ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

محبوب ترین انواع وبلاگ ها

قبل از اینکه وبلاگی را راه اندازی کنید اولین سؤالی که ممکن است به ذهنتان برسد این است که کدام نوع وبلاگ از همه محبوب تر است و مخاطب بیشتری دارد؟ باید بگوییم که وبلاگها انواع گوناگونی دارند که طیف گسترده ای از موضوعات، منابع و مخاطبان را در بر می گیرند. شما برای یک وبلاگ موفق نیاز به برنامه ریزی دارید و قالبی باید انتخاب کنید که بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. ما قصد داریم در اینجا محبوب ترین وبلاگ ها که مخاطب زیادی جذب خواهد کرد را به شما معرفی کنیم.

0
08 خرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

انتخاب وبلاگ و قالب وردپرس مناسب آن

قبل از اینکه وبلاگی را انتخاب کنید، باید بدانید به چه موضوعی بیشتر علاقه دارید. هر وبلاگ، مخاطبان خاص خود را دارد که مطالب مورد علاقه خود جستجو را می کنند. نوشتن در مورد علاقه مندی ها به شما کمک می کند که وبلاگ خود را دائماً به روز کنید. شما نه تنها به طراحی و برنامه ریزی نیاز دارید بلکه به انتخاب یک قالب وردپرس ، بهینه سازی سئو و بهبود عملکرد سایت خود نیز احتیاج دارید. این کارها به طور مستقیم با نوشتن مطالب مرتبط نیستند؛ اما برای موفقیت وبلاگ شما حائز اهمیت هستند.

پیشنهاد می کنم پس از خواندن این مطلب به سراغ لیست قالب وبلاگی وردپرس بروید و پوسته مورد نظرتان را انتخاب کنید.

محبوب ترین وبلاگ ها بر اساس موضوع

وبلاگ ها به شما  بیایید نگاهی به محبوبترین وبلاگ های موجود بیندازیم. این لیست به شما کمک می کند علاوه بر توجه به موضوع های مورد علاقه تان، وبلاگی پر بازدید و سود ده داشته باشید. آن هم در زمانه ای که مردم هر چیزی را گوگل می کنند، این بهترین فرصت است. شاید بگویید، شبکه های اجتماعی کم دردسر تر هستند. اما مخاطبی که در وب سایت خواهید داشت، به مراتب بیشتر است. چون محتوایی که در وبلاگ می گذارید، قابل جستجو است. سخن کوتاه کنیم. فقط مجددا تأکید می کنیم، اولین شرط، علاقمندی شماست.

وبلاگ مد

وبلاگ های مد یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در اینترنت هستند. مد یک صنعت بزرگ است که مخاطبان جهانی بیشماری دارد. وبلاگ نویسان مد به رویدادهای بزرگ دعوت می شوند تا از برندهای ویژه، کالا و حتی معامله های تجاری برندهای معروف مد مطلع شوند. این نوع از وبلاگها برای افراد خلاق برای سبک و مد مناسب هستند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ غذا

یکی دیگر از وبلاگ های معروف، وبلاگ غذاست که خوانندگان زیادی را جذب می کند. این افراد علاقه مند به دستورالعمل های تهیه غذا، مواد تشکیل دهنده غذاها، غذای سالم و دیگر مطالب مربوط به غذا هستند. بسیاری از وبلاگ نویسان غذا، کار خود را با یک بررسی ساده از دستورالعمل های محلی، آغاز می کنند. با این حال، برای ارتقاء وبلاگ خود، منابع و علائق خود و مخاطبان را در نظر می گیرند. آنها به خوبی موضوعات مربوط به غذا را پوشش می دهند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ سفر

وبلاگ های سفر هر روز محبوب تر می شوند. با توجه به تغییر سبک زندگی، مردم بیشتر از همیشه مسافرت می کنند. آنها همیشه به دنبال نکات سفر، مشاوره و راهنمای مقصد هستند. وبلاگ های سفر این امکان را به مسافران می دهد که در مورد مقصد اطلاعات مفیدی کسب کنند. اگر شما مسافر هستید، توصیه میکینم وبلاگ سفر خود را ایجاد کنید.

وبلاگ موسیقی

وبلاگ های موسیقی دارای طیف وسیعی از مخاطبان می باشند که به دنبال نظرات و انتقادات در مورد بهترین و محبوبترین موسیقی خود هستند. دوستداران موسیقی از زبان ها، فرهنگها و گویش های مختلف لذت می برند. صنعت موسیقی پتانسیل زیادی برای وبلاگ نویسانی دارد که در مورد انواع مختلفی از موسیقی مثل جاز، پاپ، راک و همچنین خوانندگان معروف و غیره، مطالبی می نویسند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ های سبک زندگی از محبوب ترین وبلاگ ها یی هستند که مخاطبین بسیار زیادی دارند. آنها خوانندگان متنوعی دارند که علاقه مند به موضوعاتی از قبیل فرهنگ، هنر، اخبار محلی و سیاست هستند. همچنین دامنه وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند. وبلاگ نویسان سبک زندگی، فرصت هایی را برای تأثیرگذار بودن، نوشتن برای نشریات دیگر، سخنران شدن و همکاری با کسب و کارهایی که در جامعه تفاوت ایجاد می کنند، بوجود می آورند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ تناسب اندام

وبلاگ های تناسب اندام موضوع داغی را پیگیری می کنند. موضوعات مهمی مثل سلامتی و تناسب اندام را پوشش می دهند. مردم در سراسر دنیا در اینترنت بدنبال این هستند که چگونه تناسب اندام داشته باشند. برای مربیان تناسب اندام این فرصت بزرگی است تا وبلاگ تناسب اندام خود را راه اندازی کنند و مشتریان آنلاین داشته باشند.

این نوع از وبلاگ نویسان/مربیان مطالبی در مورد رژیم های غذایی، برنامه های رژیم غذایی، تمرینات، مکمل ها و موارد دیگر می نویسند. وبلاگ نویسان تناسب اندام همچنین می توانند محتوای ویدئویی که تمرینات مختلف را برای مخاطبان خود توضیح می دهند را ایجاد کنند. آنها می توانند از طریق وب سایتها و ویدئوها با استفاده از Google AdSense و بازاریابی وابسته به آن درآمدزایی کنند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ DIY

وبلاگ های DIY خیلی مورد علاقه هستند و مخاطبین زیادی دارند. زیرمجموعه های زیادی از قبیل هنر، صنایع دستی، ساخت و ساز، کار با چوب و فلزکاری و غیره دارند. این فعالیت های جالب DIY، مخاطبان را تشویق می کنند تا تلاش کنند کارهای جدیدی انجام دهند و آنها را با مربی/وبلاگ نویس به اشتراک بگذارند. وبلاگهای DIY می تواند شامل ارتباطات زیادی باشند که برای وبلاگ نویسی عالی هستند.

وبلاگ ورزشی

وبلاگ های ورزشی از دیگر وبلاگ های معروف آنلاین هستند. هر کشوری در جهان رشته های ورزشی متفاوتی دارد و هر رشته ستاره های خاص خود را دارد. وبلاگ های ورزشی همچنین می توانند شامل وبلاگ نویسانی باشند که مطالبی را برای تیم ها، ورزشکاران و دیگر سازمان های مربوطه می نویسند. فرمت دیگر در وبلاگ نویسی ورزشی، نوشتن درباره آخرین رویدادها در سراسر جهان است. علاوه بر این، وبلاگ نویسان بصورت زنده ویدئوهایی را از ورزش های چندگانه در حسابهای توییتر خود پخش می کنند که بصورت اتوماتیک به وبلاگ ها لینک می شوند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ مالی

بسیاری از ما برای مدیریت منابع مالی مان نیاز به کمک و مشاوره داریم. وبلاگ های مالی با مخاطبین بیشماری از سرمایه گذاران جدی، به خانواده هایی که سعی در سرمایه گذاری برای آینده بهتر دارند، مشاوره مالی می دهند. وبلاگهای مالی شخصی، مشاوره هایی جهت تجارت، سرمایه گذاری، راه اندازی کسب و کار، افراد و خانواده، به اشتراک می گذارند. این وبلاگ ها برای افرادی که علاقه مند به دنیای پیچیده مدیریت پول و تولید ثروت هستند، مناسب است.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ سیاسی

وبلاگ های سیاسی شاید مخاطبان پرشورتری داشته باشند. آنها اخبار مربوط به سیاست و تحلیل این اخبار را پوشش می دهند. همچنین می توانند سریعاً مخاطبان زیادی را جذب کنند. سیاست مداران بزرگ معمولاً تیم وبلاگ نویسی استخدام می کنند. این وبلاگ نویسان بحث های جلسات سیاسی را به اشتراک می گذارند و در مورد سیاست ها و برنامه هایشان، برای جذب بیشتر مردم به نمایندگان، مطالبی را ارائه می دهند.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ والدین

وبلاگ های والدین دارای مخاطبین زیاد، پرشور و مشتاق هستند. والدین جدید همیشه نگرانند و مایلند مهارت های والدینی خود را بهبود دهند. وبلاگ های والدین سبک های مختلفی برای نوشتن دارند. این وبلاگ ممکن است شامل انجام فعالیت هایی با بچه ها، راهنمایی در مورد غذا، تکنیک های آموزشی اولیه در خانه و دیگر موارد باشد.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ تجاری

وبلاگهای تجاری، وبلاگ های حرفه ای از آژانس های حقوقی، صنایع و غیره هستند. آنها گاهاً برای برقراری ارتباط با مشتریان و آموزش آنها در مورد یک محصول یا خدمات کسب و کار، راهکارهایی را ارائه می دهند. وبلاگ بهینه سازی نرخ تبدیل OptinMaster یک نمونه عالی از یک وبلاگ تجاری است. این وبلاگ کاربران را در مورد تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت به مشتریان با استفاده از بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در جهان، آموزش می دهد.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی متعلق به نویسندگانی است که تجربیات، ماجراها و زندگی روزانه خود را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. هدف از راه اندازی وبلاگ شخصی می تواند چیزی شبیه به ایجاد یک تفاوت از طریق داستانهای مثبت و یا تأثیرگذار بر خوانندگان با دیدگاههای خود باشد. از جمله وبلاگ نویسان شخصی می توان به  عکاسانی که عکس ها را آنلاین به اشتراک می گذارند تا کارهای بیشتری بگیرند، کسانی که فیلم هایی از زندگی روزانه خود بصورت فایل های ویدئویی به اشتراک میگذارند، همچین آشپزها که دستورالعمل های آشپزی را در وبلاگ خود قرار می دهند و غیره، اشاره کرد.

وبلاگ شخصی شاید بارز ترین مثال از محبوب ترین وبلاگ ها باشد. نوشتن تجربه شخصی و روزانه برای شروع فعالیت وبلاگ نویسی ساده ترین گزینه است.

محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ فیلم

وبلاگ های فیلم بطور کلی اخبار فیلم های جدید و صنعت فیلم را به اشتراک می گذارند. آنها مخاطبین زیادی در اینترنت دارند. وبلاگ نویسان برای تماشای نمایش فیلم ها قبل از پخش عمومی دعوت می شوند تا بتوانند درباره فیلمی که در آینده نمایش داده خواهد شد، نظرات خود را بنویسند.

محبوب ترین وبلاگ ها

محبوب ترین وبلاگ ها، وبلاگ خودرو

وبلاگ های خودرو، معمولاً مخصوص اتومبیل های لوکس و مسابقه ای هستند. آنها طیف وسیعی از موضوعات شامل آخرین مدل های ماشین، ویژگی های آنها، مهندسی و موارد دیگر را پوشش می دهند. آنها حتی می توانند با نمایندگی های خودرو محلی برای فرصت های تجاری همکاری کنند.

این وبلاگها تمام اطلاعات را در مورد اتومبیل های مدرن، اتومبیل های ویژه، راهنمایی های ایمنی برای رانندگان و غیره ارائه می دهند.

بسیاری از مردم جذب ماشین های مدرن می شوند و زمان زیادی را صرف خواندن ویژگی های اتومبیل مورد علاقه خود بصورت آنلاین می کنند. طرح ایجاد وبلاگ خودرو طرحی عالی برای علاقمندان به خودرو می باشد. بعضی وبلاگ نویسان همچنین درباره راهنمایی های تامین مالی و پیشنهادات شرکتها و برنامه های مالی آنها، مطالبی را به اشتراک می گذارند. این کار به مخاطب این امکان را می دهد تا اتومبیل مناسب با بودجه خود را بدون بازدید از نمایشگاه ها انتخاب کند.

وبلاگ اخبار

وبلاگ های اخبار، اخبار محلی را پوشش می دهند و راهی بسیار خوب برای دانشجویان روزنامه نگاری برای ایجاد رزومه کاری و افزایش مهارت های خود می باشد. آنها می توانند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش داده و یا محدود به یک خبر خاص  می شوند. وبلاگ خبر فقط محدود به اشتراک گذاری اخبار نیست. آنها همچنین نظرات و دیدگاه های صاحبان وبلاگ را در مورد اخبار به اشتراک می گذارند.

وبلاگ های خبری بطور مرتب به روزرسانی می شوند تا بتوانند رویدادهای جدید را پوشش دهند. اخبار می تواند در مورد هر چیزی مانند تغغیرات آب و هوایی، نوآوری های علمی، فناوری، سیاست، مذهب و دیگر موارد باشد. رسانه های بزرگ چندین وبلاگ نویس دارند که در هر کدام از این زیرمجموعه ها، در وبلاگ نویسی اخبار مشغول به کار هستند.

وبلاگ حیوانات خانگی

وبلاگ حیوانات خانگی خوانندگان آنلاینی دارد که شامل صاحبان حیوانات خانگی، دوستداران حیوانات، پناهگاههای حیوانات و افرادی که بدنبال حیوانات خانگی هستند. این وبلاگ نویسان معمولا دستورالعمل هایی را برای سلامت حیوانات خانگی، مراقبت از آنها، غذا و همچنین آموزش آنها را به اشتراک می گذارند.

 

موارد بیان شده موضوعات محبوب ترین وبلاگ ها هستند پربازدیدترین وبلاگ های ایران را در راست چین مشاهده کنید.

وبلاگ بازی از محبوب ترین وبلاگ ها

وبلاگ های بازی به جامعه بزرگ بازیکنان بازیهای رایانه ای کمک می کند تا مقالات در مورد آخرین بازی ها، سخت افزارهای بازی، وقایع و دیگر موارد مربوطه را جستجو کنند. این اجتماع بطور چشمگیری در سال های اخیر رشد داشته است.

اکثر وبلاگ های بازی به بازیکنان، بازرسان و جوامع رسمی آژانس های بزرگ توسعه بازی مربوط می شود. آنها رویدادهای بین المللی برای بازیکنان و پاداشهایی را برای برندگان در نظر می گیرند. این یک وبلاگ مشهور است و هر روز در حال رشد است.

بعد از انتخاب موضوع وبلاگ خود، در مرحله بعدی موضوعات و مطالبی که می تواند در وبلاگ شما مورد استفاده قرار گیرد را جستجو کنید. در نهایت هم با انتخاب یک قالب وردپرس مناسب، سایت را راه اندازی کنید.

امیدواریم توانسته باشیم به شما در پیدا کردن محبوب ترین وبلاگ ها و موضوع آنها کمک کرده باشیم.

حالا که با محبوب ترین موضوعات وبلاگی آشنا شدید می توانید در بهترین وبلاگ های رایگان شروع به نوشتن موضوع محبوب خود کنید.

این مقاله توسط یکی از کاربران عزیزمون سرکار خانم احمدپور نوشته شده است. نهایت تشکر از ایشان را داریم.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.