ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

من طراحم | چهارمین دوره با حمایت راست چین

چهارمین رویداد من طراحم در 10 اسفند97، برگزار خواهد شد. راست چین امسال به عنوان حامی مالی حضور خواهد داشت و برای شما 40 درصد کدتخفیف همایش من طراحم را فراهم کرده.

0
02 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

بعد از چهارسال، حالا دیگر این رویداد، یک اتفاق ناشناخته نیست. بلکه احتمالا شما هم به کمپین #من_طراحم پیوسته اید. کمپین من طراحم با محوریت ثبات شغلی طراحان و افزایش فرهنگ عمومی در این زمینه شکل گرفت. طراحانی که در حوزه های مختلف مثل طراحی وب، گرافیک، طراحی صنعتی و دکوراسیون مشغول به فعالیت هستند.

راست چین با داشتن 661 شرکت و برند زیرمجموعه و 2642 طراح و برنامه نویس یکی از بزرگ ترین جوامع طراحان ایران به شمار می رود. به همین دلیل امسال راست چین در جهت حمایت از طراحان، اسپانسر مالی این رویداد شده است. کلیه تلاش هایی که در کمپین، شکل گرفته، در روز همایش صورت واقعی به خودش می گیرد. از همدلی ها تا آگاهی از حقوق و دریافت تجربه ها. پس کد تخفیف همایش من طراحم ، اختصاصی برای کاربران راست چین را از دست ندهید.

چهارمین گردهمایی بزرگ طراحان با حمایت راست چین

10 اسفند ماه 1397، از ساعت 9 صبح تالار همایش فرهنگ و هنر، میزبان گردهمایی بزرگ طراحان ایران است. این رویداد برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود و راست چین امسال به عنوان حامی مالی در این همایش شرکت می کند. در این 8 ساعت برگزاری همایش، با دو بخش روبرو هستید:

  • بخش سخنرانی: طراحان موفق تجربه های خودشان را در اختیار شما قرار خواهند داد
  • پنل های گفتگو: می توانید با همکاران و پیشکسوتان رشته های مختلف طراحی تبادل تجربه داشته باشید.

این رویداد فرصتی برای طراحان فراهم می کند، تا با همدلی، برای برآورده شدن حقوق اجتماعی تلاش کنند؛ از تجربه های افراد موفق بهره مند شوند و در پنل های گفت و گو بیشتر بیاموزند.

محل برگزاری در تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین، نبش خیابان مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی، تالار همایش فرهنگ و هنر خواهد بود.

کد تخفیف همایش من طراحم

برای استفاده از کد تخفیف رویداد من طراحم ، کافی است کدی که در تصویر زیر درج شده را در بخش تخفیف خرید بلیط رویداد قرار دهید. با این کار 40 درصد از هزینه شما کم خواهد شد. ضمن اینکه منتظر دیدار با شما در غرفه راست چین هستیم. این گردهمایی فرصتی هم برای ما خواهد بود تا دیداری با شما تازه کنیم.

کد تخفیف همایش من طراحم

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.