ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

چهارمین اجلاس وب فارسی

چهارمین اجلاس وب فارسی با همکاری نهادهای دولتی و کسب و کارهای اینترنتی برگزار میشود. میتوانید با کد تخفیف اختصاصی راست چین از30% برای ثبت نام استفاده کنید.

0
23 مهر 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

چهارمین اجلاس وب فارسی

اینترنت به قدری در زندگی امروز ما ایرانیان پر رنگ شده که اگر به ما بگویند، از ورودمان به دنیای مجازی کمتر از سی سال می گذرد، باورش سخت باشد. مطمئنا نفوذ آن را به زندگی عادی مدیون ابزارهایی مثل موبایل هستیم. اما به این فکر کنید، که اگر گردانندگان کسب و کارهای اینترنتی تلاش نمیکردند، از فناوری(مثل همان موبایلی که مثال زدیم)چه استفاده ای می کردیم؟

چهارمین اجلاس وب فارسی در یک سمت، نهادهای دولتی و نظارتی و در سوی دیگر، کسب و کارهای فضای مجازی، گرد هم می آیند. تا این اجلاس بزرگ را شکل دهند. نزدیک کردن آرا و دیدگاه ها، تبادل نظر پیرامون طراحی و توسعه، امنیت سایبری و کارآفرینی از مهم ترین محورهای اصلی است.

کد تخفیف برای خرید بلیط

تاریخ برگزاری

۳ آبان ماه ۱۳۹۷ – مرکز همایشهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
آدرس چهارمین اجلاس وب فارسی

جایزه ملی وب فارسی

در اجلاس بخشی با نام جایزه ملی وب فارسی اضافه شده. که به تقدیر از منتخبان فضای مجازی و فناوری اطلاعات می پردازد. برای این منظور کافی است، وب سایت، پرتال، و کسب و کار را به فرایند معرفی و ثبت کنید. برای ثبت نام روی تصویر کلیک کنید.
جایزه در چهارمین اجلاس وب فارسی

کد تخفیف اجلاس وب فارسی ؛ اختصاصی راست چین

شما کاربران محترم سایت راست چین، می توانید با کد تخفیف اختصاصی ما از 30 درصد تخفیف در ثبت نام و خرید بلیط بهرهر مند شوید. لطفا هنگام خرید، کد را وارد نمایید.

کد تخفیف اختصاصی راست چین

سخنرانان گردهم آیی

سخنرانان چهارمین اجلاس وب فارسی

مهدی محمدی
سازمان فناوری اطلاعات

سخنرانان چهارمین اجلاس وب فارسی

حمیدرضا محمودی
مدیرعامل فست کلیک

سخنرانان چهارمین اجلاس وب فارسی

عادل طالبی
کارشناس کسب و کار

سخنرانان چهارمین اجلاس وب فارسی

میلاد نوری
برنامه نویس
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.