ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

سومین همایش بازاریابی دیجیتال

سومین همایش بازاریابی دیجیتال در 5 مهر 1397 در مرکز همایش های رازی برگزار خواهد شد. اما شما در هر جا که باشید میتوانید تجارب ترندهای بزرگ ایران را کسب کنید

0
03 مهر 1397
آخرین بروزرسانی: 16 آبان 1402

سومین همایش بازاریابی دیجیتال در 5 مهر 1397 در مرکز همایش های رازی برگزار خواهد شد. اما شما در هر جا که باشید میتوانید تجارب ترندهای بزرگ ایران را کسب کنید. همچنین از آخرین تحولات بازار ایران آگاه شوید.

سومین همایش بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال، حوزه ای نوین در بازاریابی و مورد نیاز کسب و کارهای بسیاری است. شاید در نگاه اول، فقط تجارت های آنلاین از آن استفاده کنند. اما در واقع این مبحث برای همه کسانی که علاقمند به گسترش بازار و کاربران هستند، ضروری است. دلیل آن خیلی ساده است. دنیای دیجیتال، معادلات سنتی را به هم زده و امکان موفقیت را برای همه امکان پذیر کرده.

در همایش بازاریابی دیجیتال، سخنران ها و افراد حاضر در پنل، همگی از کسب و کارهای بزرگ ایرانی هستند. و اینجا مکانی برای یادگیری است. یادگیری تجربه. در این رویداد با تغییرات بازار آشنا می شویم و از تجارت بزرگان مارکتینگ بهره می بریم.

چگونگی شرکت در این رویداد

کافی است به سایت evand مراجعه و بلیط را تهیه کنید. اما نکته خیلی خوب این است که حتما نیازی به حضور فیزیکی شما در مرکز همایش های رازی نیست. چون به صورت آنلاین می توانید از محتوای کنفرانس بهره ببرید. پخش زنده، از طریق سایت لحظه نگار صورت می گیرد.

در روز پنج شنبه، از ساعت 8 صبح تا 16، فعالان و متخصصان دیجیتال مارکتینگ، در این کنفرانس حضور خواهند داشت. اگر علاقمند به این حوزه هستید یا قصد توسعه کسب و کارتان را دارید، این همایش مخصوص شماست. پیشنهاد می کنیم با توجه به قیمت بسیار مناسب حضور آنلاین و پخش زنده، از آن غافل نشوید.

با هم نگاهی به لیست سخنران های سومین همایش بازاریابی دیجیتال خواهیم داشت.

همایش بازاریابی دیجیتال

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.