ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
به روزرسانی جدید یواست سئو
اخبار

تغییرات بزرگ Yoast SEO 20.0 در به روز رسانی جدید

افزونه Yoast SEO 20.0 وردپرس تغییرات قابل توجهی را در رابط کاربری ایجاد می کند که به طور کامل رابط کاربری را بازنگری می کند که هدف از آن آسان تر کردن بهینه سازی سایت های وردپرس است.

0
08 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

افزونه یواست سئو تغییراتی را برای کاربران ایجاد میکند تغییرات بزرگ Yoast SEO 20.0 شامل رابط کاربری آسان است که بهنیه سازی وردپرس را برای کاربران آسان تر میکند.

رابط کاربری جدید

رابط کاربری Yoast 20.0 روش قدیمی را که باعث می شد کاربران بر روی چندین برگه کلیک کنند تا به صفحات با انتخاب های متعدد دسترسی پیدا کنند را از بین می برد. نسخه جدید Yoast رابط کاربری سبک کارتی (Card- Style) را معرفی می کند.

تغییرات بزرگ Yoast SEO 20.0
تغییرات بزرگ Yoast SEO 20.0

رابط کاربری کارتی، نیازی به انتخاب کاربر برای نحوه نمایش تب ها ندارد. این روش اطلاعاتی را به عنوان مجموعه ای از ویژگی ها ارائه می دهد که کاربر می تواند آن ها را روشن یا خاموش کند. در واقع این رابط کاربری، یک روش ساده تر برای پیش بردن کار ها است. هر دسته از تنظیمات دارای بخش مربوط به خود است که کاربر می تواند به واسطه کارت ها آن ها را شخصی سازی کند.

هر کارتی که مربوط به یک تنظیمات می شود، توضیحی کوتاه در قسمت زیرین تصویر مربوط به آن بخش قرار دارد و در قسمت پایینی این کارت دکمه فعال/غیر فعال کردن آن ویژگی وجود دارد. همچنین یک لینک در قسمت پایانی آن وجود دارد که برای توضیحات بیشتر شما را به Yoast ارجاع می دهد. هنگامی که تصویر در این کارت رنگی قرار گرفته است، به این معنی می باشد که آن ویژگی فعال است و هنگامی که فیلتر سیاه سفید فعال می شود، نشان از خاموش بودن این تنظیمات دارد. در واقع این ویژگی این امکان را به کاربر می دهد که با نگاهی جزئی به این تنظیمات، از وضعیت آن با خبر شود.

تغییرات بزرگ Yoast SEO 20.0 در بروزرسانی های اخیر

صفحه تنظیمات «یکپارچه سازی API» از رابط کاربری همانند کارت پیروی می کند و مشاهده امکان ترکیب تنظیمات را آسان تر می کند؛ مانند ادغام Yoast در گردش کار Elementor و سپس فعال کردن آن.

در نهایت باید گفت که رابط کاربری جدید به قدری خوب طراحی شده است که تقریباً هر کسی با هر سطح دانشی می تواند بدون مطالعه دفترچه راهنمای کاربر از آن استفاده کند. با این حال، اگر کاربری به اطلاعات بیشتر نیاز داشت، کافی است تا بر روی آن کارت کلیک کند.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.