ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
Google Optimize
اخبار

پایان عمر Google Optimize و Optimize 360

بر اساس گزارش های تهیه شده پس از 30 سپتامبر 2023، Google Optimizeو Optimize 360 دیگر در دسترس نخواهند بود

0
06 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

بیش از 5 سال پیش، Google Optimize راه اندازی شد تا تجربه کاربری شما را برای مشاغل در هر اندازه آسان کند. Google همچنین متعهد شده است که مشاغل را با هر اندازه قادر می سازد تا تجربیات کاربر را بهبود ببخشند. بر اساس جدید ترین گزارشات مبنی بر غیر فعال شدن Google Optimize و Optimize 360 ​​پس از 30 سپتامبر 2023 در دسترس نخواهند بود. تمام تنظیمات و سفارشی‌ سازی ‌های شما می ‌توانند تا آن تاریخ اجرا شوند و پس از آن به طور کامل از بین می روند.

چرا Google Optimize غیر فعال می شود؟

پایان عمر Google Optimize

Optimize، اگرچه یک محصول قدیمی است، اما بسیاری از ویژگی ها و خدماتی را که مشتریان نیاز دارند را ندارد. بنابراین گوگل تصمیم گرفته است تا در زمینه هایی سرمایه گذاری کند که برای کاربران موثر تر واقع شود.

آیا همچنان می توان به اطلاعات دسترسی داشت؟

گوگل توصیه کرده است که همه کاربران تا قبل از 30 سپتامبر 2023، تمامی داده های خود را از داخل رابط کاربری Optimize، دانلود و از آن بک آپ گیری کنند تا به مشکل بر نخورند.

برای دانلود Historical Data خود قبل از غیر فعال شدن این سیستم، به قسمت Export your Optimize Report Data مراجعه کنید. همچنین برای دسترسی به داده Raw Historical Data خود، ازGoogle Analytics Data API استفاده کنید. توجه داشته باشید که پس از قطع شدن این سرویس، دیگر نمی ‌توانید به Experience InferenceیاRaw Historical Data در Google Analytics 4 دسترسی پیدا کنید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.