افزونه تیکت و پشتیبانی Fluent Support Pro
نسخه 1.6.7
- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 30
-
پشتیبانی
30 پرسش و پاسخ ثبت پرسش

سلام ببخشید با سامانه پیامکی فراز اس ام اس هماهنگ نیست

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
خیر هماهنگ نیست

من در سایتم چندین نقش کاربری دارم که میخوام یه سری نقش های کاربری که خودم مشخص میکنم فقط قابلیت ارسال تیکت داشته باشن آیا این امکان در این افزونه هست؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
خیر این امکان وجود ندارد

درود وقت بخیر
این افزونه رو از مخزن وردپرس نصب کردم. زمانی که تیکت توسط کاربر ثبت می شود، آن تیکت ثبت شده رو در پنل مدیر سایت نمایش می دهد اما title آن را مخفی می کند. (در نسخه pro که چنین نیست؟)

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
خیر

با سلام و خسته نباشید
آیا افزونه از حالت چپ چین پشتیبانی میکنه ، به صورتی که زبان تنظیمات وردپرس رو تغییر بدم زبان فرانت افزونه هم تغییر کنه ؟
من برای یک پروژه چپ چین به زبان داچ « هلندی » به این افزونه نیاز دارم
و اینکه نوشتید سازگاری با پیام رسان ت.لگرام ، آیا فقط اطلاع رسانی تیکت های ثبت شده با مشخصات کاربر در تلگرام اعلام میشه ؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
بله امکانش هست

سلام وقت بخیر ، بر روی php 8 سازگار هست؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
با 7.4 سازگار هست

با سلام خدمت شما
میتونم یک فرایند کاری ایجاد کنم به نحوی که فرم خاصی رو بسازم و سلسله مراتب تایید برای چند پشتیبان قرار بدم که کامنت بدن؟ و یا تایید کنن
امکانات زیرو میخوام بدونم میشه داشت؟
ساخت فرم
روند تایید پله ای توسط چند پشتیبان
گرفتن خروجی

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
خیر امکانش نیست

ووکامرس بر روی وردپرس بنده نصب نیست این افزونه باید حتما ووکارمرس نصب باشه ؟

- طراح محصول
خیر نیازی به فعال بودن ووکامرس نیست

سلام وقت بخیر
آیا میشه برخی کلمات مثل "تیکت های من" رو تغییر بدیم و یه چیز دیگه بنویسیم؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
بله هیچ چیزی غیر ممکن نیس
شما امر کنید بنده در خدمتم

سلام وقت بخیر
امکان مشاهده دمو نیست؟

درود و عرض ادب
دوست عزیز پیش نمایش بدون مشکل بالا می باشد لطفا مجدد بررسی بفرمایید
کارشناس پشتیبانی راست چین

سلام، آیا این افزونه توان ارسال پیامک جهت اطلاع رسانی اعلانها به مشتری، سر تیم پشتیبان و یا نماینده محصول را دارد؟
یا آیا راهکاری برای این امر وجود دارد؟
مثل خیلی از سایتها که به محض ثبت تیکت و یا جواب تیکت برای مشتری شماره تیکت ویا اعلان پاسخ تیکت ارسال میگردد.

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
این افزونه امکان کانکت به تلگرام اسلک و ... دارد که از این طریق میتواند به شما اطلاع رسانی کند و همچنین امکان پاسخ از این طریق را به شما میدهد

امکان هست پنل پیامکی بهش اضافه کنید؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
انشالا در آینده اضافه میکنیم

سلام وقت بخیر لطفا اگر براتون امکان دارد یک دمو فعال کنید که بشه این افزون رو کامل مشاهده کرد یا عکس های هم از سمت کاربر قرار بدین که بشه دید در پنل کاربر این افزونه به چه صورت هست

- طراح محصول
سلام بله چشم.

سلام وقتتون بخیر این افزونه توی همون پنل کاربری وردپرس و ووکامرس نمایس داده میشه؟؟ یعنی یه بخش به نام تیکت ها؟؟
و میشه یه کاری کرد که انتخاب کنن برای کدوم محوقل که از ما خریدن نیاز به پشتیبانی دارن و... ممنون از شما

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
افزونه داخل داشبورد وردپرس نمایش داده میشه که خو افزونه بخشی به نام تیکت ها دارد.
بله امکانش هست.

از ثبت نام خود ووکامرس استفاده میکنه یا صفحه ورود و ثبت نام مخصوص خودشو داره؟

- طراح محصول
سلام وقتتون بخیر
از خود ووکامرس
سلام و ادب
ببخشید من میخوام از این افزونه برای ارتباط درون سازمانی بین کاربرانم استفاده کنم... یعنی پیام بدن و فایل بفرستن واسه هم/ مدیریت هم بتونه نظارت و احیانا ویرایش و حذف هم داشته باشه؟ میشه؟
سلام خیر چنین امکانی وجود ندارد