از 37 رأی
- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
سلام آیا برای کاربر مهمان فکری شده؟ چون ممکنه یک سری سایتها نیاز به تیکت مهمان داشته باشن که سوالات خودشون ارسال کنن بعد از طریق کد پیگیری بدون داشتن پنل پیگیری کنن که در چه مرحله ایه
درود
متاسفانه در حال حاضر این ویژگی وجود نداره
امکان ارجاع تیکت به یک شخص دیگر در هنگام پاسخگویی هست؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
دمو رو چک کردم همچین قابلیتی من ندیدم ، میشه جهت اطمینان قبل خرید بگین کجاست؟
در پنل مدیریت این امکان وجود داره و در پنل کاربری همچین چیزی رو نمی بینید
می تونید در ویدیو های معرفی این موارد رو ببینید
امکان ارجاع یک تیکت به یک بخش یا نفر دیگه وجود داره؟
مثلا در جواب یک تیکت به یک نفر دیگه ارجاعش بدیم ؟
درود
بله این امکان بین پشتیبانی ها وجود داره و یک پشتیبانی می تونه به پشتیبان دیگه ارجاع بده
باسلام، میشه کاری کرد که تیکت عمومی ساخته نشه؟
یعنی کاربرارو محدود کرد به اینکه فقط تیکت خصوصی بزنن
درود
بله می تونید کلا غیر فعالش کنید
باسلام. با قالب استادشو سازگاره؟
درود
با این قالب تست نشده ولی افزونه خودش پنل کاربری متفاوتی داره و از این طریف با قالب ها سازگار هست
سلام و وقت بخیر
امکان غیرفعال سازی ارسال پیام صوتی برای کاربر وجود داره؟ منظورم اینه که فقط مدیر بتونه پیام صوتی بفرسته
درود
امکان غیر فعالسازی کلی وجود داره و اینطور نیست که برای مدیر فعال باشه و برای کاربر غیر فعال
سلام
وقت بخیر
آیا با افزونه دکان هماهنگی داره
درود
بله، به این صورت هست که اگر محصول فروشنده ای داشته باشه تیکت رو به فروشنده محصول ارجاع میده
سلام
ایکون خاصی در گوشه صفحه قرار میگیره که با کلیک بر روش کاربران راحت بتونن سوال خودشون رو وارد کنند و اگر ثبت نام نکرده باشن متنی بیاد که اول ثبت نام انجام بدن؟
درود
ما یک آیکون در صفحه اصلی داریم که کاربران با کلیک بر اون به صفحه ارسال تیکت هدایت میشن و اگر اگر به حساب وارد نشده باشن می تونن در همون ارسال اطلاعات تیکت اطلاعات کاربریشون رو وارد کنن تا هم ثبت نام بشن و هم تیکت ثبت بشه
با سلام
آیا امکان این هستش هر فردی که تیکت میزنه برای مدیر آن بخش یک پیامک ارسال شود ؟
درود
بله این امکان وجود داره
سلام
آیا با ioncube کدگذاری شده است؟
آیا روی php 8.1 به بالا اجرا میشود؟
درود
بله کدگذاری شده است
در آخرین ورژن این هماهنگی ایجاد شده
با سلام و احترام . آیا امکان انتقال تیکت به افراد دیگر در پشتیبانی وجود داره؟ مثلا از بخش فنی منتقل کنیم به بخش فروش؟
درود
بله این امکان وجود داره
سوال دیگردی داشتم اینکه با php 8.1 سازگار هست؟
درود
دیروز نسخه هماهنگ با ورژن 8 به بالا رو به راستچین ارسال کردیم و به زودی منتشر میشه
سلام
امکانش هست مانند توتال دسک یا افزونه های مشابه قابلیت امار هم اضفاه کنید؟
مثل میانگین زمان پاسخ دهی پشتیبان ها، میانگین میزان رضایت، تعداد تیک های هر دپارتمان و....
همچنین قابلیت نظر دهی با اموجی ها بنظر جالب میرسد اگر اضافه بشه
مورد بعدی اپدیت مربوط به مدیریت پروژه و پوش نجوا رو کی اضافه میکنید؟
ممنون از توجهتون
درود
این موارد یادداشت شده و بررسی میشه
برای این موارد نمیشه زمان دقیقی گفت
سلام وقت بخیر
2 تا سوال داشتم از خدمتتون
1 - زمانی که این افزونه را روی قالب سایت نصب میکنیم میتوان سیستم تیکت را جوری تنظیم کرد که فرد وقتی وارد پروفایل سایت اصلی میشود این بخش به پروفایل سایت اصلی اضافه شده باشد و از انجا تیکت ارسال کند؟
2 - ایا این امکان وجود دارد که نام "تیکت پشتیبانی" به نام دیگری تغییر داد؟مثلا بجای تیکت پشتیبانی ، بنویسیم پشتیبانی آزمون
درود
1- به صورت پیشفرض به پیشخوان ووکامرس اضافه میشه و کاربر می تونه از اونجا تیکت ارسال کنه
2- بله این امکان وجود داره
سلام
برای ارسال تیکت فقط یکبار نیاز به لاگین هست یا هر بار باید لاگین کنه؟ در این مورد تنظیماتی هست؟ یا از همون تنظیمات پیش فرض وردپرس استفاده می کنه؟
برام مهمه که برای ارسال تیکت در خصوص برخی محصولات نیاز به لاگین نباشه. و شبیه چت آنلاین باشه (نیازبه لاگین نباشه یعنی بعد از یکبار لاگین کردن مثلا تا یکماه نیاز به لاگین نباشه همچین چیزی)
درود
ما در افزونه کاری کردیم که با یکبار ورود مدت ها لاگین بمونه
ولی اینکه نیاز به لاگین نباشه و تیکت ارسال کنه شدنی نیست
سلام
لطفا در مورد بخش مقالات توضیح میفرمایید که دقیقا چی هست؟
آیا مثل مقالات سایت هستش یا چیزی بیشتر و لازمتر؟
به چه کاری میاید؟؟
درود
مقالات سایت همون دانشنامه برای محصولات هستن و شما می تونید مطالب رو برای هر محصول دسته بندی کنید