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      سلام، سعی می کنیم تا پایان هفته بروزرسانی را منتشر و جزییات آن را اعلام کنیم

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_2-3
    YG11

    سلام خدمت شما و تشکر بابت محصول بسیار خوبتون

    1- امکان این هست که بعد از نصب در پنل پیشفرض ووکامرس و منوهای ووکامرس یک بخش با عنوان پشتیبانی که به این پلاگین لینک بشه ایجاد کرد؟

    2- امکان شخصی سازی وجود داره؟

    و سوالات دیگه که در صورت نیاز و بعد از مطالعه تمامی دیدگاهها از شما میپرسم

    ممنونم

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      سلام،خواهش میکنم

      1- در حال حاضر خیر ولی در برنامه آینده ما هست که این افزونه رو با پروفایل ووکامرس یکی کنیم

      2- در حال حاضر خیر

      سوال دیگری هست در خدمتم

        • bought_between_1_and_9_items
        • veteran_2-3
        YG11

        سلام و ممنون از پاسخ شما

        سوال بعدی من اینه که امکانش هست پیام پیشفرض تعیین کرد که مثلا وقتی کاربر تیکت ارسال میکنه پیامی که مدیر تعیین کرده مثل “سلام. پیام شما بزودی پاسخ داده خواهد شد!” بلافاصله در جواب تیکت کاربر ارسال یشه؟

          • Exclusive Author
          • Author
          • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
          • طراح فوق حرفه‌ای
          • bought_between_10_and_49_items
          • veteran_5-6
          مرتضی لطفی نژاد
          طراح محصول

          سلام
          خیر این امکان وجود نداره
          هر چند این امکان غیر ضروری هست و کاربر در هر صورت منتظر پاسخ هست و نیاز نیست که بهش این ایمیل ارسال بشه
          و همچنین تا مدیر (یا پاسخ دهنده یا فروشنده) پاسخ تیکت رو بدن ایمیل پاسخ براشون ارسال میشه

          سوال دیگری هست در خدمتیم

            • bought_between_1_and_9_items
            • veteran_2-3
            YG11
            ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

            خیلی ممنونم بابت پاسخگوییتون
            به امید پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر این افزونه عالی

            • Exclusive Author
            • Author
            • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
            • طراح فوق حرفه‌ای
            • bought_between_10_and_49_items
            • veteran_5-6
            مرتضی لطفی نژاد
            طراح محصول
            ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

            سلام
            نشد در دیدگاه پایین جوابتون رو بدم و مجبور شدم بالا گذاشتم
            در مورد سوالتون (کد تاییدیه) خیر این امکان وجود نداره
            اگر نیاز باشه شاید در آینده اضافه بشه

            • bought_between_1_and_9_items
            • veteran_2-3
            YG11
            ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

            ممنونم از پاسخدهی و پشتیبانی سریع شما

            از اون لحاظی که شما میفرمایید کاملا صحیح هست
            فقط منظور من چیزی تو مایه های نوبت دهی بانکی بود! مثلا وقتی 1000 پیام پشتیبانی ارسال میشه سیستم طبق نوبت یک پیام پیشفرض به همراه تاریخ پاسخدهی ارسال کنه

            که البته این یک حالتی هست که نیاز به برنامه نویسی داره و طبق صحبتهای شما فکر کنم انجام شدنی نباشه

            – یک سوال دیگه ام اینه که میشه برای ثبت تیکت و پشتیبانی کد تاییدیه موبایل قرار داد ؟ (بصورتی که تا دکمه ارسال رو زدند کد تایید ارسال بشه و تا موقعی که کد رو وارد نکردند تیکت پشتیبانی برای سایت ارسال نشه)

            باز هم اگر سوال دیگه ای بود میپرسم

            خوشحالم که تونستم یک سیستم مطمئن پشتیبانی رو پیدا کنم

    • veteran_0-1
    eCut Iran

    سلام
    من از افزونه Awesome Support برای تیکتهام استفاده میکنم
    از افزونه شما میتونم در کنار Awesome Support استفاده کنم یا باید Awesome Support رو غیرفعال کنم؟ با هم تداخل داره؟
    چون تیکتهای قبلی رو باید نگه دارم و یه سیتک تیکت جدید با افزون شما میخوام راه بندازم. این امکان وجود داره؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      سلام، ما این مورد رو تست نکردیم اما چون نوع کدنویسی اونها با هم متفاوت هست، به احتمال زیاد مشکلی پیش نخواهد آمد

    • Exclusive Author
    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_3-4
    aminpoor
    خریدار

    یک سوال دیگه ایا گوگل مقالات را هم ایدکس میکنه ؟
    مثل تیکت ها

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_5-6
    manih
    خریدار

    با سلام و احترام
    افزونه بسیار کاربردیه، ممنون از جناب لطفی نژاد.
    یک سوال هم از خدمتتون داشتم، شما افزونه رو با کدام یک از وب سرویس های پیام کوتاه تست کردید؟ بعضی از سایتهایی که تو لیست وجود داره و خدمات پیام کوتاه ارائه می کنن، کاربری راحتی ندارن و هزینه های بالایی هم بابت ارائه وب سرویس میگیرن.

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      درود
      خواهش میکنم
      ما خودمون با سایت sms.ir تست کردیم

    • Exclusive Author
    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_3-4
    aminpoor
    خریدار

    سلام این افزونه حتما باید ووکامرس نصب باشه
    نمیشه رو وردپرس اچرا بشه

      • Exclusive Author
      • Author
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • طراح فوق حرفه‌ای
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_5-6
      مرتضی لطفی نژاد
      طراح محصول

      سلام، نه ووکامرس برای این افزونه الزامی نیست

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد شوید!


تومان