افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 78

افزونه پشتیبانی وردپرس

+ دموی فارسی قرار گرفت! حتما از این دمو بازدید کنید و قسمت‌های مختلفِ افزونه رو بررسی فرمایید

+ سامانه‌ی پشتیبانیِ افزونه کاملا استایل‌دهی شده و با استفاده از فونت یکان زیبایی بخش پشتیبانی سایت شما دوچندان خواهد شد!


برای اکثر وبسایت‌هایی که رضایت مشتری براشون از هر چیزی با ارزشتر هست پاسخگویی سریع و فی‌الفور به پرسش‌ها و مشکلاتِ احتمالی کاربران خیلی مهمه. برای این منظور، وبمسترها و فروشگاه‌دارانی که2میخوان نسبت به مشکلات و پرسش‌های کاربرانشون مسئولیت پذیر بوده و به حل اونها بپردازند، داشتن یک سیستم و سامانه‌ی پشتیبانی قوی و حرفه‌ای و صد البته فارسی، یک امر بسیار بسیار حیاتی‌ست. برای این منظور افزونه‌های گوناگونی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده‌اند، اما افزونه‌ای که هم با ووکامرس هماهنگ باشه، هم دارای کدنویسی قدرتمندی باشه و کار کردن باهاش راحت باشه و همچنین کاملا پارسی‌سازی شده باشه بسیار سخت پیدا میشه!خوب، ما اینکار رو کردیم. ما در وبسایت Codecanyon برای پیدا کردن یک افزونه‌ی قدرتمند وردپرس در این زمینه کلی وقت صرف کردیم که در نهایت با افزونه‌ی بسیار بسیار پیشرفته‌ی CSSJockey SupportEzzy Ticket System روبرو شدیم.

بدون اغراق، طراحی و کدنویسی این افزونه بسیار حرفه‌ای انجام شده و واقعا بهترین افزونه‌ی پشتیبانی کاربران برای وردپرسه که کاملا با ووکامرس هماهنگ بوده و بسیار بسیار برای فروشگاه‌داران و وبمسترانی که بدنبال یک سامانه‌ی قدرتمند برای ایجاد بخش پشتیبانی در وبسایت یا فروشگاهشون میگردن، مناسب است. ما این افزونه را با نهایت دقّت و کیفیت پارسی سازی کردیم و تمامی قسمت‌ها و بخش‌های مختلف این افزونه رو، اعم از بخش تنظیمات و پیکربندی و همینطور بخش‌های سمت کاربر، کاملا راست‌چین و پارسی‌سازی شده است.

 

افزونه‌ی پشتیبانی تیکتی وردپرس

 

همچنین این افزونه با لایسنس قانونی و اورجینال ارائه میگردد تا کیفیت نهایی این افزونه برای تمامی خریداران محترم تضمین شود.این افزونه بصورت یک سیستم تیکتی عمل میکند که کاربر سایت شما میتواند در بخش پشتیبانی ایجاد شده توسط این افزونه، تیکت خود را همراه با عنوان، درجه اهمیت (عادی، مهم، اضطراری و…) و انتخاب کارگزار جهت رسیدگی، برای شما ارسال کند. هماهنگی کامل با ووکامرس جهت درون‌ریزی محصولاتِ فروشگاهِ شما در این افزونه، این افزونه را برای ساخت یک سیستم پشتیبانی یکپارچه بسیار نیرومند ساخته است. به همین منظور کاربر و یا مشتری فروشگاهِ شما، میتواند در حین ثبت تیکت در سامانه‌ی پشتیبانیِ شما، محصول مورد نظر خودش رو که در اون به مشکل برخورد کرده، انتخاب کند تا امر رسیدگی به مشکل وی، توسط شما، راحت‌تر صورت بگیرد.

 

افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس

تصاویری از این افزونه:


 

برگه‌ی تنظیمات و پیکربندی‌های افزونه

 

برگه‌ی تیکت‌های بسته شده

 

برگه‌ی تیکت‌های باز

 

برگه‌ی پرسش‌های متداول

 

برگه‌ی محصولات

 

افزونه پشتیبانی تیکتی حرفه ای وردپرس

شما می‌توانید فرم خود را سفارشی کنید (فرم دلخواه) و هر چند فیلد هم بخواهید می‌توانید به آن بیافزایید.کاربران شما می‌توانند مشکلات و پرسش خود را از طریق این افزونه پشتیبانی با نیروی پشتیبانی شما مطرح کنند، آنها برای ایجاد تیکت خود ابتدا در سایت شما نام نویشی میکنند و یا اگر عضو هستند ورود می‌کنند و بعد از آن صفحه‌ی ایجاد تیکت نمایش داده می‌شود و کاربر باید ایمیل عضویت خود را وارد کند تا بتواند تیکت ایجاد کند،بعد از این باید عنوان ، شرح مشکل و کارگزار و … را کامل کند تا تیکت خود را بفرستد.

 

  • قابلیت تعیین نیروی پشتیبانی
  • تغییر چینش و رنگ بندی برگه پشتیبانی
  • فعال یا غیر فعال کردن گزینه های موجود در برگه پشتیبانی
  • تعیین دسترسی های کارگزار و کارپرداز و مشتری
  • قابلیت تعیین اولویت بندی برای تیکت ها و تغییر آنها
  • دلخواه‌سازی و سفارشی سازی ایمیل های ارسالی به کاربران و مدیران
  • قابلیت درون‌بری محصولات ووکامرس
  • قابلیت درون‌بری محصولات بازار انواتو

 


خریدارن محترم، تمامی آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های بعدی این محصول کاملا رایگان برای شما در راست چین قرار داده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است