ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

راست چین حامی همایش روز وبینار ؛ Webinar Day

با تغییر سبک زندگی ما و پیشرفت فناوری، وبینار (Web-based seminar) در ارتقا سطح تخصص ها نقش مهمی ایفا کرده. حالا در 21 مهر ماه همایش روز وبینار برگزار خواهد شد. راست چین به عنوان حامی این رویداد، 70 درصد کد تخفیف Webinar Day را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده. روز وبینار چیست؟ اولین […]

0
18 مهر 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

با تغییر سبک زندگی ما و پیشرفت فناوری، وبینار (Web-based seminar) در ارتقا سطح تخصص ها نقش مهمی ایفا کرده. حالا در 21 مهر ماه همایش روز وبینار برگزار خواهد شد. راست چین به عنوان حامی این رویداد، 70 درصد کد تخفیف Webinar Day را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده.

روز وبینار چیست؟

اولین پلتفرم تخصصی برگزاری وبینار در ایران، در سال 1392 با برند “ایسمینار” شروع به کار کرد. در واقع وبینار یک رویداد آنلاین و زنده است که به صورت اینترنتی برگزار می شود و مدرس و شرکت‌کنندگان رأس ساعت خاصی با استفاده از موبایل، تبلت و کامپیوتر شخصی می‌توانند در وبینار حضور پیدا کنند. این مجموعه پایه گذار برگزاری همایش، دوره، کلاس یا هر رویداد آنلاین به صورت زنده و تعاملی دو طرفه تو یک زمان مشخص است و در جهت برای فرهنگ‌سازی و بهبود فضای برگزاری وبینار در ایران تلاش کرده. در

ایسمینار، همایش تخصصی مدیریت وبینار، روز وبینار یا Webinar Day ، را برای آگاهی‌بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت برگزارکنندگان وبینار را در تاریخ 21 مهر 98 برگزار خواهد کرد.

در Webinarday، چهار سخنرانی تخصصی و انتقال تجربه، 2 پنل چالشی درباره اهمیت و تأثیر وبینار در کسب‌و‌کارها و بازاریابی و فروش وبینار در انتظار شما خواهد بود. ضمن اینکه با حضور در رویداد «روز وبینار» (Webinar Day) :

  • از متخصصین و فعالین این حوزه یاد می‌گیرید که چگونه یک وبینار موفق برگزار کنید؛
  • چگونه از طریق برگزاری وبینار یک جریان درآمدی ثابت داشته باشید؛
  • شرکت‌ها چگونه می‌توانند از وبینار به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه کسب و کارشان استفاده کنند؛
  • و…

زمان برگزاری همایش روز وبینار

اگر شما هم تمایل دارید در این رویداد شرکت کنید؛ در 21 مهر ماه از 16 تا 20 در تالار مولانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر به علاقمندان این حوزه بپیوندید. بیش از 400 نفر از فراد با تجربه در برگزاری وبینار، علاقه‌مندان به شروع فعالیت در این حوزه، مدرس و سخنرانان برتر و مدیران شرکت‌ها، بلاگرها، اینفلوئنسرها و مدیران استارتاپ‌های مطرح و متخصصان و فعالین اکوسیستم استارتاپی، کارآفرینی و بازاریابی کشور مهمانان وبینار دی خواهند بود.

البته برای حضور مجازی و انلاین از سراسر دنیا، می توانید بلیت پخش زنده را هم استفاده کنید.

کد تخفیف Webinar Day

برای ثبت نام و حضور در این رویداد، راست چین به عنوان حامی ، کد تخفیف ویژه ای برای شما در نظر گرفته است. 70 درصد کد تخفیف Webinar Day  اختصاصی راست چین یعنی عبارت “RTLTheme“، می توانید در هنگام ثبت نام استفاده کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از کد تخفیف روز وبینار برای ثبت نام می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://webinarday.ir

کد تخفیف Webinar Day | کد تخفیف روز وبینار

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.